Huonetta/ Kämppiksiä / Kommuunia HELSINKIIN ?

Nene

Heippa kaikille :)

Täällä 21- vuotias naisihminen etsii mahdollisesti kämppäkavereita jakamaan asuntoa Helsingistä. Olen muuttamassa Lahdesta opiskelujen perässä Helsinkiä kohti ja elo-syyskuussa olisi mukava löytää asuntoa :) Minulle kävisi yksi tai useampi kämppäkaveri, sukupuolella ja iällä ei kamalasti merkitystä. Kunhan olet siisti ja luotettava ! :)
Jos muitakin samassa tilanteessa olevia, pistä ihmeessä postia osoitteeseen
[email protected] niin etsitään asuntoa yhdessä !! :)

Terkuin, Nea :)

5

376

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgasdfgh

Moikka!
      Täällä olis yks 18-vuotias opiskelija tyttö. Oon kauheen innostunut tosta kommuuni ideasta, semmoseen nyt haluaisin! :)

• kämppis88

Heips!
      Olen kanssa kiinnostunut kimppakämppäasumisesta Helsingissä. Seudut Alppila, Alppiharju, Vallila, Kallio, Hakaniemi, Sörnäinen, Merihaka, Pasila, Töölö, Koskela, Kumpula yms. näiden lähialueet kiinnostavat. Vuokra max 500e, alempikin kivempi. Mielellään olisi kiva, jos asunnossa asuisi enemmän kuin kaksi ihmistä :)
      Olen itse sosiaalinen ja rento työssäkäyvä opiskeluita lopetteleva 24v tyttö Vantaalta.

• Mirka V

Hei, joko sinulla asunto?

täällä olisi myös yksi 21-vuotias nainen kiinnostunut kommuuniasumisesta.
      Siisti olen, luottotiedot okei ja lemmikkejä ei ole :) kokemusta soluasumisesta on vuosia. Tarvitsisin asuntoa 1.10. lähtien Helsingistä hyvien kulkuyhteyksien varrelta. :)

terveisin,

mirka

yhteydenotot; [email protected]

• Pia T

Täällä olis vielä yksi lisää ! Opiskelut alkamassa jo 20.pv eikä asunnosta vielä tietoakaan..ha! Olen todella sosiaalinen ja rento, luotettava. Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa :-)

Hyvät kulkuyhteydet olisivat todella tärkeät !

[email protected]

• Inkanen

Hei! Täällä kans 20 vuotias tyttö etsii kämppistä/kämppiksiä. Olen luotettava ja sosiaalinen tapaus :) maximi vuokra 500€ kk mielellään pienempi! :) olen eläinrakas, siisti ja en tupakoi. Jos etsitte vielä yhteiseloon lisä henkiä niin ilmoittaudun!

Ota yhteyttä ja sovitaan tapaaminen :)
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      993
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      543
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      498
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      495
    Aihe