TT:n sivuilta lainattua,
"Osittainen kattavuus,
Latvia (68%), Ukraina (38%), Bulgaria (56%), Romania (16%)
Yhdistävät tiet,
Albania, Bosnia ja Hertsegovina, Makedonia, Moldavia, Montenegro, Serbia, Valko-Venäjä."
Eikö parempia karttoja muka löydy?
Aika onnetonta, jos näin on.
Garminin osto siis edessä.
TomTom ja Itäeurooppa?
7
209
Vastaukset
- varmista tilanne
no mitkä on Garminin tulokset?? Kysehän on siitä mitä karttapalvelua mikin navin tekijä käyttää. Eipä taida yksikään navin valmistaja karttoja tehdä itse.
- takkari
Digitaalisia karttoja valmistava Atlas on TomTomin tytäryhtiö. Samoin digitaalisia karttoja valmistavan Navteqin omistaa Nokia (kännykkänavigaattorit).
- eksy-EN
Juu, Garminiin saa jokaisesta aloituksssa mainitusta maasta 100% kattavan kartan.
TomTom on siellä hyvä, missä ei oikeastaan edes tarvitse navigaattoria ja Garmin pätee siellä missä apuja oikeastaan tarvitaan.
Jopa Garminin Euroopan peruskartta on selvästi kattavampi, kuin TomTomin vastaava. - Garmin Nro1.
Kysehän on siitä mitä karttamateriaalia mihinkin navigaattoriin saa, TomTomiin ei oikeastaan mitään Atlaksen toimittaman materiaalin ulkopuolelta, Garminiin vaikka mitä.
Navigaattorissa valmiina oleva Euroopan peruskarttakin on Garminissa kattavampi, kuin TomTomissa.
Garminiin saa täydelliset Latvian, Ukrainan, Bulgarian, Romanian,
Albanian, Bosnia ja Hertsegovinan, Makedonian, Moldavian, Montenegron, Serbian ja Valko-Venäjän kartat jos haluaa. TomTomiin ei saa.
Siinä se ratkaiseva ero.
- TomTom, älä eksy.
Tompalla ei kannata poiketa Via Balticalta, 32% Latviasta on täysin pimennossa.
Tai Romania 16%...Garmin 100%.
Varsinainen pellenavigaattori.- Minä en
Tai kannattaako ko. maihin edes poiketa oman auton kanssa?
- VoiHyväJumala
Minä en kirjoitti:
Tai kannattaako ko. maihin edes poiketa oman auton kanssa?
Ihan totta, navigaattorista on eniten hyötyä, kun ajaa Helsingistä Turkuun.
Etenkin TomTom on silloin parhaimmillaan. Karttamateriaalikin riittänee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141