e-pillereiden lopetus

bbb

Heippa!
Onko täällä ketään samassa tilanteessa olevaa:

Lopetin e-pillerit heinäkuussa

Olen 38 vuotias kolmen lapsen äiti

13

2688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnyytti

Hei,itse lopetin pillerit kesäkuun lopulla :) olen 24 vuotias 3vee muksun äiti :)

• bbb

Eihän sullekaan ole tullut vielä kuukautisia? Vähän hankala tietää ovulaation ajankohdasta näin pillereiden lopettamisen jälkeen.

• Nnyytti

Mulla alkoi epämääräinen "ruskea" niukka vuoto 13.7,ei tullut alushousuihin asti,mutta pyyhittäessä jäi hieman paperiin,tiedä sitten oliko kuukautiset vai mitä ihmettä... Nyt etova olo koko ajan,ja kamala väsymys :/

• bbb

Mä muistan nuoruudestani, että lopettaessani pillereiden käytön mulla kesti jopa monta kuukautta ennen kuin kuukautiset tulivat.Se vissiin vaihtelee paljon eri ihmisten välillä. Ennen edellistä lastani oli helppoa, minulla oli tuolloin käytössä kuparikierukka. Lapsi sai alkunsa heti ensimmäisestä seksikerrasta kierukan poisoton jälkeen.

Tullaan tähän keskusteluketjuun kertomaan kaikista tilanteen käänteistä (vuoto, lima, POSITIIVINEN RASKAUSTESTI),jooko?

• ...

Itse myös lopetin pillerit 1.7. ja tuli 14.7 pientä rusehtava läikkä housuihin asti,mutta eipä oikein muuta ja kerran seksin jälkeen tuli vähän verta. Vähän on ollut pientä alavatsakipua, turvotusta mahassa,mutta en jotenkin usko,että ensimmäisestä kierrosta raskaaksi tulen :) eipä auta,kun odottaa ja kokeilla uudelleen ens kuulla. Enkä itsekkään oikein tiedä, koska mulla on ovulaatio ja en ole alkanut tikuttamaan. Miehen kanssa on yritetty harrastaa joka toinen päivä. Lapsi tulee sitten joskus, kun haluaa :)

• bbb

Vastaan sulle saman kuin edellisellekin kirjoittajalle. Olisi kiva, jos tultaisiin kertomaan tänne tilaanteen käänteistä.

Kuinka vanha sinä olet? Onko sulla ennestään lapsia?

• ...
        bbb kirjoitti:

Vastaan sulle saman kuin edellisellekin kirjoittajalle. Olisi kiva, jos tultaisiin kertomaan tänne tilaanteen käänteistä.

Kuinka vanha sinä olet? Onko sulla ennestään lapsia?

Ei ole ennestään lapsia ja ei ole mitään uutta tapahtunut tässä viimme päivinä. Syön foolihappoa.

• ...
        ... kirjoitti:

Ei ole ennestään lapsia ja ei ole mitään uutta tapahtunut tässä viimme päivinä. Syön foolihappoa.

ikä 21..

• Quu86
        ... kirjoitti:

ikä 21..

Täällä myös lopetettu pillerit 1.7. Kk loppui 8.7. Ja noin 2 päivää nyt tullut valkovuotoa vähän runsaammin. Eilen tuntui nipistys alavatsassa. Tarkoitus ois pitää yhdet kk ennen raskautta. Nyt on lopetettu leikki kesken viellä. Jos touhutipoista saa mukula alkunsa niin antaa tulla :) esikoinen 2013 haaveissa. N86 M83

• ...

mulla oli 9.7 jo sellaista kipua alavatsassa ja vähän valkovuotoa enemmän. Myös pari päivää sitten seksistä ei meinannut tulla juuri mitään,kun munasarjoja särki seksin aikana.. Eipä nyt auta,kun odottaa :)

• bbb

Mulla oli myös kuukautiskivun tyylistä särkyä pillerit lopetettuani. Toivottavasi munasarjat valmistautuu kypsyttämään munasolun...

Pelottaa vaan tuleva raskaus. Viime raskaudessakin pahoinvointi jatkui synnytykseen asti. Nyt on kolme lasta hoidettavana, ja en ymmärrä miten se onnistuu jos/kun pahoinvointi alkaa taas. Olen soittanut teratologiseen tietokeskukseen selvittääkseni pahoinvointilääkkeet, jotka on sallittuja raskausaikana. Lääkkeitä en haluaisi syödä, mutta pelkään, että perheeni ei selviä ilman niitä. Eihän ne teratologisessa tietokeskuksessa suosittele mitään, mikä ei ole tarkkaan tutkittu.

• Nnyytti

En mäkään oo alkanu ovulaatiota tikuttamaan,ja tuskin alankaan :) Yksi tuttu tuli kyllä raskaaksi heti pillerit lopetettuaan,ennenku yhtiäkään luomu menkkojen kerkesi tulla :) Peukut pystyyn kaikille meille! Ja toki tulen heti kertomaan jos jotain tapahtuu ;D

• Quu86

Mulla kanssa monta tuttua ketkä tulleet heti raskaaksi lopetettuaan pillerit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe