Meillä on siis sellanen ongelma että meidän kissa on saanut ennenkin pentuja, mutta tällä kertaa tulikin vain yksi, eikä emo välitä ollenkaan pennusta, tai no välittää mutta kantaa koko ajan ympäri kämppää eikä annan pennun syödä ollenkaan :( ollaan nyt pidetty emosta kiinni että pentu saa syödä, mutta mikään muu ei tunnu tehoavan, pentu on vasta 3 päivää vanha. Meillä on toinen kissa joka on myös paksuna ja pennut varmaan syntyy kohta, niin voitaisiko me tehdä sillain että annettaisiin tämä pentu myös ton toisen kissan hoidettavaksi ?
Emo hylkää pennun!
6
686
Vastaukset
Kuin kävi, katoin, ettei kukaan ole osannut vastata..??
- Pökö12
Kissat saattavat imettää poikasiaan ristiin, ainakin meillä, joten kannattaa yrittää. Viime vuonna emot pikku-kusu (1 poikanen) ja pulla (4) imettivät toistensa pentuja ja tällä hetkellä pökö (5) ja pikku-kusu (3) imettävät toistensa pentuja. Tänä aamuna löysin jopa pikku-kusun pökön pesästä. Olisi kiinnostavaa tietää missä pikku-kusun omat poikaset mahtavat olla, se siirtelee niitä harva se päivä.
- Ristiin ja rastiin
Siskoni kissat tekivät juuri tuota ristiinimettämistä :) Aika hyvin emo taitaa hyväksyä uudet pennut jos ovat omasta talosta(haisee samalta).
- Pökö12
Lisäisin vielä, että pikku-kusu ja pökö ovat molemmat tämän pullan poikasia eli samaa laumaa. Nyt olen löytänyt useampana päivänä pikku-kusun pökön pesästä joka kielii siitä että tällä ei ole enää omia poikasia vaan jokin on syönyt ne tms. :( Toivottavasti pennut eivät kuitenkaan unohda muoriaan eli pököä, joka ei tunnu imettävän niitä enää ollenkaan kun sijainen on löytynyt. Vaikka eipä sillä mitään väliä varmaan ole vaikka unohtaisivatkin.
- Pruutt
Siis niiku ku ny mun kaverilla on kissa ja se synnytti ja ne kissat on sillee lähtenyt jo kävelee vähä ja mun kaveri sanoi et en saa koskee ku se emo voi hylätä sen pennut johon kosken niin haluun vaa kysyy et voiko niiin tapahtua?
- y8y8g
voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418