raskaanako ? :o

tyttönen95

minulla olisi pieni ongelma liittyen raskaustestiin. Olen loppuvuodesta 17 vuotta täyttävä ja harrastin suojaamatonta seksiä tuoreen poikaystäväni kanssa muutamaankin otteeseen. Tiedän,kuinka ajattelematonta jne,ei tarvitse siitä saarnata, mutta haluaisin kuitenkin tietää että kuinka pian voin tehdä raskaustestin?...seksiä harrastimme viimeksi suojaamattomana 4.7 ja 11.7 ja tiedän sen verran että minulle tässä kuussa 'parhaat päivät tulla raskaaksi' oli jossain tuossa 9.-12. päivä...nyt on ollut muutamia raskauden oireita jne parina viime päivänä ja haluaisin kaiken varalta muutenkin sen raskaus testin tehdä..voi myös olla että vain kuvittelen oireet,mutta olen sen verran pihalla kaikesta raskauteen liittyvästä,että se testi olisi oikeesti mahdollisimman pian kiva saada tehtyä...kuukautiseni on suht epäsäännölliset mutta niiden kuitenkin pitäisi jossain siinä kuun vaihteessa alkaa,mutten todellakaan jaksa odottaa niin kauaa,joten onko mahdollista tehdä testi jo aiemmin?

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänskä

      Ihan ensiks oisin huolissani siitä oliko poikkiksellasi tauteja :O Ja no verikokeesta voisi nähdä jo, ensviikonloppuna saattais jo testis näkyy. Mulla meni about 2viikkoo et näky aivan täydellisen tarkasti että olin tullut raskaaksi, ja nyt mennään viimisillään raskaana, tosin yksin. Minua jännitti ihan kauheasti testin tekeminen vaikkakin oli ihan suunniteltu raskaus. ja olen siis itse vasta 18.

    • th.

      Testi näyttää oikein aikaisintaan 19 vuorokautta suojaamattomasta yhdynnästä, eli jos sellainen on ollut viimeksi 11.7 niin odottelet sitten vain, turhaa tehdä liian aikaisin testiä, sen tulos ei ole silloin oikea.

      Veristestiin voit mennä jo aiemmin, tosin julkinen ei sitten niitä hevin tee, eli yksityiselle lääkäriasemalle.

    • kelasinvaa

      Olet vielä nuori (meinasin sanoa nuori nainen mutta ethän sinä vielä nainen olekaan... sori..) ja jos kuukautisesi ovat melko epäsäännölliset, ei noin tarkasti voi sanoa niitä "otollisimpia" päiviä tulla raskaaksi...
      Ja tosiaan, kannattaa myös miettiä noiden tautien vaaraa. Tuon ikäiset pojat voivat olla vakuuttavia ja väittää, ettei heillä voi olla mitään tauteja vaikka eivät siitä olekaan varmoja. Ajattelevat vaan, että kyllä sen aina huomaa jos on jonkin tartunnan saanu. Ei huomaa.. usko, tiedän kokemuksesta, valitettavasti.. :/

    • tyttönen95

      kiitos avusta,niitä antaneille! poikaystäväni on 21 eli ei mikään 'tuon ikäinen poika' mielestäni ja tietääkseni en tullut taudeista kyselemään,mutta kiitos 'valistuksesta' silti .

    • Niinpäniinjuupajuu

      No täällä nyt osa varmaan ajatteli että niitäkin kannattaa miettiä, meinaan vaan että jos olet mahdollisesti raskaana, klamydia voi tappaa sikiön. Ja 21 vee.. ei tuo ikä kuule kerro mitään. Kokemuksen rinta äänellä. varsinkaan jos itse olet vasta 17

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe