Niin, tässä kaikkien horoskooppien elementit:
Rapu: vesi
härkä: maa
kaksonen: ilma
juosimies: tuli
oinas: tuli
leijona: tuli
kalat: vesi
neitsyt: maa
vaaka: ilma
kauris: maa
vesimies: ilma
Kertokaa toki elementtinne ja horoskooppinne ;D
Jos haluutte.
Täällä oman horoskooppinne elementit :)
29
284
Vastaukset
- gfedgereh
Mun on Rapu :)
- Oinaaaas
mun on oinas :p
- Häryliini
Oinaaaas kirjoitti:
mun on oinas :p
Elementti on maa. oon härkä
- Tyyppi
Häryliini kirjoitti:
Elementti on maa. oon härkä
Oon vaaka (-)
- Robin IHG
Tyyppi kirjoitti:
Oon vaaka (-)
Vesi = Kalat
- Ruskeasilmä17
Nii joo muuten scorpionilla on vesi.
- Miguliii
Tuli = Jousimies
- Kauriiss
Kauris :3
Maa
- vanha kives
Kalat on perseestä, vesi on perseestä, vettä tulee perseestä, perse tuli vedestä eli kalat haisee paskalle jonka takia kalat on perseestä, syö kala ja suus haisee perseelle eli paskalle jonka jälkeen kaikki maistuu ja haisee persepaskalle eli vedelle
- voivittujenkevät
rakensin eilen seksilelun ja siitä tuli aivan mukavan kiihoittava mutta sitten se meni rikki...
- 2.11.
Skorpioni vedessä
- Frozen~
Skorpparii ei löydy? O.ö'
- Ruskeasilmä17
Se unohtu listast mut kirjotin senkin elementin tänne. Mutta tässä se on taas: scorpioni=vesi
- Sekopääx)
Oinaaaas
- Ruskeasilmä17
On kiva lukee muiden horoskooppeja ;)
Mun oma on rapu :3 - sarvikuonoaa
oma on leijona. mutta mitäs sarvikuonon kivestä? vesimies = ilma? miksei se ole vesi?
- Vesimie=ilma?
En tiedä :D
- Tunnellinen..
Itellä on rapu. :>
- Kyynelehtivä Jussi
Keksitkö nää ite? :o Ja en haluu tulta... (Jousimies) Haluun ilman :P
- Ruskeasilmä17
En keksinyt itse, nää on ihan oikeet :) Mulla on 2 veljee, molemmat jousimiehiä ja ihailen heitä suuresti. Ystävänikin on jousimies, ja hän on rakkain ystäväni, joten en usko, että itse olisit ollenkaan muita huonompi. Jousimiehet on kuule ihan yhtä hienoja persoonia kuin muut.
Mutta on kyllä vähän ristiriitasta että tuun jousimiehien kanssa toimeen, meinaan oma elementti on vesi ja teidän on tuli...
- itken
mä oon kauris ja elementti maa, mut oisi halunnu elementix veden yhyy :(((( muute tyytyväine.
- ???
mitä vikaa maassa on?
- Vettä
Rapu=vesi
- WinStarBy
ilma, kaksonen olen siis :)
- tulienkeli1
Vesimies, Ilma. Tiesinkin tän jo c:
- jeromias
...Ammuu.. xd
- en tiiä kuka olen
skorpioni ja vesi
- piece&love
en tiiä kuka olen kirjoitti:
skorpioni ja vesi
Vesitäti rulaa!! ILMA!!!!! Ja nyt... Oon vähän sekasin xD
- :(:(:(:(
yh. neitsyt. eli maa. höh. >:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759