eli siis,mun ''kaverit'' käski mun laittaa tänne jutun jossa etin sellatteita kavereita ku oon lisää -.- (joo mull on ihanii kavereita
emot/scenet tänne :)
10
209
Vastaukset
- liiankaukana
asustan hesas :/ kävisi muuten :)
- millionaireslover<3
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
- yääh...
millionaireslover<3 kirjoitti:
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
Asun aika(?) lähellä tamperetta ongelma on vain se, että oleb sinua 2 vuotta nuorempi ): itsekkään en löydä kaltaisiani kaikkie pissisten joukosta...
- emo is what u feel
Mooi mulle voi laittaa @:n xd
- :33
mulle voit laittaa (:
- EmoGirlBVB
mulle saa laittaa:3 mulkaa eioo yhtää mun tyyppisii frendei ku mä oon.. Sen takii mul ei oo mitää bestistä ollenkaa...
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- charming
Elih saman ikänen oon ja asun samalla paikkakunnalla. Jos suo tai jotain muuta kinnostaa tutustua niin linkkaan blogin osoitteen.
Tällä saa mut kiinni nopeeta, http://charminglife-emo.blogspot.fi/?m=1 - DaShnSu
Afrikkalainen ei voi olla emo/scene koska niillä on tumma iho joka ei sovi emoille!haha!mahtaa harmittaa!mokomat raukat! Vaaleat ja kiinalaiset/korealaiset voi olla!vaikka olisi millaiset hiukset ja vaatteet niin Ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775