Elikkäs olen ollut tässä parin päivän verran ripulilla, ripuli on jo helpottanut aika paljon, eilen söin ruoaksi illalla karjalanpaisita melkoisen määrän ja tänä päivänä en ole ottanut muuta kuin ison kupin kuumaa mustaa kahvia. Tänään vessaan mentyäni ulosteeni oli ihan normaalia vähän löysää koska olen vielä ripulilla mutta noin 6 tuntia seuraavan kerran käytyäni tuli pieni määrä ulostetta joka oli erittäin tumman ruskeaa mutta ehkä vähän mustahkoa mutta ei mitään pikimustaa. Mistä tämä johtuu, uloste ei haissut mitenkään normaalista poikkeavalta tai pahalta, voiko kahvi (mustana) värjätä ulostetta? Tämä on ensimmäinen kerta kun mitään tallaista tapahtuu, ei ole ollut mitään vatsakipuja muutakuin ripuliin liittyviä pari päivää sitten. Ikää on 18
Tumma uloste
ASD
4
2911
Vastaukset
- musta paska
Mullakin on ollu tuota mustaa ulostetta. Otetaan 3 ulostenäytettä. Ilmeisesti kartoitetaan mahdolliset syövät. Epäillään myös keliakiaa, liekö sen taustalla nuo mustat ulosteet? Painoindeksi 16.
- jaa
itsellä keliakia ja aina kun en syö gluteenitonta menee vatsa kuralle ja tulee tätä melkeen mustaa paskaa
- huuhhhhh
jatkuvat tummat ulosteet kertoo verenvuodosta vatsassa. aika monet ruoka aineet kyllä värjää ulosteita. minä odottaisin onko jatkuvaa?
- Anonyymi
Värjääkö kofeiini ulosteen tummaksi? Energiajuomat, kahvi tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708