Apuja kaivataan zyxel P-660HW-D1 vehkeen kanssa.
En saa millään etätypöytä yhteyttä toimimaan lanista wanin puolelle.
Omassa lanissa pelaa hienosti, mutta ulkoverkkoon ei yhdistä vaikka noita port forwardeja on kokeiltu laittaa.
Virhe ilmoitus on "remote access to the server is not enabled".
Mikä tässä nyt oikeasti on se serveri ja minne ja miten se määritellään?
Olisko jollain tietoa asetuksista tälle laitteelle?
remote desktop / etätyöpöytä
7
319
Vastaukset
- ymmärsinkö väärin
Serveri on se vastaanottava kone ulkoverkossa, johon yrität muodostaa etätyöpöytäyhteyden.
Tuosta ei nyt käy ilmi mikä kone se on??
Porttiohjauksia ja myös palomuurin portin avauksia ei tehdä lähtöpäässä, vaan vastaaottavassa päässä.- verkkojenwerkko
Luulisin että tökkää juuri minun "lähtevä pää" reitittimeen, vastaan ottavassa päässä pelkkä xppro mokkula yhteydellä, jossa etäkäyttö sallitu ja winkun omassa palomuurissa sallittu etäkäyttö.
Omassa lähiverkossa etäkäyttö toimii, mutta ei mene tuon zyxelin läpi ulkoverkkoon (wan). - ymmärsinkö väärin
verkkojenwerkko kirjoitti:
Luulisin että tökkää juuri minun "lähtevä pää" reitittimeen, vastaan ottavassa päässä pelkkä xppro mokkula yhteydellä, jossa etäkäyttö sallitu ja winkun omassa palomuurissa sallittu etäkäyttö.
Omassa lähiverkossa etäkäyttö toimii, mutta ei mene tuon zyxelin läpi ulkoverkkoon (wan).Veikkaisin enemmän tuota mokkulayhteyttä. Esimerkiksi saunalahdella on tunnetusti mokkulayhteydet osoitteenkäännön takana.
- verkkojenwerkko
ymmärsinkö väärin kirjoitti:
Veikkaisin enemmän tuota mokkulayhteyttä. Esimerkiksi saunalahdella on tunnetusti mokkulayhteydet osoitteenkäännön takana.
saunalahtipa juuri, mutta on toiminutkin joskus noin vuosi sitten.
sen jälkeen tällä päässä kaikki on uusittu, joten siitä veikkaisin vikaa täällä päässä, ellei saunalahti sitten ole tällävälin muuttanut käytäntöjään ??????
- Rölli Beiggo
Kokeiles tota..
http://www.teamviewer.com/fi/index.aspx?pid=google.tv.s.int&gclid=CO-6yN-PqLECFc0vmAodFx8ACw
se kaapaa työpöydän netin yli mistäpäin mailmaa vaan jopa äänien kanssa :)- Rölli Beiggo
Itse kokeilut ja Winserveri näkyy nätisti vaihka android tabletissa.
- Rölli Beiggo
Rölli Beiggo kirjoitti:
Itse kokeilut ja Winserveri näkyy nätisti vaihka android tabletissa.
Tai vaihka jokaisen It.hemmon puhelimessa SGS3:ssa
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899