Tehot melkein samat, toisessa on vaan hevosvoimia enemmän, liekö oikeastaan käytännön eroja. Kulutus luvataan ainakin 1.6:ssa Jonkin verran pienemmäksi ja mites jos joutuu ajamaan välillä paljon taajamassa, pdf:n reakointi, kuulemma aikaisemmissa malleissa alkoi "ryppyilemään"
Hjelppiä päätökseen?
Qashqai 2.0 dci vai 1.6 dci, kumpi?
Kumpikohan noista
4
434
Vastaukset
- kassu
Jollet joudu vetämään mitään isompaa, ota 1,6 l kone ja siihen Webasto. Webastoa suosittelen vaikka päätyisit 2,0 l:een.
Itsellä 2,0 ja dpf toimii mainiosti. - Koeajollemars
Qashqai liikahtaa ainakin 1.6 DCI koneella todella hienosti. Olen itselleni juuri harkinnut lyhyenä mallina tuollaista.
Kannattaa käydä kokeilemassa miten kulkee. Luupan että et pety. - plöö
Joo, mutta vikoja tulee ostettua samaan hintaan ja paljon.
Olisin laittanut tuon mallin, mutta on käytännössä osoittanut todella huonoksi kamppeeksi.- Mostaja
Mikä noissa porsii sitten ekana? Onhan siin 3v takuukin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321