pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään.
Jollekin on tullut trauma,kun minä menin asettamaan teidät jonkinasteiseen tärkeysjärjestykseen ja hänen nimensä puuttui listalta.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi mokani.Omaishoitajan kaaliin meni kyllä,sehän on täysin sopimatonta alkaa kehumaan yhtä ja moittimaan toista,vaikka olen ollut huomaavinani,että se on keskustelupalstalla yleisin käytäntö.
Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen
12
51
Vastaukset
- Niin kyllähän se on
ollut jonkun tapa.Vaikee on kaikkien ymmärtää ommaa käyttäytymistää.
Hyvin sanottu ja nappiin mennyt arvostelu.Me ihmiset olemme siitä niin ihmeellisiä,että emme näe sitä malkaa omassa silmässämme,vaikka toisen silmässä olis vain kujeellinen silmänisku,tai veitikka silmäkulmassa.
Olemme tosikkoja me suomalaiset ja mitä vanhemmiksi tulemme unohdamme sen huumorinkukan,joka sais kukkia useammin palstalla.
Heitetään se jäyhä jäynä joka on vallannut keskustelupalstan,kuvitellaan että tämä on meidän yhteinen puutarha ja kylvämme sinne hyväntahdon siemeniä.
Kehua ei saa mutta mottia pitää.
Palstalaisten suosioon pääsee jos haukkuu minua, Ruuneperiä. Sinäkin avasit ihan oman ketjun , jossa annoit korvilleni. Joutavoinenkin avasi ketjun, jossa kertoi kuinka ymmärtämäton olen ja lopuksi kysyi vielä, "oletko ymmärtänyt"`
Huumorin puolelle täällä usein asiat kääntyvät kun viestejä lukee.
Annan tässä julkisen haukkumisluvan ihan jokaiselle, eihän tässä muutakaan voi.
Hyvää yötä kaikille!- relaa rituliini
saahan sitä kertoa kenen kirjoituksista pitää, eihän sen pitäisi olla keltään pois.
Hyvää yötä sinulle ja kaunista kesää, osaat nauttia kauniista luonnosta ja olet itsekin hyvin aito luonnonlapsi. Olet palstan kullanmuru, :) - joutavoinen
Tämähän on nyt sula oikeus ja kohtuus, että mainitaan yksi ja toista ei. Nythän on niin eettei tangokisojakaa etukäteen voi kukaan voittaa, vaan siinäkin on kyse henkilökohtasuuesta tuomareiden taholla siihen nähen mikä miellyttää, niin se menee. Näihin traumoihin ollaan jo niin totuttu, ettei ne hätkäytä ketään, ne on ja tulevat näämä olemaan ikuisesti vaikuttamassa. Kehen ne sitte vaikuttaa, tuskin kehenkään.
Niin hyvin meni tangokisat, tyytyväinen olen näyttäisi että ymmärrän ja osaan kuunnella ennakkoluulottomasi niitä esityksiä ja kun on hyvät tuomarit niin, siinä se. - tex
Ritu hei! kultainenhan olit vain ja kerroit niinkuin joskus tulee sympatioitaan kerrottua. Mutta totta on, etten minäkään halua sellaista eihän ole kivaa jonkun tuntea itseään syrjäytetyksi.Me ollaan kaikki yksi monista, kukin omalla tavallamme, koheltaen välillä, ja milloin kukin kompuroikin välillä onnistuenkin., ja taas se unohtuu:D
Itse olen nyt mielelläni taustalla syystä, että on aika tavata kesävieraita ja ystäviä. Kiitos kuitenkin Ritu! - Rehtori...
Ei kai nyt kellekkään sentään traumaa tullut. Ei varmaan kukaan niin vakavasti ottanut sitä sinun listaustasi. Kukin voi tehdä oman listansa eikö vaan Rituliini.
Huomasitko Rituliini laitoin uuden oikaistun version siinä on sinun oma nikkikin. En tosiaan halunnut varastaa sinulta mitään. Rehtori ei halua netissä minkään moista ylimääräistä julkisuutta eikä Rehtori ole pahastunut vaikka ei ollutkaan sinun listalla.
Mukava kun listasit. Laita kameli kuskille terveisiä minultakin ,kun taas kirjoitat sille,Kiitos,että välitätte,se on tärkeintä.Itkin ja nauroin,kun luin mielipiteitänne,olette minulle kuin perhe.
Nyt loppuivat minultakin sanat,olen täysin sanaton kerrankin- ikävää...
Tuolla toisessa ketjussaai viitattiin listasi muistuttavan natseista jotka listasivat juutalaisia kaasu kammioon.Sullahan olisi lista niistä jotka säästettäisiin ja muut sitten niinkuin jossain tuolla sanoit sinne pietarin portille.
- seuraaja...
Ei se kyllä aivan niinkään ole. Mielipiteitään tosin joku on silloin tällöin toisista laukonut ei sen enemppää. Näitä perseen nuolemis listoja sinun lissäksesi on harrastanut ainoastaan Ruuneperi.
- sama...
seuraajan viesti liittyy tietysti avaukseen...
- tippa +
Ei tipahtanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694