Emo hylkää pennun!

Mirkkuu

Meillä on siis sellanen ongelma että meidän kissa on saanut ennenkin pentuja, mutta tällä kertaa tulikin vain yksi, eikä emo välitä ollenkaan pennusta, tai no välittää mutta kantaa koko ajan ympäri kämppää eikä annan pennun syödä ollenkaan :( ollaan nyt pidetty emosta kiinni että pentu saa syödä, mutta mikään muu ei tunnu tehoavan, pentu on vasta 3 päivää vanha. Meillä on toinen kissa joka on myös paksuna ja pennut varmaan syntyy kohta, niin voitaisiko me tehdä sillain että annettaisiin tämä pentu myös ton toisen kissan hoidettavaksi ?

6

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin kävi, katoin, ettei kukaan ole osannut vastata..??

• Pökö12

Kissat saattavat imettää poikasiaan ristiin, ainakin meillä, joten kannattaa yrittää. Viime vuonna emot pikku-kusu (1 poikanen) ja pulla (4) imettivät toistensa pentuja ja tällä hetkellä pökö (5) ja pikku-kusu (3) imettävät toistensa pentuja. Tänä aamuna löysin jopa pikku-kusun pökön pesästä. Olisi kiinnostavaa tietää missä pikku-kusun omat poikaset mahtavat olla, se siirtelee niitä harva se päivä.

• Ristiin ja rastiin

Siskoni kissat tekivät juuri tuota ristiinimettämistä :) Aika hyvin emo taitaa hyväksyä uudet pennut jos ovat omasta talosta(haisee samalta).

• Pökö12

Lisäisin vielä, että pikku-kusu ja pökö ovat molemmat tämän pullan poikasia eli samaa laumaa. Nyt olen löytänyt useampana päivänä pikku-kusun pökön pesästä joka kielii siitä että tällä ei ole enää omia poikasia vaan jokin on syönyt ne tms. :( Toivottavasti pennut eivät kuitenkaan unohda muoriaan eli pököä, joka ei tunnu imettävän niitä enää ollenkaan kun sijainen on löytynyt. Vaikka eipä sillä mitään väliä varmaan ole vaikka unohtaisivatkin.

• Pruutt

Siis niiku ku ny mun kaverilla on kissa ja se synnytti ja ne kissat on sillee lähtenyt jo kävelee vähä ja mun kaveri sanoi et en saa koskee ku se emo voi hylätä sen pennut johon kosken niin haluun vaa kysyy et voiko niiin tapahtua?

• y8y8g

voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3376
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      341
      2969
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1384
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe