kermaperseet turvat kii

-,-

olen 15 vuotias tyttö. en saa viikko/kuukausi/taskurahaa. teen kotitöitä jokapäivä. maksan itse ruoat, bensat, puhelinlaskut,vaatteet kaiken. olen myös omilla rahoilla ostanut skootterin kortin. lyhyesti= tienaan kaikki rahani itse ja maksan kaiken itse.
JOTEN ÄLKÄÄ NYT VITTU VALITTAKO JOS SAATTE ESIM "VAIN" 20 E KUUKAUDESSA! TEILLE MAKSETAAN SENTÄÄN RUOAT!
kiitos.

12

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 84684

      höpöjä puhut

    • ruikq

      lol kiinnosti

    • Äiti ja Isi

      vitut maksa

    • : D

      Taidat sittenkin olla 10-vuotias pikkulapsi. Tuskin ainakaan koulussa olet kauheasti viihtynyt?

      Voisinpa veikata, ettet ole päivääkään elämässäsi töitä tehnyt. Hirveä paha olo vain siitä, että joutuu kotona tekemään kotitöitä taskurahaa vastaan. On se elämä joillekkin niin vaikeaa..

      • -,-

        eijjumalaut oon ihan sujut elämäni kanssa ja tuun toimeenkin! kirppareilta ostan kaikki vaatteet koska mihinkä muuhu varaa ei tosiaanka ois! koulusta on hyvät ja arvosanat ja olen monta kesää jo paiskinut töitä. mua vaa ärsyttää ku täällä valitetaa ettei saada tarpeeks rahaa vaik on porukoide pussi ainaki sata kertaa löysempi
        ku omieni! joten te ketkä ette minua usko voitte vaikka kertoa miksette? ette varmaa ees osaa kuvitella mun tilannetta ku rahaa on varmaa kaikennäkösee ylimääräsee!


    • ABORTTI KUNNIIAN STN

      joo olet trolli mutta jos trollaatte niin pitäkää edes faktat kunnossa. eli siis ihan jos tästä pari kohtaa oikasisin...

      -muut eivät ole kermaperseitä vaan vanhempasi ovat säälittäviä ihmislapsosia vieläkin, ainakin henkisesti. heillä on velvollisuus ostaa sinulle alaikäiselle ruoat, ehjät vaatteet ym. elintärkeitä elintarvikkeita. Vika on vanhempiesi jos he eivät pysty käsittelemään paneskelu reissun tulosta.

      - olet siis 15v ja olet käynyt monta kesää töissä? kaksi ei ole montaa ja sekin on liikaa tässä tilanteessa. MIHINKÄÄN ei oteta 12vuotiasta töihin, ei mihinkään.

      VIKA ON VANHEMPIESI, EI MUIDEN.

      • työnarkomaani

        mä oon ainaki ollu 11 vuotiaasta asti kesätöis :D kyä aina johki mansikkamaalle pääsee ja tuttujen kautta vähän jotain tekemään! rahaa on tullu hyvinkin!
        alottajasta en tosin tiedä:::DD


    • ddd

      Mä oon 13 ja haluisin jo kesätöitä.

    • HUUUOH

      Mulla on sama juttu mutta olen 14v joudun maksaa kaikki itse :(

      Ruokia en itsemaksa mutta jos käyn yksin/kavereiden kaa syömäs,leffas,lintsil, jossain muualla joudun maksaa itse

      • -,-

        nonni vihdoi joku kohtalotoveri! itse olin kans juur lintsil sunnuntaina ja ite maksoin bussin, rannekkeen, ruoat. kaverilleni oli annettu 200 euroo käteen.

        Sitte eile käväsin tampereella äitin kanssa ja käytiin siellä syömässä, omasta pussista maksoin äitille bensarahaa.

        sitten tänään kävin kaupassa isän kaa ja se rupes huutaan että mitä aijjon syödä huomenna. kun hän tulee töistä täytyy kuulemma lämmin ruoka odottaa isää pöydällä, ihme kun suostui näillä ehdoin perunat ja kanankoivet maksamaan, ei se kyllä minun homma ole isälle ruokaa laittaa aijjon siis jättää tekemättä. näin kummiski mulla


    • Enusko

      Lol saan viikkorahaa 10-20€ Ei siis niinku leveilynä mut et varmaa maksa ite bensarahoja ruokias ja kaikkee muuta

    • panzer

      Näin kermaperseenä sanon että aloitin duunielämän 14 vuotiaana ja en vieläkään aio luopua työntekemisen funktiosta vaikka melkoinen tauko onkin mennyt "uusopiskellessa". Maailma antaa siihen mahdollisuuden!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe