Saan keittiöön laminaattityöpöytälevyä, jonka itse sahaisin oikeaan mittaan. Päihin jää sahausjälki. Miten saan ne itse siististi peitettyä? (Tätä laminaattipöytälevyä ei toimiteta valmiiksi mitattuna ja päät huoliteltuna.)
Mistä työpöydän päädyn peitelista?
8
1239
Vastaukset
- .......
Liimautuvaa peitenauhaa on olemassa, se kiinnitetään käyttäen apuna silitysrautaa. Jos sahausjälki ei ole aivan tiptop voi liimaaminen olla hankalaa, vedennpitävää ei siitä tällä konstilla koskaan tule mutta muuten käyttökelpoinen. Tehtiin samalla tavalla kun lyhennettiin keittiön vanha pöytätaso lasten askartelupöydäksi.
- Remonttiriitta
Kiitos vastauksesta! Nyt muistan että olen sellaista käyttänyt 80-luvulla, kun laminaattikaapin ovet kuluivat. Tiedätkö löytyykö 4 cm leveää. Keittiönpöytäni ovat 4 cm paksua (yleensä ovat n, 3 cm). Mistähän löytyisi?
- hgkunmoom
Nauhat ovat tasoja leveämpiä. Ne kiinnitetään silitysraudan kanssa tason päätyyn ja leikataan liiman kovetettua ylimääräiset osat mattoveitsellä pois. Tason väristä nauhaa saat varmasti samasta paikasta kuin tasonkin.
- Remonttiriitta
Ei löydy kun 2 cm leveää ja paria väriä. Muutamasta rakennusliikkeestä on etsinyt. Kurjaa kun saa hyviä ideoita joita ei voi toteuttaa kun ei saa materiaaleja.
- Näin se on
Laita Googleen sana: Reunanauha
- vinkkinen
Hei, ainakin Kodin Terrassa on leveää nauhaa. Myös metallisia reunalistoja saa esim Lahdesta Linnea-keittiöltä tilattua (terran yhteydessä)
- hankala paikka
vinkkinen kirjoitti:
Hei, ainakin Kodin Terrassa on leveää nauhaa. Myös metallisia reunalistoja saa esim Lahdesta Linnea-keittiöltä tilattua (terran yhteydessä)
Päätylista on yleensä vain 30 mm;n tasolle,ja samoin nauhatkin.
Keittiökalustemyymälästä voi löytyä kontaktiliimalla liimattavaa 40 mm nauhaa.
- neuwojaneuwoja...
Terra, Bauhaus, ja moni muukin missä myydään leikattavia (sahattavia) tasoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329