Oon tässä nyt miettiny et mitä elämälleni teen.. :) Istun tällähetkellä kaupan kassalla. Ja se homma ei kyllä kiinnosta enään pätkän vertaa. :(
Onko kukaan lukenu ittensä kokiks oppisopimuksella? Se mua tällähetkellä ehkä kiinnostais eniten. En osaa kokata paljoo, mut siellähän oppii. ;)
Miten on palkan ja KELA:n suhteen?
Kertokaa! :) :)
Oppisopimuksella kokiksi?
4
2293
Vastaukset
- Stogen
Tietoa löytyy esimerkiksi tuosta oppilaitoksesta:
www.amiedu.fi - Hanna
moi!
olen lukemassa kokiksi oppisopimuksella.
sinulla täytyy ensin olla koulutukseen soveltuva työpaikka joka täyttää koulun vaatimukset,esim.suurtalouskokiksi lukevalla suositellaan olevan työpaikka joissa on tekemisissä suurtalouskoneiden kanssa,eri nimikkeitähän on monia,esim.eri kokin ammattinimikkeitä on montakin erilaista.
palkkaus menee ihan samalla tavalla kun olisit oikeassakin työelämässä.jos joudut opiskelujaksoina lähtemään esim.eri kaupunkiin koulupäiviksi , saat niistä koulupäivältä päivärahan , sekä matkakorvauksen.työnantajalle maksetaan koulutustukea ja lisäksi hänellä on mahdollisuus hakea työllistämistukea työvoimatoimistosta,mutta sen saaminen ja hakeminen edellyttää , että olet ollut työttömänä ennenkuin sitä haetaan....mitäs vielä...kysy jos jotain tulee mieleen:)- Minä vaannn
"palkkaus menee ihan samalla tavalla kun olisit oikeassakin työelämässä"
- Koulutusneuvoja
Hei!
Käy katsomassa uudet www.koulutus.fi sivustot - sieltä löydät paljon tietoa koulutuksista ja kursseista, jotka sinua saattavat kiinnostaa pohtiessasi tulevaisuutta. Palvelu on täysin ilmainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403021
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔241786- 881587
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon441496- 491398
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1101291Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3071288- 1051286
- 1311164
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2191078