Ihminen, joka teki puutarhansa 10vuotta sitten, on luonnollisesti edellä minua. Minä, vasta toista kesää teen omaa puutarhaani. Tietenkään pensaat, perennat, puut eivät ole yhtä komeita.
Miksi tämä, joka aloitti pihansa laiton 10vuotta sitten ylistää itseänsä? Miksi pitää tuntea paremmuuden tunnettaan?
Mutta olen ilkeä myös, myönnän. Meillä on se ero, että minulla on rahaa laittaa, hänellä ei. Ja minähän laitan pihaani, ihan kiusallani. Juuri niitä kasveja, mitä hän haluaisi.
Tämä ihminen, on ainoa joka käyttääntyy näin. Muiden puutarhojen omistajat ovat aivan erimaata..
Ärsyttävä tuttu
3
186
Vastaukset
- husovarnatar
Tiedäthän, että heikon itsetunnon omaavat ihmiset yrittävät korostaa tärkeyttään
toisten silmissä, joten se siitä.... Laittele vain pihasi mieleiseksesi ja anna ylis-
telijän juttujen mennä olkapääsi yli ohitse ;-) - O-mukulakiurunkannus
Älä välitä hänestä mitään! Jos haluat olla vähän v-mainen, kehu hänen puutarhaansa ja kasvivalintojaan niin, että menee kauheasti yli. Tai kysele vähän joka kasvista, mikä sitä vaivaa, kun on niin huonovointisen näköinen, olet luonnollisesti aidosti huolissasi hänen hienon puutarhansa ongelmista! ;-)
Onneksi hänenlaisensa ovat hyvin harvinaisia puutarhaharrastajien keskuudessa. Yleensä me kyllä osaamme iloita toisten onnistumisista ja jaamme myös kavereille sekä kokemuksiamme, tietojamme että kasvejamme auliisti.
Puutarhaharrastus on kuitenkin harrastusten aatelia! :-) - räpistin
tärkeintä on puutarhan hoito, sen takia lopetin jo työnteonkin että aikaa olisi riittävästi rakkaalle harrastukselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802190- 1751811
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701682Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1081492Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise251469- 1051165
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1621085Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771063Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,57910Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud234903