Elikkäs olen ollut tässä parin päivän verran ripulilla, ripuli on jo helpottanut aika paljon, eilen söin ruoaksi illalla karjalanpaisita melkoisen määrän ja tänä päivänä en ole ottanut muuta kuin ison kupin kuumaa mustaa kahvia. Tänään vessaan mentyäni ulosteeni oli ihan normaalia vähän löysää koska olen vielä ripulilla mutta noin 6 tuntia seuraavan kerran käytyäni tuli pieni määrä ulostetta joka oli erittäin tumman ruskeaa mutta ehkä vähän mustahkoa mutta ei mitään pikimustaa. Mistä tämä johtuu, uloste ei haissut mitenkään normaalista poikkeavalta tai pahalta, voiko kahvi (mustana) värjätä ulostetta? Tämä on ensimmäinen kerta kun mitään tallaista tapahtuu, ei ole ollut mitään vatsakipuja muutakuin ripuliin liittyviä pari päivää sitten. Ikää on 18
Tumma uloste
ASD
4
3004
Vastaukset
- musta paska
Mullakin on ollu tuota mustaa ulostetta. Otetaan 3 ulostenäytettä. Ilmeisesti kartoitetaan mahdolliset syövät. Epäillään myös keliakiaa, liekö sen taustalla nuo mustat ulosteet? Painoindeksi 16.
- jaa
itsellä keliakia ja aina kun en syö gluteenitonta menee vatsa kuralle ja tulee tätä melkeen mustaa paskaa
- huuhhhhh
jatkuvat tummat ulosteet kertoo verenvuodosta vatsassa. aika monet ruoka aineet kyllä värjää ulosteita. minä odottaisin onko jatkuvaa?
- Anonyymi
Värjääkö kofeiini ulosteen tummaksi? Energiajuomat, kahvi tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657