Elikkäs, omistan 4-tahti Helkaman supermoto 2 mopon. Minun ja isäni mielestä se saisi kulkea sen 55-60 km/h. Ehtona olisi ettei 50cc isompaa konetta saisi laittaa. Kaikki apu olisi tervetullutta, jotta saisi tuon kulkemaan sen 55-60 km. Siihen ei ole tehty mitään vielä, aivan vakio on vielä.
Vastaukset 6
- Delfin84*
Ensnnäkin mopon maksiminopeus tieliikenteessä saan olla enintään 45 km/h
Sitä nopeammin kulkeva on rekisteröitävä kevytmoottoripyöräksi ja se tietää tienkin enemän kustannuksia.
Kysynkin haluatko tosiaan nostaa kustannuksia kohtuuttoman suuriksi saatavaan hyötyyn nähden.- 87k
Mutta kun tuota ko. laitetta ei saa rekisteröityä kevariksi, vain kourallisen mopoja saa rekisteröityä kevariksi.
Ja mopoissa voi olla kahdenkalisia koneita
1. Bensakone, jolloin tilavuus saa olla 0,5 desiä, mutta tehoja saa olla rajattomasti, eli suorputki, turbo yms on sallittuja
2. Dieselkone, jolloin tilavuus saa olla vaikka 2 litraa, mutta tehoja saa olla vain 4 kilowattia
Ja kumpikaan ei saa kulkea yli 45km/h koska sen jälkeen laitetta ei enää hyväksytä mopoksi,
Eli kiihtyvyttä yms saa piristää, mutta ei huippunopeuksia
- mopo on mopo
Myy mopo ja osta kevari.
Isäsi on melko vastuuton tai sillä on liikaa rahaa. - riejutehari
Imukaulaa poraat suuremmaks ostat paksumman putken ja otat kaasarist sen kumi jutun pois.mut ei se silti paljoo kiihdy
- Toimi mulla
Paskot pakoputkeen. Tämä nostaa maksiminopeuden 200kmh.
- nakki132
Poraat imukaulan säädät cdi säätö ruuvvista että kiertää enemmän, katsot onko putkessa kureja. Noitten jälkeen pitää myös suutin vaihtaa isommaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566