Aimpointin aion ostaa suurriistakivääriin kun on pitkä takuu ja hyvä maine. Mutta mikä malli? Jos ajattelen, että kiväärin päällä on tähtäimessä pelkkä kehys kuin silmälasin puolikkaassa ja siinä se punapiste, on näkökenttä esteettömin mahdollinen, melkein kuin avotähtäimellä. Tätä lähimmäs pääsee Micro-malli. Jos kiväärin päällä on puolen metrin putki, on tähtääminen jo hankalampaa. Mallin 9000 putki on jo aika pitkä. Minkä vuoksi pitkiä malleja yleensä valmistetaan ja ostetaan? Tarjoavatko ne jotain etuja lyhyisiin ja kevyisiin verrattuna?
Aimpoint-mallit
tähtäys
1
476
Vastaukset
- hirvimiäs
Ite ostin aimpoint micro h-1 äskettäin. On kyl hyvä tähtädä lyhyemmil matkoilla. ja nopeempaa ku helvetimoisella kiikarilla. Radalla mun mielestä taas kiikari jossa saa suurennosta on parempi ku näkee taulu isompana ku matkaa on siin kummiskii jonniverra. En oo varma mut isommat putket on valovoimasempii ja esim linnustuksessa ammutaa jopa 300 metrii ni on hyvä olla suurennosta :p mut nämähän on makuasioita joista ei käy kiisteleminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512