Vaikeaa sanoa

Ei

Olen varmaan liian kiltti kun olen joutunut sen takia melkoisiin vaikeuksiin elämässäni. Ensinnäkin otin aviopuolisokseni ensimmäisen miehen joka minua vokotteli ahkerasti, en raaskinut sanoa ei kun muuten tuntui ihan mukavalta mieheltä ja tulimme juttuun, mutta siihen se silti jäi se ihastus/rakastus omalta osaltani eli en tuntenut mitään sen kummempaa häntä kohtaan, siitä huolimatta jotenkin jouduin naimisiin hänen kanssaan. Hän vain puhui minut ympäri ja kun olin jo pitkään hänen kanssaan tekemisissään en kehdannut enää jättääkään häntä.

Toinen seikka on se, että työelämässä olen joutunut tietenkin heittopussiksi eli tekemään kaikkea p***** kun en ole osannut sanoa ei. Myöskin olen joutunut tyytymään hunoimpiin vaihtoehtoihin kun en ole kyennyt puolustautumaan missään joten kovemmat ajoivat aina ohi tai veivät minulle kuuluneita asioita nenän edestä. Myöskin olen joutunut useaan kertaan huijatuksi elämässäni kun olen luottanut niin muihin.

Nykyisin minulle tulee 12 eri lehteä joita en edes lue koska en ole kyennyt sanomaan ei puhelinmyyjille. Aikoinaan pölynimuri kauppiaat saivat aina minulle myytyä kalliin imurin joka kummasti oli jo vuoden sisällä käyttökelvoton. Onneksi nykyään ei enää ole niin paljon kiertäviä kauppiaita, mutta uusi ryhmä kerjäläiset ovat nyt ahkerasti viime aikoina kerjänneet ovellani ja tietenkin olen antanut kaikkea mitä he ovat pyytänee, yleensä se on raha, ei paljoaa mutta vähän kumminkin annan, että selviävät koska säälin heitä enkä voi sanoa ei.

Kaupoissa myyjät saavat puhuttua minut ostamaan aina sen kalleimman tuotteen tai tuotteen jota en edes tarvi.

En pysty kieltäytymään, vaikka olen yrittänyt, se on todella vaikeaa enkä usko, että koskaan tulen pystymäänkää, on se niin vaikeaa.

2

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty

      Sinä tarvit miehen joka pitää sun puolia!

    • dfhhhhhhhhh

      lopeta trollaaminen.12 eri lehteä erittäin uskottavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe