tullut aika pistää lancerin sisustaa enemmän siniseksi ja ajattelin että sinisen vaihdekepin pussin voisi vaihtaa. joten onko kellään mitään tietoa tarvitseeko mitään erikoista huomioida ostaessa erikokoja olemassa? erillaisia kiinnitys menetelmiä? ja mistä saisi perus sinisen pussukan sille (en rupea tekemään itse) ja en tarvitsae mitään momon vaihdekepin pussia jonka hinta on 5 kertaa perus pussukkaa enemmän.
vaihdekepin pussukka?
pussi hukassa
1
123
Vastaukset
Sinuna kyllä tekisin itse sen pussukan. Yhteen Pösöön teinkin eikä se kummoinen homma ollut. Otat vain vanhan pois ja sopivasta kernistä tms ompelet samanlaisen kja laitat paikalleen. Ainakin saat mieleisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362