Ujo ja harmaa --> yksinäinen elämä

blackrose

Olen 20-vuotias (melkein 21) nuori nainen, joka ei ikinä ole seurustellut. Ensi suudelmat sun muut saamatta, en ole edes pitänyt poikaa/miestä kädestä.

Olen arka ja ujo, minuun tutustumiseen tarvitsisi käyttää aikaa ja vaivaa, mutta minusta taitaa puuttua täysin ominaisuudet, joiden vuoksi kannattaisi vaivautua.

Onko se vain niin, että minunlaiseni mitäänsanomattoman näköinen tyttö saa elää koko elämänsä yksin, koska on ujo? Jos olisin nätti/kaunis/tj varmasti joku olisi minustakin joskus ollut kiinnostunut, vaikka arka olenkin.

Se sattuu ihan helvetisti, kun ei koskaan ole saanut tuntea olevansa jollekulle tärkeä tai tulla kosketetuksi. Läheisyyttä niin kaipaan. Kavereitakaan ei ole yhtä ainuttakaan, pelkkää pohjatonta yksinäisyyttä päivästä toiseen.

38

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain taas :)

      Miksi nimimerkki vaihtui taas black roseksi?

      Oleko sama kenelle kirjoitellut tänne aijemminkin eri osiossa? Ainakin ajatukset taas kohtaa 100%:sti.

      Ujoja ja arkoja on myös miehissä, kuten jo voit arvatakkin. Olen 4-vuotta vanhempi mies. Minä yritän käyttää aikaa ja vaivaa tutustuakseni uusiin ihmisiin, kuitenkaan siinä onnistumatta. Arka ja yksinäinen on pelottava yhdistelmä, näin ainakin olen saanut käsityksen ihmisten puheista. Olet hyvä semmoisena kuin olet, minä myös, kaikki on. Vikoja löytyy kaikista kun peiliin katsoo. Varmasti joku olisi sinusta kiinnostunut semmoisena kuin olet, ongelma on siinä että ei ole tutustumis mahdollisuuksia? Enkä tarkoita että "me" tutustuttaisi :) Vain yleisesti ottaen kirjoitin.

      Tsemppiä kuitenkin, olit kuka olit :)

    • Niin se vain on

      Olet nainen, joten tulet saamaan parisuhteen automaattisesti.

    • Otan osaa yksinäisyyteesi. Kohta täytän 37 vuotta ja kukaan ei ole halaamassa tai onnittelemassa. Sitten kun sinä täytät 37 vuotta niin toteat että tilanne on sama kuin 17 vuotta aiemmin. Surullista mutta hyvin mahdollista.

    • Olen 21-vuotias tyttö, samassa tilanteessa kuin aloittaja. En tiedä, olenko niin ujo kumminkaan, olen vain epäsosiaalinen. Ulkonäköni on monien mielestä ruma. Joten ei ihmekään ettei minusta pidetä.
      Siksi olen epävarma myös niiden ujojen & hiljaisten poikien seurassa. Tuskin hekään minua haluaisivat. Enkä tavoittelisi edes ketään adonista itselleni.

      Kaveritkin menevät lähinnä omissa, uusissa piireissään. Olen vain joku jota harvoin voi pyytää mukaan. Mutta olen muutenkin vähän yksin viihtyvä, että tuo nyt ei ole mikään vakava ongelma.

      Lähinnä epäsuosioni kaksilahkeisten keskuudessa on semmoinen naisellista itsetuntoani alentava asia.

    • yksinäinen mies

      Naidaanko. Tavataan ja sit rakastellaan silleen hellästi ja pitkään.? ei se ulkonäkö vaan luonne merkkaa eniten. Oot varmasti tosi mukava ja ujot naiset on herttasii ja söpöjä.

      • sdfsdf

        Mikäli riettailu on vaan mielessä niin siihen on kyllä tunteettomat lelut keksitty, ihan sen tähen ettei ihmiset pilais toisiaan yhenillansuhteilla. Tuolla tavoin pilaantuneita on Suomi jo täynnä, se pilaantuneisuus rikastuu sitten edelleen lapsiimme ja näkyy lukuisina ongelmina


    • Nainen......

      Et ole tainnut liikkua paljon ihmisten ilmoilla / paikoissa joissa olisi helppo lähestyä? Ja taas "en viihdy baareissa bla bla bla"... Jos haluatte suhteita niin samoja ihmisiä ne siellä baarissa jne.on ku päiväsaikaankin, täytyy vain löytää oikeat tyypit. Mut siis ei kukaan tule kotoa hakemaan ja on turha odottaa että kukaan tulisi juttelemaan siellä kaupan kassalla...

      • adgdd

        "Jos haluatte suhteita niin samoja ihmisiä ne siellä baarissa jne.on ku päiväsaikaankin"

        Totta. Samoja laumapellejä.


      • aloita eri-ikäisellä

        >>>Jos haluatte suhteita niin samoja ihmisiä ne siellä baarissa jne.on ku päiväsaikaankin, täytyy vain löytää oikeat tyypit.

        Baariharrastus on yksi harrastus muiden joukossa. Yhdistävä tekijä on kaljan juonti.

        >>ja on turha odottaa että kukaan tulisi juttelemaan siellä kaupan kassalla...

        Voihan sitä itsekin sanoa jotakin eikä vain odottaa toisen aloitetta. Mutta jos on tositarkoituksella liikkeellä niin kynnys on korkealla. Yhdistävä tekijä voi olla vaikka jokin samanmerkkinen ostos, ja jos ostoskärryssä on vaippoja on ehkä turha ihastua.


    • joku

      Aivan sama tilanne mulla. Enkä osaa edes hävetä.

      • egew

        Häpeäminen on raskasta työtä, ei kannata edes yrittää ryhtyä siihen, ei se niin hääviä hommaa olisi kuitenkaan, voin sanoa. Se veisi vaan voiman ja imis kaiken elämänhalun...


    • :)
    • virhe -83

      Tässä nillittää 29-vuotias mammanpoikamies joka sai sen ekan ja toistaseksi vikan suudelman (poskelle) puolivahingossa helmikuussa -99, satojen silmäparien nauraessa vieressä.. Siinäpä minun curriculum vitae ihmissuhdevuorovaikutusalalta. Tervetuloa rohkeasti tutustumaan, jos kiinnostaa, hahahahhahahahahahha

    • kiisseliä kehään

      kehät kiisselistä

    • lauman voima

      Oikeasti seurustelun arvoiset ihmiset ovat yksin linnoittautuneet sisälle eivätkä tule ulos koska ulkona on paskoja ihmisiä. Ongelma tosiaan on siinä että miten näihin erakkoihin pääsisi tutustumaan, internetissäkään eivät uskalla ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja kontaktin ottajatkin ovat näitä laumassa kulkevia sekopäitä.

    • Ehkä sitä

      Pitäisi vain rohkeasti vaikka sähköpostiosoitteet vaihtaa ja puhua netin välityksellä alkajaiseksi, sitten jos siellä keskustelu jotenkuten luistaisi, voitaisiin miettiä tarkempaa tapaamista, nimettömänä kun tätä keskustelua voidaan tehdään. Itse olen ujon puoleinen mies ja kokemusta naisista ei ole mutta täytyy ainakin alkaa yrittämään. Olen kyllä hyvin yksin toimeentuleva mutta voihan sitä kokeilla.

    • Suosittelen lukemaan

      kirjan nimeltä: Anais Nin: Erotica. Luin itse tuon kirjan 16-vuotiaana
      se voi avata mielesi lukkoja huomaamaan, miten ihmeellistä elämä voi olla.

    • qwqwas

      Hei! Mistä päin olet? Itsekin olen samanikäinen ja kaipaisin ystäviä lisää.

    • Minäää

      Jep, sama tilanne mullakin...

    • Ainoooa

      Hei voi kauniskin olla yksinäinen...

      • totuus täältä

        Voihan olla jos kaunis on nirso jolle ei kelpaa kun joku todellinen komistus niin sitten jää yksinäiseksi kun ei löydä sitä komistusta kun kaikki on jo varattuja. kauniit naiset ei ole suvaitsevaisia et niille ei kelpaa mikään ruma vaikka luonne oliskin hyvä.


    • Salmiakki

      Huh, kerrankin löysin sellaisen viestiketjun, jonka ongelmat koskevat myös minua. Tuntuu hyvältä! :) Varsinkin sinä joka aloitit tän viestiketjun, arvostan sitä, että uskalsit tulla esiin hankalan aiheen kanssa.

    • Salmiakki

      Huh, kerrankin löysin sellaisen viestiketjun, jonka ongelmat koskevat myös minua. Tuntuu hyvältä! :) Varsinkin sinä joka aloitit tän viestiketjun, arvostan sitä, että uskalsit tulla esiin hankalan aiheen kanssa.

    • pois ujoudesta

      Kannattaa kertoa koska on olemassa myös naisia jotka eivät useimmille kelpaa, ehkä ei edes sinulle. Mutta jollekin tosi säälittävälle miehelle voisi kelvata eikä sitten jää nainen yksin.

    • wearwreawrarw

      Onko nii vaikea ruveta värikkääksi?

    • Ainooa

      Ei minullakaan ole enää kavereita, vaikka olenkin kaunis (ei kauneus tarkoita sitä että ei olisi ongelmia, ja joo tulkaa vaan sanomaan että ...jookyllä seuraa tuollane saa, no joo sellaasta seuraa kyllä, mutta ei ystävyyttä, yleensä tuntemattomat naisetkin vain alkaa haukkumaan minua ja on ilkeitä joku joskus sanonu että on kateellisia kauneudesta mutta en vain jaksa uskoa siihen, tässä rumennutaan päivä päivältä. On minulla sellaisia pintapuolisia tuttuja, mutta ei enää oikeita ystäviä. Tuntuu että yksinäsyys sattuu ja tää terveyskin alkaa järkkymään siitä.

      • yksinäinen mies

        Mut jos olis poikaystävä niin se vois olla sun ystävä samalla. Tarttis olla sellanen poikaystävä joka ymmärtää sua ja haluaa olla sun kanssa niin et et tuntis itteäs yksinäiseksi.


    • Ehkä sitä

      Minullakaan ei ole enää ollut pitkään aikaan ketään ystävää mutta olen tottunut tulemaan toimeen yksin. Siitä huolimatta on kyllä alkanut tulemaan tunne, että jotain muutosta pitäisi kyllä lähteä varmaan hakemaan, etenkin vielä kun nuori vielä on. Täällä on tosin yllättävän vaikeata saada ketään juttukaveria, jonka kanssa voisi ainakin edes puhua, joten pitäisi kenties alkaa keksimään jotain muuta.

    • sdaasdasdasd

      Sanonpahan vaan, että sinunlaisillesi tytöille on enemmän kysyntää kuin osaat arvatakaan!

    • nobody2

      Oon 40 v kundi. Ei ainuttakaan kunnollista parisuhdetta koko elämäni aikana. Aikoinaan pakenin yksinäisuuttä huumeisiin, mutta se on historiaa. Nykypäivänä on vaikee mennä mihinkään. Ei ainuttaakaan ihmistä kelle soittais tai kuk soittais mulle. Vietin 30 ja 40 vuotis pvät yksin. Ainoot onnittelut tuli veljiltä ja siskolta tekstarina. Vaikeeta alottaa uus elämä. Ja joskus tekis mieli sanoo ihmisille jotka sanoo et mene ulos ja puhu ihmisille jotain rumaa. Jos se tod ois noin helppoo, olsin sen tehnyt. Nyt uusivuosi. Kaikki pitämäs hauskaa... Mä kotona yksin, mietin et miten päädyin tähän tilanteeseen. Olenko todella vaan hylkiö jolla ei oo mitää annettavaa... Anyway, onellista uutta vuotta kaikille. Toivottavasti löydätte ihmisii elämäänne ja sitä kautta iloa ja valoa.

    • Aito yksinäinen

      Ota tältä palstalta itsellesi miesystävä. Ai ei kelpaa? No turha sitten valittaa yksinäisyyttä.

    • Anonyymi

      Menkää pois kaikki !. Haluan olla yksin tällä maapallolla. Terveisin itsekäs antisosiaalinen mielialahäiriöinen kävelevä paskanpalainen. Ei minulla muuta. Jatkakaa !....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe