Kuinka moni mies pitää stringejä entä kuinka monen naisen mielestä miesten stringit ovat hyvännäköisiä?
Itse mietin, että pitäisikö mies yllättää, esimerkiksi CK:n stringeillä, tuossa ainakin kehutaan: http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2012/04/miesten-stringit-testissa-ck-one-thong.html
Miesten stringit fetissinä
25
653
Vastaukset
- Mullakin on
Joo, se on oikein hyvä. Hiukan kun nyäriä siirtää, saa ku.llin suoraaan perä.suoleen
- stringman
Miks tarvis saada kulli peräsuoleen? Kyllä heteromieskin vio käyttää stringejä.
- flikka17
Mä kyllä tykkään, että miehelläni on bokserit :p
- bokserit ok.
Täytyy olla tosi hyvä kroppa että stringit, näyttää hyvälle miesten päällä - jos sittenkään..
- grant51v
Hyvä kroppa pitää olla naisellakin että stringit näyttää ja korostaa kroppaa.
- N 50
Kyllä sringit ovat hyvännäköisiä nuorella miehellä millä on tiukka peppu mitä taputella ja puristella. Edestä karvat ajettu että ohkasista näkee kullin läpi kun seisoo, tietää koska nai poikaa uudelleen.
- stringit miehellä
Itse tykkään miehenä pitää stringejä, tulee seksikäs olo ;)
- Raipe_sanoo
Kyllä ne stringit on naisten juttuja. Suomalaisella miehellä on niin karvainen pers ja muutenkin persjalkaisia, että jos paskatakkuisista kannikoista tykkää, niin siitä vaan. Nainen joka tykkää stringeistä miehillä, taitaa itsellä olla iso perä tai sitten on varmaan tyttöihin päin.
- itsestään huolehtiva
Taitaapi sinulla juri olla karvainen perse...
- atletismos
Tänään taas aurinko paistaa, joten mustat Black Horsen stringit voi taas laittaa. Siihen päälle valkoiset puuvillabermudat ja kaupungille pyörimään. Torikahvilassa tietty istumaan niin, että joku varmasti näkee. Tästä saa ihan omat kickisit olematta tyrkky.
Tietenkin olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa, koska stringit ovat tosiaan sporttisen kansanosan juttu niin naisilla kuin miehillä. Stringit urheillessa on myös mukavat - pelien jälkeen voi mennä ne päällä suihkuun ja riisua ne siellä. Kyllä päät kääntyy... Kuivuvat nopeasti joten ne voi taas pian laittaa takasin päälle. Etumus pullottaa myös mahtavasti stringeissä...
Nyt siis kaupungille silmänruoaksi. ;)- sulle_vaan
Heti on trollattava? Black Horsen stringejä ei ole aikohin ollut.....eivätkö ne stringit kuivu nopeasti, ihan normaalia puuvillaa.
- edellinenatle
sulle_vaan kirjoitti:
Heti on trollattava? Black Horsen stringejä ei ole aikohin ollut.....eivätkö ne stringit kuivu nopeasti, ihan normaalia puuvillaa.
Noita BH:n stringejä myytiin muutama kesä taaksepäin S-ryhmän kaupoissa, miesten pukeutumisosastolla. Elastania ne on, siis sitä strechiä kuten esim juoksubyysat. Se synteettinen ja syntisen OHUT materiaali kuivuu nopeammin kuin puuvilla.
Netistä toki saa vastaavia moneltakin biksuvalmistajalta, joten no panic.
- vilautuksia -
Minä jätän sortsien alta stringit ja bokserit kokonaan pois - eikun paanalle, kikkeliä tuulettamaan, Ja voihan se sieltä vilahtaakin - ah mikä vapaus :)
- maratoonariiii
Miesten stringit ovat tosi hyvät urheilulla. Eivät hierrä, suosittelen kokeilemaan.
- pitkä juoksu
Kyllä nekin hiertää olen kokeillut, pitkillä reissuilla montaa merkkiä ja aina sama tulos. Pakko vetää rasvat nivusiin vaikka minkälaiset tangat,olis.
- ekkakakka
olen mies ja pidän naisen stringejä ne ovat paremmat kuin miesten
- 22222222222222
sairasta....
Exä osteli stringejä mulle ja kehotti pitämää. Sillä kait oli jonkin sortin fetissi niitä kohtaa tai sitten mua stringeissä :).
- läskijorma
Ihmettelen miksi stringit eivät ole tulleet muotiin. Johtuuko siitä, että suurinosa miehistä on läskejä
- syksynmuoti
Onkohan Calvin Kleiniltä tulossa jotain uutta mallia syksyksi
- hoikkapoika4
Tuskin ainakaan Suomen kauppoihin, kiitos vanhoellisten ja lihavien miesten.
- terapiax
Black Horsen pitkät kalsarit, niit ei voita mikään.
- miestemies111
tykkään stringeistä,olenhan mies
- stringi mies
Kyllä mäkin tykkään käyttää stringejä, mut esim. jos on uimaan menossa niin sit en käytä kun rupee porukka kattoo sillä silmällä.
- stringizimmarit
Menin hotellissa aamusaunasta uimaan mustissa pikku uikkareissa. Tuskin mahtu vehkeet niihin. Kun nousin vedestä ne kiilsi niin makeesti. Suihkussakin meni vähän pitempään sitä kiiltoa katsellen.
Täytyy kokeilla noita mustia stringejä. Olen pitänyt kropan hoikkana salilla ja ruokavaliolla, joten ne vois nayttää hyviltä, myös peban puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854