Saako pitää korviksia jos ovat myssyn alla?

kuka tietäävarmasti?

Saako suurtalouskeittiössä pitää korviksia, jos pitää ne myssyn alla?

10

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-keikkari

      Ei, ethän haluu ottaa vastuullesi, että ruoan joukosta löytyy kadoksissa ollut korviksesi

    • Saa tai ei saa

      Hae nyt ensin se duuni, ei kai se korviksista kiinni ole. Kyllä siellä ollessa selviää saako juuri siinä paikassa korviksia olla vai ei.

    • Sallahaka

      No saa! Korvakorut saa olla, mutta muista lävistyksistä saattaa joissain vanhanaikaisissa paikoissa tulla sanomista... Mutta joo korvakorut ja vihkisormus on sallittuja.

      • kiikka

        Joissakin paikoissa on "ei mitään koruja" -politiikka. Samalla tavalla se vihkisormus on hygieniariski kuin mikä tahansa sormus. Mutta on siis paikkakohtaista.


    • olejärkevä

      Mihin sinä korviksia tarvitset myssyn alla suurtalouskeittiössä? Jätä korvikset vaatekaappiisi työn ajaksi! Eihän niiden irrottaminen ja takaisin reikiin laitto vie kuin pari sekuntia.

      • Sallahaka

        Mihin toinen tarvitse tatuointeja, toinen värjättyjä hiuksiaan? No mulla korvikset ilmentää mua ja pidän niitä. Toki töissä katson, että on tarpeeksi pienet turvallisuus syistä.


      • Jäärä62

        Töissä ollaan töissä, eikä ilmentämässä.

        Tietysti kun tarpeeksi ilmennät, niin ei tarvitse töitä enää tehdäkään.


      • siistisisätyö
        Sallahaka kirjoitti:

        Mihin toinen tarvitse tatuointeja, toinen värjättyjä hiuksiaan? No mulla korvikset ilmentää mua ja pidän niitä. Toki töissä katson, että on tarpeeksi pienet turvallisuus syistä.

        Jos korvikset ovat välttämättömät koossa pysymisellesi, mikset ole hankkiutunut tai hankkiudu alalle, jossa korvikset ovat sopivat?

        Itse pidän aina korviksia ja niitä on minulla joka tarpeeseen ja tilanteeseen kymmeniä pareja. Käytössä kuitenkin aina vain yksi pari. Työni ei rajoita korvisten käyttöä.

        Ovatko korvikset tarpeelliset? Eivät tietenkään, mutta kun niihin on tottunut, tuntuu että ne viimeistelevät pukeutumisen. Korvisten tarkoitus myssyn alla suurtalouskeittiössä on minulle kuitenkin mysteeri.


    • emäntäpäällikkö

      Ketjun aloitus on jo vanha, mut sanon silti, että yleensä korvikset on irrotettavat, joten ei pitäisi mitään ongelmaa olla, jos ne olisivat riski työssä.
      Siis korvikset pois samalla kun vaihdat työvaatteisiin.

    • fingerporista

      Jos sinulla on korvakorut ja myssy päässä, niin aika vaikeata korviksia on pitää myssyn ulkopuolella. Toki jos ovat riipuksia, niin silloin varmaan tulevat myssyn reunan alta pilkistämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe