Auto on vuosimallia 2000 ja ajettu n. 88 000km. Ongemat ovat seuraavat:
1. Kesällä 2011 perushuollossa käynnin jälkeen (olivat tietojeni mukaan löysänneet jarruja) alkoi ABS-valo palamaan aika ajoin. Käynnistäessä syttyi ja sammuttaessa sammui. Sitten saattoi tehdä niin että sammui jo kesken ajon tai että syttyi kesken ajon. Liittimiä on heiluteltu ja se vähän aikaa aina auttaakin. Uusi ABS maksaisi 371 eur kun ei ole Motonetillä tuollaista osaa. Niin ja se huoltopaikka kyllä voisi myös tutkia asiaa eikä maksaisi kuin 100 eur rengas. Ja itse olen vielä sitä mieltä että kostealla kelillä palaa hanakasti.
2. Kostealla säällä esimerkiksi runsas aamukaste tai sadesää niin käynnistyksen jälkeen pirullinen sirinä vähän kuin ylisuuri heinäsirkka. Pojan mukaan kuuluu keskeltä edestä mutta tuleeko vaihteista vai mistä? Kytkin alhaalla ääni on vielä kamalampi ja häviää hiipumalla n. kahden km jälkeen.
Ovatko nämä jotain tyyppivikoja johtuen siitä että jos sisälle pääsee kosteutta kun on ne raskaat ovetkin (Lammikoista ajo kuulostaa siltä kuin ajaisi polkupyörillä niistä?
Kaksi ongelmaa Nissan Almera N15 1,6SR:ssä. Apuja?
MissuS
1
310
Vastaukset
- N921
Oletko tarkistanut, että jarrunestettä on tarpeeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882