Kotieläintieteeseen päässeet

werty12345

Onks täällä ketään syksyllä kotieläintieteessä aloittelevaa? Olis kiva kuulla millä mielin aloittelette opintoja:)

11

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annn

      Heippa!

      Ainakin yksi kotieläintieteen opinnot aloittava löytyy. Jännityksellä odotan koulun alkua, jännitys vaan kasvaa kun 27.8. lähestyy. :)

    • kiinnostuneena

      Olisko teistä kukaan kiinnostunut vaikka johonkin miittiin ennen koulujen alkua tms? :P

    • Annn

      Tapaaminen vois olla ihan mukava, riippuen milloin muutto onnistuu ja työt tarkalleen loppuu. Muutosta tulikin mieleen, että miten muilla asunnon löytäminen onnistunut? :)

    • werty12345

      Mua ainakin kiinnostais tapaaminen:) Lähempänä orientoivaa viikkoa kävisi varmasti parhaiten ihmisten muuttojen ja töiden kannalta.

      Miten muuten päädyitte hakemaan kotieläintieteeseen? Olen itse alanvaihtaja ja tämä oli pitkän mietinnän tulos. Nyt tuntuu aika uskomattomalta, että vihdoin pääsee lukemaan alaa, josta on oikeasti kiinnostunut:)

    • henna44444

      Mäkin ilmoittaudun mukaan tapaamiseen! :)

      Lähempänä orientaatioviikkoa hyvä ajankohta. :P

      Hienoo kyllä munkin mielestä kun vihdoin pääsen lukeen eläinten ravitsemustiedettä. Ootteko kuullut, että jos lukee kandin eläinten ravitsemustieteestä, niin voi hakea maisterivaiheeseen ns. "ihmisten ravitsemustieteeseen" ?

      • werty12345

        Henna4444:Käsittääkseni tiedekunnan sisällä voi hakea vaihtoa dekaanilta,kun vähintään perusopinnot on suoritettu (saattoi olla muitakin vaatimuksia).Ravitsemustiede saattaa olla suosionsa takia poikkeus.Kannattaa tsekata tiedekunnan sivuilta:) Märehtijän ruuansulatuksen hallitsemisesta on tuskin kauheasti hyötyä ihmispuolella,mut luulisi,et kemian kursseista yms.on apua,jos joskus haluaa pyrkiä ravitsemustieteeseen:)


    • Annn

      En ole alanvaihtaja, tai miten sen ottaa. Maatalousalalta yksi tutkinto takana. Reilun vuoden miettimisajan se vaati, että ymmärsin mitä haluan opiskella ja mikä olisi se minun juttuni. :) Nyt se toivottavasti on löytynyt, tavallaan uudestaan.

      Miten muut päätyivät hakemaan kotieläintiedettä?

    • Hanna___

      Mikä tutkinto sulla on takana Anni?

      Mä päädyin elukkaan kotieläinteni kautta (koira, kissa, marsu). Tai siis lemmikkien :P

    • Annn

      Hevostenhoitajaksi valmistuin, eli ihan maatalouden pt. toisen asteen tutkinto . :)

    • erin90

      onks ketään tai tietääks kukaan ketään joka olis päässyt kotieläintieteeseen, mut olis luopunut paikastaan?

    • mamma-miiia

      Huomenna tiedät sinäkin kun soitat opintotoimistoon ;---) Vimppa päivä ilmoittautua ja 100% varma ettei kaikki ilmoittaudu.

      Monennella varasijalla oot Erin ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe