liittyykö vihaisuus migreeniin?

cvxxcb

Aina kun minulla on migreeni tulen niin saa***** vihaiseksi! Kuten juuri nyt. Olen niin raivona (ilman syytä), että tekisi mieli potkia kaapinovia! Mutta kun ei voi purkaa sitä vihaa, kun päätä alkaa jyskyttää entistä enemmän. Enkä ollut vihainen ennenkuin vasta sitten kun tämä päänsärky TAAS alkoi. Voiko tällainen raivo olla migreenissä yksi oireista, vai onko vain oma henkilökohtainen ominaisuus.

4

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivon syy!

      Oireet löytyvät korvien välistä, MUTTA varsinainen syyllinen löytyy seinien välistä! Tämän haisemattoman/salakavalan altistuminen todentamiseen on kaksi konstia, joko keuhkojen BAL-huuhtelu sairaalassa, tai helpompi linkistä löytyvä testi:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=75

    • hajudonna

      Täytyy kannattaa edellistä vastaajaa, home- ja kemikaaliherkkyyden yksi selvä oire on aggressiivisuus. Samat syyt selittävät myös migreenin.
      Karsi ympäristöstäsi ensin kaikki hajusteet ja haisevat tuotteet. Sen jälkeen pystyt ehkä haistamaan, onko kotonasi tai työpaikallasi hometta. Jos on, koita hankkiutua
      uuteen ympäristöön. Lopuksi on jäljellä enää pahin, homeiset ja hajustetut kanssaihmiset, jotka eivät usko haisevansa, eivätkä halua ymmärtää mitään koko asiasta (vaikka sairastuisivat itsekin).
      Homeelle herkistyneestä perheestämme yhdellä on tuo aggressiivisten migreenien taipumus. Meille tämä on jokapäiväinen ongelma, jonka joudumme ottamaan huomioon joka tilanteessa.

    • hmm.

      Ei liity homeeseen välttämättä mitenkään.

    • Neiti Hedari

      Komppaan aloittajaa. Minulla myös tyypillinen oire tuo vihaisuus/pahantuulisuus. Kun migreeni on alkamassa, alkaa mielessä pyöriä mitä ikävämpiä ajatuksia. Tämä kestää migreenikohtauksen ajan, ja kun kohtaus on menossa ohi kielteiset ajatukset häviävät yhtä nopeasti kun ovat tulleetkin.

      Mikä lienee selittää tämän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe