Erityisesti sivukylillä. Luulisi maalaisten ymmärtävän enemmän eläinten elämän päälle.
Osa elukkaraukkojen yliajajista on varmaan myös kaupunkilaisia.
Miksi pieneläinten yli ajetaan myös Outokummussa
13
442
Vastaukset
- villi arvaus
Oisko siellä sivukylällä enemmän niitä irrallaan juoksevia pienelukoita kuin keskustassa?
Keskustan 40km rajoitusalueella,eläimet kerkiää vipeltää alta pois.
Olen täällä maalla nähnyt yhden tyhjäkuupan toiminnassa,mutkitteli kissan perässä,Onnellinen loppu kissalla oli enemmän järkeä,ei riittänyt jolopin osamäärät.- Sally
Sama tumpelo varmaan ajoi jänistä takaa Porolassa toissa viikolla.
Miltähän tuntuis tumpelosta itsestään kun ajettais autolla takaa.
Hiekkatiellä yrittäs sutia kaaharia karkuun.
- Ei maamies aja
Maamies ei aja elukan päälle.
Ehkä hän on kaupunkikerrostalollinen.
Ja vieraantunut agraarikulttuurista, ei vain nimellisesti!
Tosi paikka hänellä nyt! - sateenkaarirauhaa
Eläinten kuuluu saada ylittää tie rauhassa, kuten ihmistenkin.
Eläin ei voi ymmärtää mikä tiellä vastaan tulee.
Ihmisen kuuluu auttaa eläimiä. - Lehmä-62
Kun ei ole isompiakaan joiden yli ajaa
- Siilille.
Siili ei ole nopea. Nopeampi on ihminen
- ihmisten puolesta
Itse ne eläimet tielle tulee, jos ei oo älliä ei voi estää tälliä.
Minun mielestäni on tosi hyvä että niitä eläimiä vähennetään, kun niiden suolistosta tulee kasvihuone kaasuja ja ne kaasut tappaa kaikki ihmiset ja kasvitkin. Eli jos pitää valita joko eläimet tai ihmiset ja kasvit, niin mä valitsen ihmiset ja kasvit.
Ootteko ajatellu että kaikki kuollaan koska ihminen polttaa ja eläimet pieree metaanii. Maapallo ei kestä tulta ja eläimii. Tiedän tän koska tosi rikkaat tiedemiehet on kertoneet, niiden palkat on vain jotain 10 000 e /kk, sillä rahalla ne tutkii näitä asioita ja tietävät kyllä.- itepieretkin
Nimim. ihmisten puolesta on taas niin viisas kommentti, että hoh-hoijaa :D!
- ......
:) Meidän ukko on kova pieremään, pitäisikö lopettaa?
Kissakin pieree jos syö halpoja raksuja. Minäkin, jos syön hernekeittoa.
- 18+20
Ajetaanhan sitä ihmistenkin yli, jos eteen hyppäävät! ...myös siellä sivukylillä.
- Viisastako?
Polvijärvellä väistetään!
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/45993-kissaa-vaistanyt-ajoi-ojaan-polvijarvella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251766IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1471702