eli siis,mun ''kaverit'' käski mun laittaa tänne jutun jossa etin sellatteita kavereita ku oon lisää -.- (joo mull on ihanii kavereita
emot/scenet tänne :)
10
196
Vastaukset
- liiankaukana
asustan hesas :/ kävisi muuten :)
- millionaireslover<3
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
- yääh...
millionaireslover<3 kirjoitti:
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
Asun aika(?) lähellä tamperetta ongelma on vain se, että oleb sinua 2 vuotta nuorempi ): itsekkään en löydä kaltaisiani kaikkie pissisten joukosta...
- emo is what u feel
Mooi mulle voi laittaa @:n xd
- :33
mulle voit laittaa (:
- EmoGirlBVB
mulle saa laittaa:3 mulkaa eioo yhtää mun tyyppisii frendei ku mä oon.. Sen takii mul ei oo mitää bestistä ollenkaa...
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- charming
Elih saman ikänen oon ja asun samalla paikkakunnalla. Jos suo tai jotain muuta kinnostaa tutustua niin linkkaan blogin osoitteen.
Tällä saa mut kiinni nopeeta, http://charminglife-emo.blogspot.fi/?m=1 - DaShnSu
Afrikkalainen ei voi olla emo/scene koska niillä on tumma iho joka ei sovi emoille!haha!mahtaa harmittaa!mokomat raukat! Vaaleat ja kiinalaiset/korealaiset voi olla!vaikka olisi millaiset hiukset ja vaatteet niin Ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475