Eli miten siis ladataan macciin noita custon stooreja? Olen yrittänyt ladannut macille sopivia ja kun ne ovat latautuneet, olen siirtänyt ne custom stories - kansioon, mutta ne eivät näy pelissä. Missä vika? Youtuben videoista ei ole apuja ollut. Voiko asiaan vaikuttaa se, että latasin pelin App Storesta?
Vastaukset 4
- laiski
custom stories siis.
- amelias
http://www.moddb.com/downloads?filter=t&kw=Search ...&type=def&game=13339 Kun lataus on valmis, paina extract here ja sit ku se on purkanu ne siihen nii siirrä ne sitte sinne custom story kansioon.
- ap
Miten ton voi purkaa? Windowsilla osaan purkaa, mutta macilla ei. Kun painan siitä kuvakkeesta, ei tule pura-vaihtoehtoa.
- 1asd
En tiedä koska en ole koskaan käyttänyt macia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.375877- 102865
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei159635- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 31590
- 59580
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557