Ai tänne on avattu uusi,kuka kukin on palsta.
En yleensä ota kantaa,mutta voin sen julkituoda,että texnell on yksi parhaimpia ja osaaottavimpia kirjoittelijoita.
Häneltä riittää kannustusta lyödyllekin kirjoittelijalle,hän on suoraryhtinen kirjoittelija.
Toinen hyvä kimma on toi susmorsmaikku ja jos miehistä täytyis esiin tuoda paras,niin kaiketi se ruuneperi olis,vaikka häntä parjasinkin aikoinaan.
Ullamirjami on myös tuonut meille ihanan luontokuvan pesivistä kalasääksistä,joihin olen täysin koukuttunut.
Ramoonan kaikki jutut luen ja Venlastiina kertoilee mieliinpainuvia juttuja ja onhan teitä ihania ihmisia,kukkahame on arvoitus,kun en tiedä onko hän itse vai varjokirjoittelija.
Kapu on jotenkin sydäntä lähellä,kun Äitini oli merimies.
Kukahan ottais Ii-lin paikan,hän oli todellinen herrasmies aikojensaatossa.
Ehkä parhain jäi pois,mutta taivaanportilla me olemme samanarvoisia,kun Pyhäpietari eroittelee meidät kirjoitustemme perusteella ama
ettei totuus unohtuisi
13
118
Vastaukset
- Rehtori...
Ethän pyyhi nyt tippa silmästä....
eläkä enää nyyhki- Rehtori...
Näinhän tässä sitten kävi saitkin sitten rutkasti sitä kaipaamasi mainetta. Kaikkiin ketjuihin kerrottu, että palstalaisten arvostelu on sinun tekemäsi. Mitähän luulet niiden tykkääävän jotka jäi luettelostasi pois ja niitähän on paljon...
- johanon..
Kappas vaan tästä listasta puuttuu monta tuttua nimeä. Onkin vähän saman tapainen Scengenin lista johon oli merakattu ne Juutalaiset joita natsi vallan aikana vaadittiin teolliseen työhön ja säästettiin kaasukammiosta. Kovin natsimainen tekele.
- 5+3
Olishan se aika tasapaksua jos siinä kaikki olis mukana, tarpeetonkin silloin.
Valinta on aina henkilökohtaiinen ja luvallinen, ilman mitään natsiluokittelua! - Rehtori...
Sain, kun sainkin sen toisen Rehtorin viesti ketjun poistetuksi. Nyt ei sitten pitäisi tulla sitä syytettä ja poliisi tutkintaa kirjallisesta varkaudesta laitoinhan tähän selvästi ketjun avaajaksi rituliini_38 :sen.
Eli nyt saata jättää sen rikosilmoituksen tekemisen kirjallisesta ja arvokkaasta hengen tuotteesi varastamisesta, josta kerkisit jo minua syyttää.
Mahdoitko kohdallani peräti suunnitella sitä kaasujuttua... - heh heh
Huumori sijansa saakoon.
- pistäytyjä
ei tuommoinen kastijako jossa erotellaan jyvät akanoista ole lainkaan mikään leikin asia, sehän on rasismia jossa syrjitään toisia palstalaisia. Kyllä tämmöisellä yleisellä palstalla pitäisi vallita tasaarvo.
- jäitkö sinä
listalta pois, no voi raasua.
- kyllä jäin...
Minua ei katsottu salonki kelpoiseksi.
- ystäväsi sus
Niin, Ama, ainut oletkin palstalla, joka minusta totuuksia tiedät. Enempiä en nytkään kirjoittele, mutta senverran selvitykseksi, että sillä tavalla erakoitua aloin, että läheisiin ystäviinkin yhteydenotto hiipui vähän kerrassaan. Välillä olivat jaksamiset niin ja näin, ei halua ketään kuormittaa suruillaan. Tiedät, mitä tarkoitan.
Mutta selviytymisen keinoja kuitenkin vielä jotensakin löytyy, vaikka mullakin alkanut vihdoin terveys reistailla.
No kuule, kyllä me vielä juttelemmekin enemmän, kun on sen aika. Olen vaan niin äärettömän väsynyt ollut minäkin, mutta kumma kyllä tuntuu siltä, että vaikeimmat ajat voitettu. Se on paljon se. Kiitos suske,että olen saanut olla luottamuksesi arvoinen.Olen lukenut sinua kohdanneista menetyksistä,otanosaa.
Iän tuomia kremppoja meille ilmaantuu päiväpäivältä lisää,mutta etteenpäin elävänmieli.
Minä aloitin ulkomaalausprojektin,mutta sää ei oikein ole suosinut noita ulkoisia hommeleita.Eilen satoi koko päivän,kuin Esterin peräpäästä,vaikka naistenviikko alkaa vasta keskiviikkona.
Lueskelin yhtenä sateisena päivänä niitä meidän hullutteluja matkastamme Pitkäänniemeen.Kirjoitin silloin depressiivo nicillä,voi meitä.
Kaikkea hyvää elämääsi,kyllä me klaarataan jotenkin tämä sateinen kesä,toivottavasti syksy on seesteisempi amaKiitos, että minäkin pääsin hyväksyttyjen listaan. Kun paljon kirjoitan ja joskus, eli usein, väärinkin ymmärretään niin tarpeetonta sanakopua syntyy.
Kun vielä joskus luullaan tai tiedetään minut jopa tuhatnikksi niin siitäkin se hämminki syntyy.
Olen kyllä pyrkinyt olemaan ystävällien omien kykyjeni rajoissa ja sinuakin pyrkinyt hyvällä muistamaan.
Kuten huomaat, me monet palstalaiset olemme oppineet tuntemaan sinut ja yritämme luoda ystävällisen ilmapiirin elämäsi arkeenkin.
- Kielet kunniaan!
Varmaankin johanon tarkoitit
Schengenin listaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5111908Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791586Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181377- 113982
- 51939
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19936Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66773Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764