Hei sinä,joka kirjoitit,että sinulla on PALJON kerrottavaa kyseisestä paikasta..kerro ihmeessä tietosi julki!! Bisnes on todella kannattavaa,siitä kertovat useat koko kylälle tarjotut JUHLAT.viimeisimmissä syöttö-ja varsinkin juottojuhlissa oli 200ystävää,sukulaista ja tuttavaa perhekodin pihalla juhlimassa.lasten oli varmasti mukavaa katsella ja kuunnella vahvasti juopuneita juhlijoita aamun sarastukseen asti.
siihen on uponnut muutama lastensuojeluun tarkoitettu euro!!
kaikesta muusta puhumattakaan.
kuinka tälläinen on mahdollista ??
perhekotibisnes,perhekoti "ölliver"
21
2936
Vastaukset
- Rangaistuslaitos?
Oliko kysymyksessä tämä perhekoti, josta on keskusteltu aikaisemminnkin.
Etsi lisää netistä haulla > perhekoti olliver - kuinka tälläinen on
sama paikka !
- No.fear.anymore
Ei yllätä vuosien jälkeenkään toiminta.. Meitä useita jotka kärsivät kaltoinkohtelua ja väkivaltaa kyseisessä perhekodissa. Asiat eivät ole näköjään parantuneet mihinkään. Perheen isä heitteli pitkin seiniä jopa työntekijöidensä edessä, perheen äiti sitten omien lastensa edessä. Toivon että joskus olisi jokaisella meillä rohkeus nyt aikuisiällä kertoa totuus ääneen, jottei enään kukaan lapsi kärsisi siellä samoin. Edelleenkin alkoon tuntuu perheen rouva vieläkin ahkerasti suunnistavan..
- pöä
Vieläkö on kyseinen perhekoti toiminnassa?
- voiko
Kuka tietää,onko kyseinen paikka vieläkin toiminnassa!! Järkyttävää,mutta toiminta pystyy jatkumaan ,jos asiasta tietävät eivät tee lastensuojeluilmoituksia!! Tehkää ihmeessä siellä asuneet ilmoitukset..koko kylä tietää kyseisen perhekodin "äidin" alkoholiongelmasta,joka on saanut jatkua vuosia!!
- Trust123
Iso-Kristiinan alkoon Kaisa painelee edelleenkin. Jo sillon oli chryslerin peräkontti täynnä tölkkejä ja pulloja joita kiikuttivat ahkeraan palautukseen. Kaikki asiat eivät vaan muutu. Psyykkinen ja fyysinen väkivalta tuskin loppunut vieläkään mihinkään. Ei ole montaa vuotta kun silloisia lapsia tulivat keskustassakin ketomaan kuinka edelleen kätetään väkivaltaa. Siihen painavat ja oikeuttavat syyt oli vastaansanominen tai maitomukin kaatuminen vahingossa.
- Voiko
Voi hyvänen aika, eikö tätä toimintaa saada millään loppumaan !! Eikö alkoholisoituminen ole painava syy saada toiminta loppumaan, väkivallasta puhumattakaan !! Mikä on se taho, joka pystyy tämän lopettamaan ? Heistä on tehty lastensuojeluilmoituksia, mutta mikään ei näytä auttavan ??
- Viisaammathoi
Voiko kirjoitti:
Voi hyvänen aika, eikö tätä toimintaa saada millään loppumaan !! Eikö alkoholisoituminen ole painava syy saada toiminta loppumaan, väkivallasta puhumattakaan !! Mikä on se taho, joka pystyy tämän lopettamaan ? Heistä on tehty lastensuojeluilmoituksia, mutta mikään ei näytä auttavan ??
Ilmoitatte huolenne aluehallintoviraston sosiaalitarkastajalle. Ongelma on siinä että aluehallintovirasto on myöntänyt luvat tuolle perhekodille ja sille kaisalle. Eli mikähän on aluehalintovirastosta seuraava valvontavelvollinen joka voisi laittaa lapun lafkan luukulle.
- Anonyymi
Miten on mahdollista ettei tähän alkoholi-ongelmaan kukaan viranomainen puuttunut , vai eikö kukaan kertonut asiasta kenellekkään ??
- vainiinkö
Voiko tuollainen olla totta?
- Anonyymi
Mihin on kadonnut iso osa perhekoti Olliveria koskeneista kirjoituksista ja kommenteista lasten kauheasta kohtelusta Lappeenrannassa ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin on kadonnut iso osa perhekoti Olliveria koskeneista kirjoituksista ja kommenteista lasten kauheasta kohtelusta Lappeenrannassa ??
Mietin itse juuri ihan samaa.
- Anonyymi
Todellista! Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin itse juuri ihan samaa.
kuka poistaa kommentit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä! Vahinko! Iänikuiset traumat jäi meille vanhemmillekkin kyseisestä paikasta,puhumattakaan lapsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka poistaa kommentit ?
Sen haluisin tietää minäkin. Totuuksiem kertominen ei ole kiellettyä.
- Anonyymi
Oisko ylläpitäjää lahjottu poistamaan määrättyjä kommentteja?
- Anonyymi
NYT KAIKKI KIRJOITTAMAAN LISÄÄ TÄSTÄ KYSEISESTÄ PERHEKODISTA!
- Anonyymi
KYLLÄ !!
- Anonyymi
Nyt on taas paljon puhuttu lasten kaltoinkohtelusta, pahoinpitelyistä ym laittomuuksista erinäisissä hoitolaitoksissa ja edelleen ihmettelemme miksi kukaan ei puuttunut perhekoti Olliverin laittomiin lasten kaltoinkohteluihin. Asioista tehtiin useita lastensuojeluilmoituksia useampiin viranomaisiin, mutta niin vain perhekodin omistajat pääsivät ilman tutkintaa ja rangaistuksia, miksi näin ??
- Anonyymi
Kyseessä on siis perhekoti Olliver Lappeenrannassa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391