Jämsän seudun paras ruokapaikka?

Gordon RR

Missä yleensä käyt syömässä jos haluat napostella tai syödä hyvin pitkän kaavan mukaan?

20

4915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosssi

Rosso! Siellä voit ottaa naposteltavaa ja odottaa laskua pitkän kaavan mukaan ;)

• pihvi ruokaa

meillä kotona

• jusuffi

En tiedä kun en elä syödäkseni vaan toisinpäin, turkkipizza on hyvää silloin tällöin, riittää mulle pitkällä 20 minuutin kaavalla :) Mutta ihan oikeasti olen kuullut että sellainen kuin Patapirtti olisi hyvä jos ruokailua harrastaa :)

• Pössöysti

Kotona saa parasta ruokaa.

• Kulinarsisti

Ei niitä vaihtoehtoja nyt niin hirveästi ole jos pitkän kaavan mukaan pitäisi syödä, esim. 3-5 ruokalajia.

• herkuttelija

Ehdottomasti patapirtti, mennään taas pitkästä aikaa viikonloppuna syömään, suosittelen lämpimästi.

• herkuttelija

Käytiin tosiaan syömässä tänään patapirtillä, ruoka aivan taivaallista, palvelu ammattitaitoista (vois myllyn tarjoilijat käydä ottaan mallia) viini hyvää, eikä jääny nälkä, suosittelen.

• kerran poikennut

Onko tämä omistajan mainos, olen kyllä kuullut tästä annosruokailusta ihan muuta.

• herkuttelija
        kerran poikennut kirjoitti:

Onko tämä omistajan mainos, olen kyllä kuullut tästä annosruokailusta ihan muuta.

eipä ole omistajan mainos, ihan itse olen käynyt vuosia silloin tällöin syömässä, eikä moittimista ole ollut, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, toiset tykkää herkkuruokana kebabista ja toiset kunnon ravintola ruuasta, itse kuulun jälkimmäiseen... Oletko itse käynyt?

• kerran poikennut
        herkuttelija kirjoitti:

eipä ole omistajan mainos, ihan itse olen käynyt vuosia silloin tällöin syömässä, eikä moittimista ole ollut, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, toiset tykkää herkkuruokana kebabista ja toiset kunnon ravintola ruuasta, itse kuulun jälkimmäiseen... Oletko itse käynyt?

Pelkästään jo ammattini vuoksi uskoisin käyneeni pitkälti yli tuhannessa ravintolassa kymmenissä eri maissa maailmalla kuten myös ympäri Suomeakin, ei Patapirtti mitenkään edukseen muista mielestäni eronnut.

Paikka on siisti ja ruoka hyvää, mutta kuten aieminkin on kirjoitettu kovin vähänlaisesti täysikasvuiselle aikuiselle sitä tarjotaan.

Eikä ole mikään minun mielipiteeni vaan olen sen kuullut useammalta siellä ruokaileelta henkilöltä.

Liekö syynä annosten pienuuteen isännän synnyinseutu lähellä Laihiaa, ainakin samoilta lakeuksilta kuuluu olevan kotoisin.

Mainitsemasi kebabit ovat minun osaltani jääneet pariin kappeleeseen,
        muuten olen kyllä maistanut käärmettä, rottaa, koiraa, karhua ja tietysti muita tavallisempia liharuokia.

Nämä on tietysti vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä ja ajatuksia joten en voi mitenkään yleistää asioita.

• ruokailija
        kerran poikennut kirjoitti:

Pelkästään jo ammattini vuoksi uskoisin käyneeni pitkälti yli tuhannessa ravintolassa kymmenissä eri maissa maailmalla kuten myös ympäri Suomeakin, ei Patapirtti mitenkään edukseen muista mielestäni eronnut.

Paikka on siisti ja ruoka hyvää, mutta kuten aieminkin on kirjoitettu kovin vähänlaisesti täysikasvuiselle aikuiselle sitä tarjotaan.

Eikä ole mikään minun mielipiteeni vaan olen sen kuullut useammalta siellä ruokaileelta henkilöltä.

Liekö syynä annosten pienuuteen isännän synnyinseutu lähellä Laihiaa, ainakin samoilta lakeuksilta kuuluu olevan kotoisin.

Mainitsemasi kebabit ovat minun osaltani jääneet pariin kappeleeseen,
        muuten olen kyllä maistanut käärmettä, rottaa, koiraa, karhua ja tietysti muita tavallisempia liharuokia.

Nämä on tietysti vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä ja ajatuksia joten en voi mitenkään yleistää asioita.

eiköhän viestiketjun aloittaja tarkoittanut kysyä Jämsän seudun parasta ruokapaikka, eikä koko maailman? Halusitko vähän päteä... Myös käynyt Patapirtillä ja oli mukava paikka.

• Niinsitä pitää
        ruokailija kirjoitti:

eiköhän viestiketjun aloittaja tarkoittanut kysyä Jämsän seudun parasta ruokapaikka, eikä koko maailman? Halusitko vähän päteä... Myös käynyt Patapirtillä ja oli mukava paikka.

Etkö todellakaan muuta keksinyt, olisit jättänyt tuonkin kirjoittamatta.
        Kuvastaa hyvin sinun ajattelumaailmasi nurkkakuntaisuutta.

Ei todellakaan avaimenreiästä kauas näy eikä laajalle, sen kyllä huomaa kirjoituksestasi.

• silloin/tällöin27

patapirtti hyvä,vaan kovin pienet annokset kotio pitää mennä grillin kautta ja hinta korkea.emäntä kyllä löpöttää ummet ja lammet,eihän se pahasta.

• tahtois tietää

" toiset tykkää herkkuruokana kebabista ja toiset kunnon ravintola ruuasta, itse kuulun jälkimmäiseen... "
      Kerrotko mitä eroa näillä on?

• Sukke Simari

On niillä kyllä melkoinen ero. Itse syön aina mieluummin tavallista ruokaa kuin kebabbeja, pitsaa, hampurilaisia ym vastaavia. Ruokaravintoloissa yleensäkin annokset tuntuu olevan pieniä ja kastiketta pari tippaa ja pihvit raakoja mutta kokille kertomalla saa mieleisensä annoksen. Ihmettelen ihmisiä jotka rinnastaa jonkun kebabbipaikan ruokaravintolaan. Patapirtti on ihan hyvä kun vaatii vähän mieleistänsä ja Patalahden st on hyvä paikka jos haluaa syödä oikeasta ruuasta itsensä ähkyksi.Voisin minäkin elvistellä syöneeni kymmenissä maissa sadoissa ravintoloissa mutta nyt olikin kyse Jämsän alueesta.

• sairas paikka

Patapirtin ja Patalahden ruoka on siis tavallista ruokaa? Onko pizat ja kebabit sitten erikoisruokaa vai mitä? Patapirtti on kummallinen paikka, siellä ihmiset taputtelee ensin hirviä ja kehuu miten söpöjä ne on, sitten mennään sisään ja syödään hirveä! Aika sairasta, menee ruokahalut kun miettiikin tuollaista.

• halloo??

eihän patapirtissä mitään hirviä ole?!? taidat nyt sekottaa hirvikartanon ja patapirtin keskenään.

• kotikokki

En menisi ravintolaan syömään tavallista ruokaa, sitä voin tehdä itselleni kotonakin...

• hali ja nami?

Juu niin sekotin. Tarkoitin toki että se Hirvikartano on sellainen outo paikka, mutta on Patapirttikin, kuollutta eläintä sielläkin syödään, niitä ei vaan halita ensin :)

• Näin on näreet

Hyvä kun eläimet ovat kuolleet ennen niiden syöntiä vai kuinka.

Jos tuntuu hirveeltä, niin lueskele Stalin puhdistuksia Moskovasta,
      sillon ei ehditty edes tappaa kun alettiin syömään ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe