Ihminen, joka teki puutarhansa 10vuotta sitten, on luonnollisesti edellä minua. Minä, vasta toista kesää teen omaa puutarhaani. Tietenkään pensaat, perennat, puut eivät ole yhtä komeita.
Miksi tämä, joka aloitti pihansa laiton 10vuotta sitten ylistää itseänsä? Miksi pitää tuntea paremmuuden tunnettaan?
Mutta olen ilkeä myös, myönnän. Meillä on se ero, että minulla on rahaa laittaa, hänellä ei. Ja minähän laitan pihaani, ihan kiusallani. Juuri niitä kasveja, mitä hän haluaisi.
Tämä ihminen, on ainoa joka käyttääntyy näin. Muiden puutarhojen omistajat ovat aivan erimaata..
Ärsyttävä tuttu
3
173
Vastaukset
- husovarnatar
Tiedäthän, että heikon itsetunnon omaavat ihmiset yrittävät korostaa tärkeyttään
toisten silmissä, joten se siitä.... Laittele vain pihasi mieleiseksesi ja anna ylis-
telijän juttujen mennä olkapääsi yli ohitse ;-) - O-mukulakiurunkannus
Älä välitä hänestä mitään! Jos haluat olla vähän v-mainen, kehu hänen puutarhaansa ja kasvivalintojaan niin, että menee kauheasti yli. Tai kysele vähän joka kasvista, mikä sitä vaivaa, kun on niin huonovointisen näköinen, olet luonnollisesti aidosti huolissasi hänen hienon puutarhansa ongelmista! ;-)
Onneksi hänenlaisensa ovat hyvin harvinaisia puutarhaharrastajien keskuudessa. Yleensä me kyllä osaamme iloita toisten onnistumisista ja jaamme myös kavereille sekä kokemuksiamme, tietojamme että kasvejamme auliisti.
Puutarhaharrastus on kuitenkin harrastusten aatelia! :-) - räpistin
tärkeintä on puutarhan hoito, sen takia lopetin jo työnteonkin että aikaa olisi riittävästi rakkaalle harrastukselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133