Mikä ois sopiva 10 v pojalle

Mikä motocross pyörä ois sopiva 10v 146 cm 39kiloa painavalle pojalle joka on aloittamassa harrastusta? Ei ole budjettia!

14

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samurai 125cc

Samurai cross 125cc...Mä saan sunnuntaina semmosen..

• joku tämmönen

450 kxf niin jos ajaa seinään nii ei jää ainakaan kitumaan.

• 1999

Juu ei jää...on kato niin äree peli..

• Kawamies
    • jhsd

Toi on hyvä Kawamiehen crossi. Jos on iso, niin voi ostaa madallussarjan en muista paljo se maksaa mut ei paljoo. Ton jälkeen voi siirtyä enduroon.

• Kawamies

Tossa kawassa on vielä iskareissa varaa tiputtaa alaspäin kun on nyt säädetty iskarit jäykälle että nous vähän ylöspäin. Siitä saa tulla katsomaa ja kokeilemaa jos kiinnostaa.

• asdc

ei ainaka kiinan romu pas*ka

• Tietäjä

Kiinalaiset on ihan hyviä crossi käyttöön! Mä en ymmärrä mistä kaikki on saanu sellasen ajatuksen et ne on huonoja :o Itelläni on Samurai 125cc ja on ihan hyvä crossi... hyppyjäki oon sillä tehny ja hyvin kestää!

• tyhmä

kiinalaist romut on paskoja

• Yamahaonlaatuu
    • Querzy

http://www.nettimoto.com/ktm/85/1431791 tossa olisi ite alotin 11v tolla ajamisen ja on ollut luotettava tossa on rossi vielä pitkäksi aikaa remontit teetetty kisakoneella=) jos kiinnostaa [email protected] ei ole mikää hajoava räjä samurait voi polkea suoho ne osat maksaa enemmä mitä ite samurai

• myynsulle

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ HANKI KAWAA!! osta multa toimiva ja pirteä yamaha pw viestiä os. [email protected]

• Querzy

yamaha pw on sellane matala pikkulaste rossi ja nii ruoska ku ikinä olla voi melkkeee mut kyl se samurain vie

• NIISULLENOOB

On tollasessa 80cc pwssä yllättävästi tehoja ja jolla ajaa isompikin ihminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3044
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1887
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1561
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      102
      1081
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1071
    Aihe