Onnettomuuden syntyyn vaikutti osaltaan Buster-veneen ajolinja, joka olisi kulkenut melko läheltä Växärin saaren kallioita eli salmen vasenta reunaa Buster-veneen kulkusuuntaan katsottuna. Ajo- linja on tässä paikassa yleisesti käytetty ja lähellä merikarttaan merkittyä väyläviivaa. Buster- veneen kuljettaja ei tähystyksen puutteellisuuden vuoksi ilmeisesti nähnyt Brig-veneen kulkuvalo- ja kuin vasta aivan vähän ennen yhteentörmäystä.
Onnettomuuden syntyyn vaikuttivat myös Brig-veneen riittämättömät toimenpiteet yhteentörmä- yksen välttämiseksi. Brig-veneen kuljettajan tilannearviointia vaikeutti se, että Buster-veneen kul- kuvalo joko jäi kuljettajan selän taakse tai ei toiminut. Lisäksi kummankin veneen nopeus oli olo- suhteisiin nähden liian suuri. Onnettomuuteen mahdollisesti myötävaikutti Buster-veneen kuljetta- jan voimakas humalatila. Brig-veneen kuljettaja oli lievästi alkoholin vaikutuksen alainen, minkä vaikutusta onnettomuuteen on vaikea arvioida.
Vain Busterreilla ajelevat
Busterromu
2
121
Vastaukset
Mikähän mahtaa olla poittisi kun tuot näitä vanhoja juttuja tänne. Kirjoittamasi mukaan tämä ei liity mihinkään, etkä edes viittaa mihinkään..................sanoja vain peräkkäin.
- Busterromu
Suojella kanssaveneilijöitä. Varoittaa Busterkuskeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214