Oon tässä nyt miettiny et mitä elämälleni teen.. :) Istun tällähetkellä kaupan kassalla. Ja se homma ei kyllä kiinnosta enään pätkän vertaa. :(
Onko kukaan lukenu ittensä kokiks oppisopimuksella? Se mua tällähetkellä ehkä kiinnostais eniten. En osaa kokata paljoo, mut siellähän oppii. ;)
Miten on palkan ja KELA:n suhteen?
Kertokaa! :) :)
Oppisopimuksella kokiksi?
4
2377
Vastaukset
- Stogen
Tietoa löytyy esimerkiksi tuosta oppilaitoksesta:
www.amiedu.fi - Hanna
moi!
olen lukemassa kokiksi oppisopimuksella.
sinulla täytyy ensin olla koulutukseen soveltuva työpaikka joka täyttää koulun vaatimukset,esim.suurtalouskokiksi lukevalla suositellaan olevan työpaikka joissa on tekemisissä suurtalouskoneiden kanssa,eri nimikkeitähän on monia,esim.eri kokin ammattinimikkeitä on montakin erilaista.
palkkaus menee ihan samalla tavalla kun olisit oikeassakin työelämässä.jos joudut opiskelujaksoina lähtemään esim.eri kaupunkiin koulupäiviksi , saat niistä koulupäivältä päivärahan , sekä matkakorvauksen.työnantajalle maksetaan koulutustukea ja lisäksi hänellä on mahdollisuus hakea työllistämistukea työvoimatoimistosta,mutta sen saaminen ja hakeminen edellyttää , että olet ollut työttömänä ennenkuin sitä haetaan....mitäs vielä...kysy jos jotain tulee mieleen:)- Minä vaannn
"palkkaus menee ihan samalla tavalla kun olisit oikeassakin työelämässä"
- Koulutusneuvoja
Hei!
Käy katsomassa uudet www.koulutus.fi sivustot - sieltä löydät paljon tietoa koulutuksista ja kursseista, jotka sinua saattavat kiinnostaa pohtiessasi tulevaisuutta. Palvelu on täysin ilmainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898183Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414361Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442566Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.941424- 401286
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401227Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631120Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070