RCI PLATINUM

tiina66

Mitä mieltä olette?
Ja asiallisesti vastaukset jos saan nätisti pyytää.

18

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina66

      siis platinum jäsenyys josta saa lisämaksusta uusia etuja.Monelle varmaan vieras käsite.Vastikään itsellekin tämän mainos sähköpostiin putkahti.Mielenkiinnolla odottelen vastaako tarkoitusta.

    • h:hjat

      Lähditkö siihen mukaan? Kerroppa sitten oliko kannattavaa. ps. Oletko käynyt katsomassa lomaosakematkailjoiden sivuilla? Siellä sama aihe.

      • tiina66

        En vielä lähtenyt.Oottelen kun rci:n jäsenmaksu lähenee(marraskuussa)niin sitten liityn ,ehkä-Toisaalta meillä käytetään paljon normihintaisia lisälomia ja taas toisaalta aikuiset nuoremme varaavat lomia joihin tarvitsevat vierskortin jos eivät huoli äitiä mukaan.Näistä tulee ihan rahanarvoista etua.Ulukomaille ei lähetä(hymy).Kyllä minusta tuntuu että siihen liitymme ja pääsehän siitä jäsenyydestä eroon jos tuntuu että siitä ei etua olekaan.Mutta huom,huom,Lukekaa se pieni präntti sopimuksessa jos vaikkapa sähköpostiin pukkaa.Esim jos joku varaa loman vieraskortilla ,niin saatte edun "tilille" josta voitte sen käyttää seuraavissa varauksissa,EI SIIS SIINÄ LOMASSA JOKA VIERSKORTILLA VARATAAN.Halusin tuolla viestin aloituksella haistella tuulia ,mitä platinumjäsenyys on osakkaille tuottanut.Itse olen kaikkinensa ollut tyytyväinen rci:n palveluihin,mutta ikinä ei voi olla liian varovainen.


    • kewmkmwnm

      Rci platium voi teitä rassukoita taas teitä viedään kuin tosi pässiä narussa

      • dpkbgb

        Jaahas, taas joku viisas täälä kommentoi ( varmaan taas joku kaikkitietävä maailmanmatkaaja , hohhoijaa. ) No asiaan. Mun mielestä toi platinum jäsenyys on ihan OK. Jäsenmaksu vuodessa muistaakseni 59e. Itse varasin 4 lisäviikkoa vuodessa ja yhdestä lisäviikosta saa 24e lomarahaa tilille jonka voi käyttää esim:tuleviin lomiin, jäsenmaksuun,autonvuokraukseen yms...Eli siis maksoin platinum jäsenyydestä 59e/vuosi ja saan äkkilähtövarauksista 96e takaisin niin mun mielestä toi kyllä kannattaa. Lisäksi muitakin etuja löytyy esim:elektroninen matkalaukkujen seuranta, huonekoon korotus yms... Itse olen erittäin tyytyväinen.


      • nopika

        itse kokeilin puolen vuoden jäsenyyttä, kun halusin isommman huoneiston, olisinhan sen saanut jos hotellista olisi sellainen vapautunut. sen jälkeen en maksanut enää sitä jäsenyyttä rci jäseenyden kyllä


    • 897dsn

      Viimeksi kysyttäessä ei kyllä saanut äkkilähtövarauksista jäsenpalkkioita, ainoastaan normaalihintaisista lisälomista. Hinta on 57€ vuodelta.

      • dhhhhh

        Sorry!! aivan, 57e vuodessa eikä 59e. Joo ei äkkilähdöistä saakkaan vaan norm,lisälomista!! Hyvä juttu jokatapauksessa.!!


    • senkka

      kaikkee te typerykset uskotte kuin platinium rci hohhoijaa ootte te kyl mahtavan typeryksiä.

      • senkalle

        Taas joku idiootti kirjoittelee joka ei lomailusta tiedä mitään, hanki elämä.


    • syrt16

      minä maksoin tuon tälle vuodelle tuon platinium korotuksen,koska halusin kan kahtoa saanko sen isommanhuoneiston teneriffalta tammikuussa,jos vapaana.lupasivat kaksiviikkoa ennen matkallelähtöä ilmoittaa,jos isompi huoneisto vapautuu,nyt varattu kaksio hollywood miraglesta,samoiten kun laitan matkalaukkuihin heidän lähettämät osoite laput,jos matkalaukku häviää,niin he etsivät sen,kunhan laitan tekstiviestin ja numeron.sen olen huomannut kun soittanut rcille,niin palvelu pelaa nopeammin.

      • Fookki

        Olen kahden vaiheilla. Siis kokeilla vai ei... Taidan kuitenkin vielä odotella lisää kokemuksia. Kiva kuulla, miten on toiminut.


      • tiina661
        Fookki kirjoitti:

        Olen kahden vaiheilla. Siis kokeilla vai ei... Taidan kuitenkin vielä odotella lisää kokemuksia. Kiva kuulla, miten on toiminut.

        Samoin,edelleen kuulolla,


    • Eija20

      En ole huomannut juuri mitään hyötyä. Ainoa kun soittaa RCI lle pääset nopeasti Oppaan puhelimeen. Ja sainhan 24 e takaisin. Matkalaukkujen katoaminen ja niiden seuranta , On kuulemma hyvä mutta ei kokemuksia. Emme ole saaneet parempaa huoneistoa,niinkuin luvataan.. Ainoa oli kun emme olleet tyytyväisiä hotelimme huoneistoonn, vaihtoivat laadun valvonnassa, mutta se voi muutenkin kuulua kailille.

    • entinentonttu

      Saatte sen isomman huoneiston jos RCI:ä sellainen vapautuu 2 viikkoa tai alle ennen lomanne alkua, muuten ei isompaa tai parempaa huoneistoa varmasti ei ole teille luvattu, näitä voi tuurilla joskus tulla muttei siihen tietenkään koskaan voi luottaa tai etukäteen tietää.

      Lisälomista, vieraskorteista ja pisteyhteistyökumppani varauksista saa saa aina tuon 18-24€ per varaus selkeää etua. Joillekkin Platinum on hyvä sijoitus jo pelkästään taloudellisesti, joillekkin siitä ei ole mitään hyötyä, riippuu omasta jäsentilin käytöstä onko hyötyä.

    • se siitä

      KUN ITSE KYSYY JA ITSE VASTAA SAA MIELUISAN VASTAUKSEN.

    • Gt-91

      Onko Platinium jäsenille tarjolla paremmin vaihtoviikkoja kuin normi jäsenille? Itse olen ollut huomaavinani että Platinium systeemin lanseeramisen jälkeen vaihtoviikkoja on ollut huonommin tarjolla kuin ennen.

    • dsfa

      Niitä vain Platinum jäsenille tarjolla olevia huoneistoja on tarjolla todella vähän (varsinkin Euroopassa) ja ne kaikki ovat huoneistoja jotka RCI on rahalla ostanut ja normaalisti myisi vain lisälomina, nuo huoneistot eivät vaikuta vaihtoviikkojen saatavuuteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe