Mulla on ollut jo viime kesästä (siis 2011 kesästä) asti piilarit, eikä oikeestaan mitään ongelmia oo ollut. Mutta nyt keväällä alkoi tulla ongelmia. Kun piilarit on ollut päässä parisen tuntia niin näkö sumenee, ja sitten pitää piilarit ottaa pois jos haluaa jotakin nähdä. Ja ennen olen pystynyt nukkua piilolinssit silmissä, mutta nyt sekään ei enää onnistu. Näkö on aamuisin ihan sumea ja se ei parane vaikka kuinka räpyttelisi, laittaisi silmätippoja yms. Olen jo optikolla käynyt, silmä tarkastettiin ja ei mitään vikaa löytynyt. Siellä koitettiin laittaa piilarit taas päähän. Näin oikein hyvin koko päivän ja olin jo varma että tää homma vihdoin selkeis, mutta ei. Seuraavana aamuna kaikki on ihan sumeaa. Sovimme optikon kanssa, että seuraaan kerran kun näkö sumenee piilareilla, niin menen suoraa päätä optikolle tarkistuttamaan silmät. Joten eiköhän pian tähän hommaan ratkaisu jostain saada. Olisi vain mukava tietää onko kellään muulla samankaltaisia ongelmia...?
Piilolinssi ongelmia
O-M
1
273
Vastaukset
- Bioman
Minkälaisia piilareita tai nesteitä käytät.? mullakin oli alussa ongelmia nesteiden kanssa. joku nesteessä oleva säilöntäaine ei sopinut silmiini, ja ne tulivat punaisiksi, ja näkö oli sumea. tällä hetkellä käytän Biofinity linssejä ja piilosetin
Biotwin nestettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 291215
- 261151