ovet ovat vanhoja paneeliovia.
Käykö venelakka saunan oven lakkaamiseen,tarkoitan oven sisäpuolta.
saunan oven sisäpuolella on myös yksi kohta joka pitäisi maalata,meneekö maali miksikään 70 - 90 asteessa?Tai irtoaako lakasta tai maalista mitään myrkkyjä niin kuumassa?saunan ja mökin ovet voi varmaan maalata ulkopuolelta.
Jos venelakka käy nii kauan pitäisi kuivua ennen saunan käyttämistä?
Onko lakasta irtoava hiontapöly kuinka vaarallista kun, tuli hiottua ovet hiomakoneelaa ilman mitään hengityssuojamia tai imuria.
kesämökin ulkoovien maalaus/lakkaus
7
1046
Vastaukset
- mökkijorma
vastauksia.
- mökkijorma
Tiedän että on tyhmä kysymys,mutta vastatkaa.
- mökkijorma
käykö venelakka saunanovensisäpuolen käsittelyyn?!?
- 1234567890
halooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Helppiätullooooo
Terve, minulla oli aikoinaan n 2 vuotta sama ongelma ja Tikkurilalta kysyin ja sain vastauksen että kyllä voi. Itse petsasin ensiksi oven ikkunat ja tikkurilan suosituksen mukaan Unica superia vielä pintaan. Hengissä ollaan joten näyttäää toimivan. Itse lakkasin 2 kertaa ja hyvin on pysynyt.
- kokemus
unica super on ainoa lakka, joka käy myös saunan oven sisäpintaan. pari-kolme päivää hyvin tuuletettuna kun antaa kuivua niin hyvä tulee! kannattaa vetää pari ensimmäistä kerrosta ohennetulla lakalla, niin ei pitäisi myöskään hilseillä pois.
Saunan iloa! - mökkijorma
kiitos vastauksista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716