Miesten stringit fetissinä

miesten_stringit

25

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullakin on

Joo, se on oikein hyvä. Hiukan kun nyäriä siirtää, saa ku.llin suoraaan perä.suoleen

• stringman

Miks tarvis saada kulli peräsuoleen? Kyllä heteromieskin vio käyttää stringejä.

• flikka17

Mä kyllä tykkään, että miehelläni on bokserit :p

• bokserit ok.

Täytyy olla tosi hyvä kroppa että stringit, näyttää hyvälle miesten päällä - jos sittenkään..

• grant51v

Hyvä kroppa pitää olla naisellakin että stringit näyttää ja korostaa kroppaa.

• N 50

Kyllä sringit ovat hyvännäköisiä nuorella miehellä millä on tiukka peppu mitä taputella ja puristella. Edestä karvat ajettu että ohkasista näkee kullin läpi kun seisoo, tietää koska nai poikaa uudelleen.

• stringit miehellä

Itse tykkään miehenä pitää stringejä, tulee seksikäs olo ;)

• Raipe_sanoo

Kyllä ne stringit on naisten juttuja. Suomalaisella miehellä on niin karvainen pers ja muutenkin persjalkaisia, että jos paskatakkuisista kannikoista tykkää, niin siitä vaan. Nainen joka tykkää stringeistä miehillä, taitaa itsellä olla iso perä tai sitten on varmaan tyttöihin päin.

• itsestään huolehtiva

Taitaapi sinulla juri olla karvainen perse...

• atletismos

Tänään taas aurinko paistaa, joten mustat Black Horsen stringit voi taas laittaa. Siihen päälle valkoiset puuvillabermudat ja kaupungille pyörimään. Torikahvilassa tietty istumaan niin, että joku varmasti näkee. Tästä saa ihan omat kickisit olematta tyrkky.

Tietenkin olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa, koska stringit ovat tosiaan sporttisen kansanosan juttu niin naisilla kuin miehillä. Stringit urheillessa on myös mukavat - pelien jälkeen voi mennä ne päällä suihkuun ja riisua ne siellä. Kyllä päät kääntyy... Kuivuvat nopeasti joten ne voi taas pian laittaa takasin päälle. Etumus pullottaa myös mahtavasti stringeissä...

Nyt siis kaupungille silmänruoaksi. ;)

• sulle_vaan

Heti on trollattava? Black Horsen stringejä ei ole aikohin ollut.....eivätkö ne stringit kuivu nopeasti, ihan normaalia puuvillaa.

• edellinenatle
        sulle_vaan kirjoitti:

Heti on trollattava? Black Horsen stringejä ei ole aikohin ollut.....eivätkö ne stringit kuivu nopeasti, ihan normaalia puuvillaa.

Noita BH:n stringejä myytiin muutama kesä taaksepäin S-ryhmän kaupoissa, miesten pukeutumisosastolla. Elastania ne on, siis sitä strechiä kuten esim juoksubyysat. Se synteettinen ja syntisen OHUT materiaali kuivuu nopeammin kuin puuvilla.

Netistä toki saa vastaavia moneltakin biksuvalmistajalta, joten no panic.

• vilautuksia -

Minä jätän sortsien alta stringit ja bokserit kokonaan pois - eikun paanalle, kikkeliä tuulettamaan, Ja voihan se sieltä vilahtaakin - ah mikä vapaus :)

• maratoonariiii

Miesten stringit ovat tosi hyvät urheilulla. Eivät hierrä, suosittelen kokeilemaan.

• pitkä juoksu

Kyllä nekin hiertää olen kokeillut, pitkillä reissuilla montaa merkkiä ja aina sama tulos. Pakko vetää rasvat nivusiin vaikka minkälaiset tangat,olis.

• ekkakakka

olen mies ja pidän naisen stringejä ne ovat paremmat kuin miesten

• 22222222222222

sairasta....

• Exä osteli stringejä mulle ja kehotti pitämää. Sillä kait oli jonkin sortin fetissi niitä kohtaa tai sitten mua stringeissä :).

• läskijorma

Ihmettelen miksi stringit eivät ole tulleet muotiin. Johtuuko siitä, että suurinosa miehistä on läskejä

• syksynmuoti

Onkohan Calvin Kleiniltä tulossa jotain uutta mallia syksyksi

• hoikkapoika4

Tuskin ainakaan Suomen kauppoihin, kiitos vanhoellisten ja lihavien miesten.

• terapiax

Black Horsen pitkät kalsarit, niit ei voita mikään.

• miestemies111

tykkään stringeistä,olenhan mies

• stringi mies

Kyllä mäkin tykkään käyttää stringejä, mut esim. jos on uimaan menossa niin sit en käytä kun rupee porukka kattoo sillä silmällä.

• stringizimmarit

Menin hotellissa aamusaunasta uimaan mustissa pikku uikkareissa. Tuskin mahtu vehkeet niihin. Kun nousin vedestä ne kiilsi niin makeesti. Suihkussakin meni vähän pitempään sitä kiiltoa katsellen.

Täytyy kokeilla noita mustia stringejä. Olen pitänyt kropan hoikkana salilla ja ruokavaliolla, joten ne vois nayttää hyviltä, myös peban puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3365
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2789
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1867
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      860
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe