Onko minulla syömishäiriö? O.o"

MinäVaan...

Eli, olen kohta 14vuotias, n.166cm pitkä ja 54kg painava tyttö. Ongelmani on se, että olen itseni mielestä lihava ja paastoan aika usein. Yleensä paastoaminen ei kestä kauan, koska saan ahmimiskohtauken, joten syön paljon.... Sen jälkeen alan katua ja oksennan suurimman osan pois. Minä myös liikun paljon ja yritän tällä tavalla laihduttaa...
Minä myös viiltelen ja haluan olla yksin, koska kun olen esim. kavereiden kanssa, tunnen oloni lihavaksi. Minä hymyilen harvoin ja mikään ei enää kiinnosta. Olen iloinen vain silloin kun kuuntelen musiikkia tai leikin koirani kanssa. Siinä ilonlähteeni... Itseluottamus on sirpaleina, koska olen mielestäni ruma sillä minulla ei ole litteää vatsaa eikä kauniita kasvoja ja minulla on silmälasit. Olen saanut luokassani nörtin maineen sillä koulu on ainoa asia missä olen hyvä...
Onko minulla siis syömishäiriö ja olenko myös masentunut?

2

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jauzaaaaa!

      No, itse olen 190cm mies ja painan 63kg.

    • Bulimic

      Kukaan täällä ei, harmi vaan, voi sua diagnosoida. Tosi inhottavaa, että et voi nauttia "normaalista elämästä" tai kavereiden seurasta tai tuntea mielihyvää usein. Hyvä kuitenkin että pystyt tuntemaan hyviä fiiliksiä ees muutamista jutuista.

      Hyvä juttu on myös se, että ymmärrät olevas vaan sun mielestä lihava, eli sussa on vielä joku osa, joka ymmärtää ettet todellakaan ole.

      On ihanaa, että sä olet hyvä koulussa, mut se ei ole itsetarkoitus. KUKAAN sun lähellä ei ajattele, että olisit vähemmän ku se loistava tyttö, mikä oot, jos sun arvosanat ei oliskaan ihan täydellisiä.

      Usko vanhaa bulimikkoa: ei todellakaan ole sen arvosta. Voisin luetella vaikka miljoona syytä, miksi ei, mut tyydyn siihen, että sanon: tyttökulta, sä et halua kuolla niin aikasin ku bulimikot kuolee tai kärsiä niin paljon kun me pistetään ittemme ja läheisemme kärsimään elinaikanamme.

      Mä toivon, että löydät musiikista tai muusta sun innostuksen lähteestä itses ja lakkaat edes ajattelematta niin hirveitä asioita ku syömishäiriöitä.
      KOKO SYDÄMESTÄNI.

      Hyvää ja TERVETTÄ jatkoa sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe