tuota nyt pidän ensimmäisenä kun piakkoin ostan uuden sahan.
vaatimukseni on
-kevyt ei enää husqwarnani 242xp 4,7kg kuivapainoa.Oli muuten paras saha mitä ollut.
-metalli valua runko ei komposiitti kuten muuten todella miellyttävä käynnisteisissä echo sahoissa ,ne on pikku hommiin tosi hyviä sahoja.
-pieni tärinä ,jotenkin olen herkistynyt kaikkeen värinään niin mpllä ajossa kuin ruohonleikkurin sarvissa tai lekalla paaluja maahan lyötäessä.
-LAADUKAS KESTÄVÄ HUIPPU saha.
taitaa tuo stihl ms 201 olla paras saha amatöörille , sahaan satunnaisesti ihan mitä vaan ranka pinosta satunnaisiin jättipuihin herranjestas kuusia ,karatnokoivuja mäntyjä joita pitää joka puolelta loveta että normi laippa yltää ja pistän hellapuiksi ja sahaan urku auki ihan takin tyhjäksi sahan parkuessa ja taas välillä sahaan pensas aitaa :-) husku 242xp oli kingi mutta painavahko ja nyt itse entistä heikompi. Mutta oli tehoa ja kierroksia ja väkipäisesti lauloi vaikka mihin metri tosiensa jälkeen,sisukas kaikkeen ns yleispätevä.
Joten meneekö tuo selvästi pikkutehoinen stihl käyttööni ?
Kauniiksi lopuksi mitään mökki sahoja en edes katso saati hipaisekkaan vaan parhaan mitä löytyy . Merkki saa olla mikä tahansa kunhan täyttyy vaatimukseni.
Stihl ms 201 vai joku muu?
13
2224
Vastaukset
- 33
Ei mene. Liian tekninen. Justeeri on sun työkalusi. Ei tärise ja laulaa metri toisensa jälkeen. Katot vaan että on kovapalaterä niin ei tarvi kokoajan viilata...
- vanhakin nuortuu..
Itse laitoin kanssa samoilla perusteilla tilhin kakssatasen aik. kakskutosen tilalle. Ihan kuin kyseessä olisi eri laji, taas kulkee melkein kuin nuorena, ainoa riesa ne pikakorkit, öljykorkki ei mene kiinni jos vähänkin täyttää säiliön piripintaan. Erinomainen teho ja käsiteltävyys, en vaihtaisi pois.
- Isot sappaa tyhjänä
Hyvältä vaikuttaa 201. 3 tankkia vasta sisään ajoa ja alkaa sopia ja on näppärä ja kevyt tehoja vähemmän mutta jaksaa eikä ihan täyttä parkua vielä muutenkaan ja toisekseen useampi tankki että hioutuu kuntoon.
Mikä vitun justeeri spede siinä aukoo, jätä ne aineet pois ja ala mieheksi räkänokka. - iso pää tyhjänä
Kuules nyt visvasaapas. Sun jutuistasi ei saa mitään selvää. Opettelisit kirjoittamaan...
- Nulikka koulaaja
Hei ilmoita mitä et ymmärtänyt , selkokirjoitan sinulle ne kohdat joita et tajunut.
Autan sinut alkuun . Mikä sana on vusvasaapas? Sun sana myös ? Kuules? Mikäs ksana se onkaan?
- metsuri15v
ostakaa husqwarna 346xpg ni ei tarvii leikkiä noilla leluilla!!!
- sisäpiirinmiäs
Mistäs noita ostat? Malli on poistunut ja harvalla enää varastossa, sisäpiirin vinkkinä, odottakaa husqvarnan ensivuoden tuotteita.
Tulossa on jotain ihan muuta. - Entinenhuskumies
sisäpiirinmiäs kirjoitti:
Mistäs noita ostat? Malli on poistunut ja harvalla enää varastossa, sisäpiirin vinkkinä, odottakaa husqvarnan ensivuoden tuotteita.
Tulossa on jotain ihan muuta.No eipä muuta näkynyt. Ainoastaan partnerin tekniikalla väsättyjä "huskuja". Toisaalta tämä oli odotettavissakin kun kerta samaan konserniin kuuluvat... Stihl ms201 perhanan hyvä saha, vaatii vaan viilausta jotta kykenee edeltäjänsä (ms200) tasolle, säädöllä ottaa yhtä nätisti rundeja ;) Ei siihen kiihtyvyyteen yksikään husku ole pystynyt
- Husquu
NYT on tullut 543XP husqu markkinoille! Eiku testailemaan!
- pos1
Älä ostele niitä huskyn muovileluja osta kunnon saha eli SOLO se kestää isältä pojalle
- Husquu
543 on ripauksen päälle 4 kiloa painava alumiinirunkoinen saha, tehoa kuitenkin yli 2kW.. Et sooloile sää vaan solos kanssa.
- oim
Olen lukenut nyt teidän juttujanne, sillä on Jannella kuin Jannella omat mielipiteensä.
Elämäni ensimmäinen saha oli Homelite ja huonoin tällä hetkellä, toinen Partner hieman parempi, tänään ostin ms 201 c:n ja toiveet on korkealla, koeajan sen huomenna mökillä. Joten siitä sahasta jatkokertomuksessa lisää.- samanlainenmullakin
Hyvä ostos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927