Chaos Theoryn, Double Agentin ja Convinctionin oon vetäny kuusisataa tuhatta kertaa läpi. Autan mielelläni jos apua kaivataan
Kysykää Splinter Cell CT, DA ja Convinctionista
10
64
Vastaukset
- komen67
kun lataan convictionin koneelleni
niin se kysyy rekisteröintiä
eli s-posti ja passin numero eli onko
nämä pakolliset!
ja miksei kysy lehdessä olevaa koodia?- Lol en tiiä
luulen että puhuu uPlay tunnuksesta. pitää tehä vaan kerran ja iha ilmanen. vai oletko warettanut? Jos oot niin tarviit crackin.
- komen67
kyllä uplay:stä on kyse mutta
onks pakko toi passinumero ko ei oo tietoa- hmmmnn
Eise passi numero oo varmaankaa vaan password=salasana
- komen67
en oo warettanut
- komen67
hohoijaa
kylläpä tässä tulee tehtyä itseni
täys toopeksi
Kiitos! - komen67
ei tästä tule v.....kaan
nyt se kysyy e-mailia ja sitten salasannaa
ja kun nämä laittaa niin ei v..tu
tapahdu mitään
onneksi peli maksoi vain 4 euroa eli
sillä voi heittää vesilintua!- Kherrrrrroooooo :3
Mistä ostit neljällä eurolla!?! :o
Älä koita kirjautuu vaan tee account
- komen67
huutonetistä!
account siis?- jeah
Jos siinä on Register tai Sing in niin paina register nii saat tehtyy uuden accountin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657