Olen lähtemässä omille teille pitkästä parisuhteesta ,ongelmat ovat olleet puolison välinpitämättömyys raha-asioista ,sekä olemme tehneet selväksi toisillemme ettei tämä voi jatkua.
Asumme pienessä huoneistossa ja meillä on lapsi joka tarvitsee kasvaessaan oman huoneen.Olemme myöskin olleet yhtä mieltä siitä että kannattaako ostaa isompi huoneisto lasta varten koska välimme ovat mitä ovat.Eli ei
Välimme ovat olleet jo kolmevuotta sellaiset että olen itse nukkunut toisessa huoneessa koska emme ole voineet punkata samassa sängyssä.
Nyt tulevan eron takia olen sopinut alustavasti että huolehdin lapsen kouluun lähdöstä koska minulla on vapaata aikaa.Ihmisten mielestä tämä on vaan tapa saada "hoitoa"kun käyn vanhan exän luona useinkin vaikkakin omme ole olleet edes puheväleissä noin vuoteen muutakuin lapsen kuulumiset on vaihdettu.
Miten saisin ihmiset uskomaan etten ole mitenkään kiinnostunut ex puolisostani vaikka käynkin katsomassa lapsen perään?
Miten tästä eteenpäin?
häiritsee ihan v...i
1
235
Vastaukset
- lisäys
Jatkaisin vielä, etten haluiasi vetää ketään ulkopuolista kärsimään tästä tulevasta showsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439