Dodge Caliber kuski Kaijonharjussa (Oulu)

Saabisti, oulu

Hyvin jäit valoissa :)
Ja hyvin hymyilit. Hymyssä suin kannattaa tollaset kisailut ottaa :)

Hyvännäköinen auto oli sinulla (punainen-oranssi). Oliko diesel vai bensa ?

Niin ja voi joku dodge-kuski laittaa viestiä, että millanen auto caliber on ? (ajoa 30tkm/vuosi) ?

Suht halpoja näyttävät olevan. Onko osia "helppo" tilata jenkeistä.

Ja ei tartte mitään vastata, eiköhän haulla löydy :)

T: Saab 2,0t tehdasviritetty (200hp/300nm)

12

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dodgeisti

      Siis melkoinen mopo sinulla on, tötsit hakkaa nuo arvot mennentullen, mutta eihän tuollaiselle historianruunulle voi pahaa mieltä jättää.
      Oma dodgeni alittaa 5 sek satasella ja vääntöä on sellainen 700Nm. Tehoista en ole varma, varmaan jotain 400hp:tä, revi siitä mutta älkä menetä uniasi, koska niitähän nuo oli jo muutenkin.
      Osia ei tarvii kunnon autoon ostalla, öljyä ja suodattimia vaan.

      • Alkuperäinen kir

        EIköhän aika moni auto ton meitsin saabin päihitä. Tuskinpa kukaan luulee, että 200/300 on joku hyperarvo. Aerokin menee jo ohi.

        On tainnu dodgen mukana mennä koko elämä, jos yöllä ei muuta tekemistä ole kuin tänne viestittää :)

        Toisaalta onko mulla elämää, jos tänne aamulla viestittelen. NO EHKÄ VÄHÄN ENEMMÄN :)

        Ja älähän vittuunnu :)


    • Dodgesti

      Ekkö uskaltanu koittaa SRT4 mallia vastaan? Iha sama mitä SRT mallia vastaan kokeilisit ku jäisit muutenki kuin nalli kalliolle. *SRT4, SRT8, SRT10*

      • Alkuperäinen kir

        Eiköhän tuo ole selvä ?

        Taitaa kuitenkin olla kyseessä 16 000 euron rahareikä. Taitaa olla vaan paljon parempia autoja markkinoilla. Esim 2 litran turboaudit (bensa)? Ei kukaan selväjärkinen tollasta 2.4 srt ostaisi ? Sori ny.

        2.0 dieselin kyllä.


    • Teikäläisten tuttu

      Vittu te oululaiset ette mitään autoista ettekä naisista ymmärrä.
      Automankat ja flipperit ovat teidän heiniä.
      Ilmankos kaikki teidän naiset antavat vain muille kuin oululaisille. Ja te kuolette sukupuutteeseen.
      Te oululaiset olette suomen mutaa, ainakin naisten suhteen.

    • Dodgesti

      No ite oon Oululainen ja oma lempiauto merkkini on DODGE ja naismakukin kohdallaan. =) ps. Kuka vähä-älyinen paskiainen ostaisi turbo-audin? No en ainakaa mä! Pitikö tulla tänne elvistelemään Saabillas? Vituttiko niin paljon ku svedu-paskoja ei enää valmisteta? mutta Dodgea valmistetaan, koska se ei ole yhtä säälittävä paska kuin Saappis. Dodgessa on munaa, Saabissa taas ei! GRAB LIFE BY THE HORNS ! Do not crab life by the swedish flag! crab=Saab =) peace! 8 )

    • oulu jyrää

      Ei ne oululaiset ymmärrä. Dodgeja,saabbeja ja audeja. Kyllä se pitää vanha mese olla. Paskoja autoja noi dodget. Vikatilastot sen kertoo.

    • Dodgesti

      Haista vittu romaanit ja lestat ajaa vanhalla mesellä.

      • Oulu1991

        Oulussa menestyjät ajaa vanhalla mesellä.


    • 123 men 321

      Oulun lestaperheet ja romaanit ajaa vanhalla paskalla.

    • Dodgena?

      Dodge Caliber 240 kokemuksia kannattaako ostaa?
      -osat?
      -tyyppiviat?
      kaupunki ajoon ja maantielle?

    • DODGE -the best one!

      Ensinnäkin se on tosi hyvä auto ajaa, luotettava moottoriltaan ja muutenkin. Kaupungissa mukava ajaa ja maantiellä vielä mukavampi, toisin 1.8L on vähän hidas ohittaessa, mutta muuten OK. (itellä kokemuksia 1.8L mallista) Tyyppi vikoja on juuri nuo alustan osan nopeat kulumiset ainakin vm.2006-2007 en oo varma onko niitä nopeasti kuluvia osia korjailtu tehtaalla mitenkään 2008 vuoden calibereihin vai meneekö se jo vuodelle 2009. Kyllä suosittelen ostamista itse olen vieläkin tyytyväinen 1.8L Caliberin omistaja. =) ps. Tietääkö kukaan onko SRT4 mallin Caliberissa näitä alustan osien nopeaa kulumista että ylkäys prosentti katsastuksessa ei olisi niin iso? Kyllä varmasti on SRT4mallissa eri alustan osia kuin muissa caliberin malleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe