Martina Aitolehti

Perusasioita

Aloitanpa nyt uuden ketjun tästä aiheesta kun en oikein tiedä mihin ketjuun tämän laittaisin. Olen vasta noin pari kuukautta seuraillut tätä palstaa ja aiemmin lueskellut vaan lehtikirjotuksia kyseisestä naisesta. Aika järkyttävä on se kuva joka tästä ihmisestä on muodostunut. Ja todellakin tämä on ehkä viimeisimpiä niistä ihmisistä joille olisin kade. En käsitä kuinka kukaan voi elää noin täysin haave maailmoissaan ja itsekeskeisesti. Kuvittelee olevansa muita parempi niinkuin nyt esim. siinä viidakontähtöset ohjelmassa kertoi kuinka pettynyt oli kun näki kilpakumppaninsa koska oli odottanut että siellä olisi hänen tasoisiaan ihmisiä ja kertoi että esim. Kirsi Salo olisi ollut sellainen. Kuitenkin monet noista mukana olleista tähtösistä ovat hmisiä jotka ovat ihan täysipäisiä ja hoitavat asiansa mallikkaasti. Sitten luin täältä että oli sanonut että ei ollut enää kivaa kun Esko muuttui Victorian syntymän jälkeen mielestäni tämä kertoo siitä että Martna oli kateellinen omalle lapselleen kun Victoriasta tulikin Eskon huomion keskipiste Martinan sijaan. En myöskään ymmärrä sitä miksi ihminen muka kokoajan tarvitsee omaa aikaa ja hemmottelua ja käy kokoajan shoppailemassa Stockalla ja muualla vaikka on käsittääksen ihan pa. Mulle ainakin on pienestä pitäen opetettu että ensin maksetaan laskut ja pidetään huoli että on rahaa ruokaan ja muihin elintärkeisiin menoihin ja sitten jos jotain jää niin sitten mietitään jos jotain kivaa ostaisi ja että aina pitää olla vähän pahan päivän varallekin jos jotain yllättävää tapahtuu. Mä en todellakaan ymmärrä tän naisen sielunelämää. Sille tärkeintä on vaan "minä itte" ja muista viis. Ja kyllä sen äitinä pitäis laittaa lapsensa hyvinvointi omien haihatteluidensa edelle. Mutta tosiaan en ole niin kauan näitä juttuja seurannut että olisin perin pohjin asioista perillä että tässä vain niitä asioita joita mulle on tullut mieleen. En kyllä silti ymmärrä sitäkään miten vihamielisesti häneen suhtaudutaan ja toivomalla toivotaan pahaa toiselle enkä sitäkään että nimitellään kaiken maailman herjaavilla nimillä. Toivon kuitenkin että nyt joutuisi kantapään kautta oppimaan läksynsä eli tarkoitan että vois Martinalle tehdä ihan hyvää joutua sinne vuokrakasarmeille lapsineen ilman miesten apua vähän oppimaan elämän perusasioita. Ihan siitä lähtien et pitää oikeasti miettiä miten saa rahat riittämään ruokaan.

274

10987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusasioita

      Joo aloitukseni oli hieman pitkä. Mulle on tietty ihan sama mtä se nanen elämälleen tekee mutta se kyllä pistää vihaks, että pilaa lastensakkin elämän tsekeskeisyydellään tai ainakin antaa lapsilleen muita huonommat eväät tulevaisuuteen. Ja tosiaan en ymmärrä että miten kukaan voi olla niin itsekritiikitön että kuvittelee olevansa kaikessa täydellinen vaikka ei nähtävästi osaa yhtään mitään. Ei ainakaan laulaa. Jos minä olisin Esko niin vaatisin Victorian yksinhuoltajuutta ja pelastaisin lapsi paran siltä mitä äitinsä sille tekee. Luulisin että Eskolla ois aika hyvät mahdollisuudet se huoltajuus saadakin on tuo Martina sen verran törttöillyt. Mutta kiva ois jos viittisitte mua vähän valistaa kaikista sen tyhmyyksistä.

      • lapsen oikeudet

        Toivottavasti Esko ottaisi Victorian ja antaisi lapselleen hyvän elämän johon jokainen lapsi on oikeutettu.


      • Riksurules

      • Anonyymi

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta


      • Anonyymi

        Pärjää se ilman miestäkin oli nääs hyvät ansiot nähtiinhän se verotiedoissa
        Ja miks muiden pitää kärsiä jos jollain ei oo rahaa ruokaan mene töihin ja tienaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta

        Kyllä mua harmittais?


      • Anonyymi

        Hyvä yritys ” aisala-ap;lta”. Vai pari kuukautta seurannut palstaa 🤣. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut aina 🤔. Jaajaa, taas tätä tällä kertaa. Seuraavaksi haukut taas Sofian ja Stefun.


      • Anonyymi

        Martta antaa lapsilleen vääristyneen kuvan normaali käyttäytymisestä ja elämästä yleensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys ” aisala-ap;lta”. Vai pari kuukautta seurannut palstaa 🤣. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut aina 🤔. Jaajaa, taas tätä tällä kertaa. Seuraavaksi haukut taas Sofian ja Stefun.

        Ei jumal... 🤦‍♂️

        Aloitus oli VUODELTA 2012!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumal... 🤦‍♂️

        Aloitus oli VUODELTA 2012!

        Voisiko aloitukset olla jo tätä päivää, toimitus huom !!!!


      • Anonyymi

        Mitään ei uutta henkilön pitkässä sepustuksessa. Nää samat aiheet käyty läpi jokaisesta äidistä.Tuntuu et täällä on moni äiti epäonnistunut lapsensa kasvatuksessa siksi neuvoo muita et saisi paremman oman itsetunnon itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjää se ilman miestäkin oli nääs hyvät ansiot nähtiinhän se verotiedoissa
        Ja miks muiden pitää kärsiä jos jollain ei oo rahaa ruokaan mene töihin ja tienaa

        Sellainen on huono äiti joka tekee lapsen ja heittää kadulle tai joutuu menee sosiaaliviranomaisten kautta sijaisperheisiin.Elkää neuvoko esimerkiksi Marttina jos ette tunne häntä henkilökohtaisesti vaan juorujen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta

        Joku jaksoi valvoa koko yön, että sai kirjoitettua negatiivista kakkaa Martinasta!( yöllä klo 3 jälkeen ja jatkoi aamulla heti klo 7 jälkeen)
        Uskomatonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys ” aisala-ap;lta”. Vai pari kuukautta seurannut palstaa 🤣. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut aina 🤔. Jaajaa, taas tätä tällä kertaa. Seuraavaksi haukut taas Sofian ja Stefun.

        Höh...höh...juuri huomasin saman, että pari kuukautta seurannut, ei oikein vakuuta. Kun itse kysyy ja itse vastaa niin silloinhan kommentointi ihan jees. Ihmiset on aikas pöljiä kun noin muita aliarvioi.


      • Anonyymi

        Onko Marttinan lasten isät haukkuneet et on huono äiti.Sen olen lukenut et isät molempien lasten kehuivat,mite hyvä ja rakastava äiti on lapsilla.Eiköhän he tiedä sen parhaimmin kuin täällä juoruja keksivät henkilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta

        Täysin samaa mieltä, mitä sä oikeesti tiedät Martinan ja hänen lastensa elämästä, sen mitä lehdistä lukenut, Heh 😁Kasva aikuiseksi ja elä omaa elämääsi!!


      • Anonyymi

        Kylläpä on sairas kirjoitus?!!! Hyi yök. Toivottavasti tämäkin hullu (kurjoittaja) on päässyt hoitoon aikanaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marttinan lasten isät haukkuneet et on huono äiti.Sen olen lukenut et isät molempien lasten kehuivat,mite hyvä ja rakastava äiti on lapsilla.Eiköhän he tiedä sen parhaimmin kuin täällä juoruja keksivät henkilöt.

        Oikeinkirjoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumal... 🤦‍♂️

        Aloitus oli VUODELTA 2012!

        Kertaus on opintojen äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta

        Heheeeeeee vaan. Nyt kiireesti väsäämään Sofiasta joku ikivanha valhe räävittäväksi.
        Elä elä elä elä elä Martinan elämää vaan omaasi. Jos sulla ei ole omaa, hanki sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjää se ilman miestäkin oli nääs hyvät ansiot nähtiinhän se verotiedoissa
        Ja miks muiden pitää kärsiä jos jollain ei oo rahaa ruokaan mene töihin ja tienaa

        Eihän pärjää. Onhan se jo nähty. Neljäs mies kierrossa parin vuoden aikana. Nyt ei uskalla tätä äijää hirveesti vielä hehkuttaa, kun kaikki edelliset jutut ovat kuivuneet kasaan alle vuoden (jopa pari vkoa kesti suhde palopoikaan ja taulurosvoa tapasi ulkomailla peri-kolme kertaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marttinan lasten isät haukkuneet et on huono äiti.Sen olen lukenut et isät molempien lasten kehuivat,mite hyvä ja rakastava äiti on lapsilla.Eiköhän he tiedä sen parhaimmin kuin täällä juoruja keksivät henkilöt.

        Et, et, et, et-mummeli taa vauhdissa. :D Ämmä notkuu juorupalstalla 25/7 eikä tajua, että juorut on juoruja ja tällä palstalla kommentoidaan julkkisjuoruja.
        Ei ole hyve (!) eikä rakastava äiti lapsilla, kun vanhempi haluaa asua isällään ja varmaan nuorempikin haluaisi vakaammat kotiolot, kun leijonaemo aina jossain muualla huitelemassa kuin kotona. Nyt taas uutta miestä vokottelemassa, (4. ukko).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marttinan lasten isät haukkuneet et on huono äiti.Sen olen lukenut et isät molempien lasten kehuivat,mite hyvä ja rakastava äiti on lapsilla.Eiköhän he tiedä sen parhaimmin kuin täällä juoruja keksivät henkilöt.

        Et, et, et, et, et.... 😂🤕🥴🙈💩🦘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pärjää. Onhan se jo nähty. Neljäs mies kierrossa parin vuoden aikana. Nyt ei uskalla tätä äijää hirveesti vielä hehkuttaa, kun kaikki edelliset jutut ovat kuivuneet kasaan alle vuoden (jopa pari vkoa kesti suhde palopoikaan ja taulurosvoa tapasi ulkomailla peri-kolme kertaa).

        Lippisjonneakin tapaili pari kertaa, ja yhteisestä lomasta familian kanssa sai jonne tarpeekseen ja poistui Tanskanmaalle. 👍👋🏼
        Tää aussimiljonääri taitaa olla Martinan keksintö ja pelkkää päiväunta.


      • Anonyymi

        Ketju v. 2012 Katsokaa tuota aloittajaa ja seuraavaa kommenttia siinä se taas!

        Kirjoittelee myös; "Jos minä olisin Esko niin vaatisin Victorian yksinhuoltajuutta ja pelastaisin lapsi paran siltä mitä äitinsä sille tekee. Luulisin että Eskolla ois aika hyvät mahdollisuudet se huoltajuus".....
        Myös tämä " kiva ois jos viittisitte mua vähän valistaa kaikista sen tyhmyyksistä".


      • Anonyymi

        Ketju v. 2012 Katsokaa tuota aloittajaa ja seuraavaa kommenttia siinä se taas!

        Kirjoittelee myös; "Jos minä olisin Esko niin vaatisin Victorian yksinhuoltajuutta ja pelastaisin lapsi paran siltä mitä äitinsä sille tekee. Luulisin että Eskolla ois aika hyvät mahdollisuudet se huoltajuus".....
        Myös tämä " kiva ois jos viittisitte mua vähän valistaa kaikista sen tyhmyyksistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju v. 2012 Katsokaa tuota aloittajaa ja seuraavaa kommenttia siinä se taas!

        Kirjoittelee myös; "Jos minä olisin Esko niin vaatisin Victorian yksinhuoltajuutta ja pelastaisin lapsi paran siltä mitä äitinsä sille tekee. Luulisin että Eskolla ois aika hyvät mahdollisuudet se huoltajuus".....
        Myös tämä " kiva ois jos viittisitte mua vähän valistaa kaikista sen tyhmyyksistä".

        Samat jorinat kuin v. 2023 tuolla samalla ihmisellä. Huh huijaa... Jatkanut siis 11 v. ja vielä vaan jaksaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju v. 2012 Katsokaa tuota aloittajaa ja seuraavaa kommenttia siinä se taas!

        Kirjoittelee myös; "Jos minä olisin Esko niin vaatisin Victorian yksinhuoltajuutta ja pelastaisin lapsi paran siltä mitä äitinsä sille tekee. Luulisin että Eskolla ois aika hyvät mahdollisuudet se huoltajuus".....
        Myös tämä " kiva ois jos viittisitte mua vähän valistaa kaikista sen tyhmyyksistä".

        Samat jorinat kuin v. 2023 tuolla samalla ihmisellä. Huh huijaa... Jatkanut siis 11 v. ja vielä vaan jaksaa...

        Johan tuli naurut, kun luin tätä ketjua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku jaksaa vääntää tollasen aloituksen heheee
        Elä omaa elämää älä toisten kautta

        Juuri näin. Stalkkerin stalkkeri elää vain palstoja vahtien ja Kelassa käyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marttinan lasten isät haukkuneet et on huono äiti.Sen olen lukenut et isät molempien lasten kehuivat,mite hyvä ja rakastava äiti on lapsilla.Eiköhän he tiedä sen parhaimmin kuin täällä juoruja keksivät henkilöt.

        Eihän ne lasten isät uskalla muuta sanoa tai Martina ottaa äidillisen niska-perseotteen äijästä. Stefu on kyllä kehunut Martinaa narsistiksi ja psykopaatiksi ja tuhluriksi. Martina tuhlasi Stefun rahoja ja säästi omansa. Lastenhoitaja hoiti lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pärjää. Onhan se jo nähty. Neljäs mies kierrossa parin vuoden aikana. Nyt ei uskalla tätä äijää hirveesti vielä hehkuttaa, kun kaikki edelliset jutut ovat kuivuneet kasaan alle vuoden (jopa pari vkoa kesti suhde palopoikaan ja taulurosvoa tapasi ulkomailla peri-kolme kertaa).

        Viides mies Martinalla Stefun jälkeen eikä neljäs: taulurosvo, palopoika, Pikkuruinen, lippisjonne ja nyt 🦘-miljonääri - muka.


      • Anonyymi
        lapsen oikeudet kirjoitti:

        Toivottavasti Esko ottaisi Victorian ja antaisi lapselleen hyvän elämän johon jokainen lapsi on oikeutettu.

        ...


    • Perusasioita

      Sitä en tarkoittanut vaan ihan sellaista pikakelausta asioista koska en jaksais ihan kaikkia viestiketjuja lukea eikä mulla oo sellaseen edes aikaa. Eli meinasin nyt ihan et jos joku kertois noin vain pääpiirteittäin. Ja sit aattelin et onks jollain jotain ihan oikeeta tietoa noista jutuista vai onks jutuissa kun paljon vaan sitä et oletetaan?

      • Anonyymi

        kritisoivat niitä asioista toisissa joista he eivät pidä itsessään.Kritiikkimme keskittyy syyttämään toisia ihmisiä niiden ominaisuuksien puutteesta, jotka me itse kuvittelemme omaavamme.” näinhän se on


      • Anonyymi

        Et, et, et, et, et, et!! Painu v*****n!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, et, et, et, et, et!! Painu v*****n!

        Just joo....


    • MartinaFani

      "Sitä en tarkoittanut vaan ihan sellaista pikakelausta asioista koska en jaksais ihan kaikkia viestiketjuja lukea eikä mulla oo sellaseen edes aikaa"

      No aikaa oli kumminkin kirjoittaa noin pitkä aloitus...

      • Anonyymi

        ELÄ TEE KENESTÄKÄÄN MITÄÄN ARVIOINTIA JOS ET TUNNE HENKILÖÄ ITSEKOHTAISESTI.Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELÄ TEE KENESTÄKÄÄN MITÄÄN ARVIOINTIA JOS ET TUNNE HENKILÖÄ ITSEKOHTAISESTI.Kiitos!

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D

        😂😆🤭🥴🦘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D

        Ai kauheaa....tukehdun nauruun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D

        Ai kauheaa....tukehdun nauruun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D

        Ai kauheaa....tukehdun nauruun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan huutelet isoin kirjaimin. Sun kirjoituksesi on kuin hyttysen paska Intian valtameressä. Mitä kieltä mahtaa olla "itsekohtaisesti"? :D

        Se on kortekieltä. Elä, elä, elä, elä ja myös, myös, myös ja myöskin.


    • Faktaa jms.

      Faktoja mm. nämä
      - änkesi julkisuuteen Marika Fingerroosin vanavedessä varatun Aleksei Eremenko jr:n salapanona ja kertoi, että haluaa julkkikseksi. Omien sanojen mukaan tehnyt useita abortteja ennen Eskon tapaamista.

      - otti tatskan, joss piti lukea enkuksi "siellä tie, missä tahto", mutta tatskassa luki "siellä katu, missä mylly". Sitten tuli silarit.

      - petti Eskoa ruotsalaisen Basic Elementin jäsenen kanssa juuri häiden alla.

      - sai lähestymiskiellon Anne Mari Bergin uhkailusta (myös tappouhkauksia) ja pahoinpitelystä

      - petti Eskoa, kun esikoinen oli reilun vuoden. Löi Eskoa.

      - Yhä kasvavasta ulosottovelasta ap jo tiesikin

      - Valehtelee ja liioittelee blogissaan ja pitää namskis-superäiti kulisseja yllä.

      Olettamaa:
      - sairastaa shoppailumaniaa ja on riippuvainen kauneusleikkauksista, jotka ovat ilmeisen epäonnistuneita. Sairastaa kenties persoonallisuushäiriötä, johon kuuluu ailahtelevaisuus, suuruuskuvitelmat itsestä, muiden syyttely, aggressiivisuus, kun asiat eivät mene oman tahdon mukaan, valehtelu, häikäilemättömyys, huomionkipeys ja mustasukkaisuus jopa omalle lapselle sekä omien lasten valjastaminen itsensä jatkeeksi.

      Tässä näin ylimalkaisesti jotain...

      • Anonyymi

        Niinkö?


      • Anonyymi

        Johan nyt myrkkyä lykkäs.Karmeeta 🙄todellakin😉on hän kyllä ehtinyt ..kaikenlaista..


      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu !


      • Anonyymi

        Oikein meni, eikä riitä.. Syyttää, että 'elämänsä kaikkien viihdettä', aivan, täysin sama kuin Maisa Torpalla, itse kiehnaa esille, tavalla tai toisella.. Lisäksi kovapäisyys, usein hyvekin, näyttäytyy kaikessa, minkäänlaista seestymistä, rauhoittumista, ei missään vaiheessa, aina uutta, kahta hurjempaa menoa.. Siskonsa, anteeksi, kohtaloa siunaili, no, peili kertonee paljon..
        Tietysti, ihmisillä riittää seurattavaa, monia suorastaan kiinnostaa.. Rehellisesti, jokainen taaplaa tyylillään, niin tämä Marakin tekee, ainakin tovin vielä.. Näinä kovapäisten, ja voimaantunteiden amantsonien aikoina.., mistähän miehet näille..no,anteeksi,kiertopalkinnot kiertää, rauhaa ei löydy, tokkopa tajuavatkaan,. eräänlaista julkiholismia,ehkä narsismiakin, niinhän se on.. Go Mara!! Nimim 'ei kade, lähinnä pieni hymynkare'


      • Anonyymi

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein meni, eikä riitä.. Syyttää, että 'elämänsä kaikkien viihdettä', aivan, täysin sama kuin Maisa Torpalla, itse kiehnaa esille, tavalla tai toisella.. Lisäksi kovapäisyys, usein hyvekin, näyttäytyy kaikessa, minkäänlaista seestymistä, rauhoittumista, ei missään vaiheessa, aina uutta, kahta hurjempaa menoa.. Siskonsa, anteeksi, kohtaloa siunaili, no, peili kertonee paljon..
        Tietysti, ihmisillä riittää seurattavaa, monia suorastaan kiinnostaa.. Rehellisesti, jokainen taaplaa tyylillään, niin tämä Marakin tekee, ainakin tovin vielä.. Näinä kovapäisten, ja voimaantunteiden amantsonien aikoina.., mistähän miehet näille..no,anteeksi,kiertopalkinnot kiertää, rauhaa ei löydy, tokkopa tajuavatkaan,. eräänlaista julkiholismia,ehkä narsismiakin, niinhän se on.. Go Mara!! Nimim 'ei kade, lähinnä pieni hymynkare'

        Mara hokija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein meni, eikä riitä.. Syyttää, että 'elämänsä kaikkien viihdettä', aivan, täysin sama kuin Maisa Torpalla, itse kiehnaa esille, tavalla tai toisella.. Lisäksi kovapäisyys, usein hyvekin, näyttäytyy kaikessa, minkäänlaista seestymistä, rauhoittumista, ei missään vaiheessa, aina uutta, kahta hurjempaa menoa.. Siskonsa, anteeksi, kohtaloa siunaili, no, peili kertonee paljon..
        Tietysti, ihmisillä riittää seurattavaa, monia suorastaan kiinnostaa.. Rehellisesti, jokainen taaplaa tyylillään, niin tämä Marakin tekee, ainakin tovin vielä.. Näinä kovapäisten, ja voimaantunteiden amantsonien aikoina.., mistähän miehet näille..no,anteeksi,kiertopalkinnot kiertää, rauhaa ei löydy, tokkopa tajuavatkaan,. eräänlaista julkiholismia,ehkä narsismiakin, niinhän se on.. Go Mara!! Nimim 'ei kade, lähinnä pieni hymynkare'

        Mara hokija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein meni, eikä riitä.. Syyttää, että 'elämänsä kaikkien viihdettä', aivan, täysin sama kuin Maisa Torpalla, itse kiehnaa esille, tavalla tai toisella.. Lisäksi kovapäisyys, usein hyvekin, näyttäytyy kaikessa, minkäänlaista seestymistä, rauhoittumista, ei missään vaiheessa, aina uutta, kahta hurjempaa menoa.. Siskonsa, anteeksi, kohtaloa siunaili, no, peili kertonee paljon..
        Tietysti, ihmisillä riittää seurattavaa, monia suorastaan kiinnostaa.. Rehellisesti, jokainen taaplaa tyylillään, niin tämä Marakin tekee, ainakin tovin vielä.. Näinä kovapäisten, ja voimaantunteiden amantsonien aikoina.., mistähän miehet näille..no,anteeksi,kiertopalkinnot kiertää, rauhaa ei löydy, tokkopa tajuavatkaan,. eräänlaista julkiholismia,ehkä narsismiakin, niinhän se on.. Go Mara!! Nimim 'ei kade, lähinnä pieni hymynkare'

        Mara hokija


    • eede00

      Karmea nainen.ei mitään asiallista meriittiä.

      • oooooooy

        ei todellakaan!!!


      • No just...

        Asiallista meriittiä, wtf? En kyllä ymmärrä mitää pahaa siinä on, jos tekee työkseen sitä mistä pitää? Martina poseeraa kameralle, on tehnyt musiikkia, oman tosi-tv sarjan, esiintynyt monissa monissa ohjelmissa, eikö tuossa nyt ole yhdelle ihmiselle aika kivasti? Osa julkkistöistä on tuonut isoja rahasummia hyväntekeväisyyteen! Ihailtavaa anteliaisuutta naiselta, jolla on ulosottoja. Minusta sekin, että hoitaa itsensä, lapsensa, kotinsa ja koiransa niin hyvin kun taitaa, on jo riittävästi. Martina on ahkera ihminen.


      • Leipuri tyttö
        No just... kirjoitti:

        Asiallista meriittiä, wtf? En kyllä ymmärrä mitää pahaa siinä on, jos tekee työkseen sitä mistä pitää? Martina poseeraa kameralle, on tehnyt musiikkia, oman tosi-tv sarjan, esiintynyt monissa monissa ohjelmissa, eikö tuossa nyt ole yhdelle ihmiselle aika kivasti? Osa julkkistöistä on tuonut isoja rahasummia hyväntekeväisyyteen! Ihailtavaa anteliaisuutta naiselta, jolla on ulosottoja. Minusta sekin, että hoitaa itsensä, lapsensa, kotinsa ja koiransa niin hyvin kun taitaa, on jo riittävästi. Martina on ahkera ihminen.

        Joo, tosi ahkera. Valitettavasti ahkeruus ei ulotu ulosottojen maksamiseen.


      • siivoooja
        Leipuri tyttö kirjoitti:

        Joo, tosi ahkera. Valitettavasti ahkeruus ei ulotu ulosottojen maksamiseen.

        Olitpas ilkeä... hyi sinua :D


      • Anonyymi
        Leipuri tyttö kirjoitti:

        Joo, tosi ahkera. Valitettavasti ahkeruus ei ulotu ulosottojen maksamiseen.

        Ehkäpä hän odottaa että saatavat vain katoaisi tiedostoista.Tai voudin kiinteistö vain palaisi poroksi🙄nuo no joo-o...


      • Anonyymi
        No just... kirjoitti:

        Asiallista meriittiä, wtf? En kyllä ymmärrä mitää pahaa siinä on, jos tekee työkseen sitä mistä pitää? Martina poseeraa kameralle, on tehnyt musiikkia, oman tosi-tv sarjan, esiintynyt monissa monissa ohjelmissa, eikö tuossa nyt ole yhdelle ihmiselle aika kivasti? Osa julkkistöistä on tuonut isoja rahasummia hyväntekeväisyyteen! Ihailtavaa anteliaisuutta naiselta, jolla on ulosottoja. Minusta sekin, että hoitaa itsensä, lapsensa, kotinsa ja koiransa niin hyvin kun taitaa, on jo riittävästi. Martina on ahkera ihminen.

        Mitä musiikkia Martina on tehnyt, jotain C-luokan yrityksiä, joka lopahti heti alkuun.

        Varmaan kotinsa pitää kunnossa sekä hoitaa koiran ja lapset silloin kun ehtii.

        Positiivista kommenttia annan seuraavista: osaa uida ja erittäin hyvin (myös meressä, ei vaan altaassa piipahtamista ), osaa pyöräillä ja kestävyyttä löytyy myös juoksuun.

        Negatiivisia kommentteja en nyt julkaise, siitä voisi tulla hieman pitempi !!!!


      • Anonyymi
        Leipuri tyttö kirjoitti:

        Joo, tosi ahkera. Valitettavasti ahkeruus ei ulotu ulosottojen maksamiseen.

        Ahkera se on hanuristaan... muuten samaa luokkaa kuin tuksu, erotuksella että tuksu ei pidä kunnostaan niin hyvää huolta kuin tämä palstan henkilö... kauanko vielä roikkuu mukana... kova kunto hänellä on...


      • Anonyymi
        No just... kirjoitti:

        Asiallista meriittiä, wtf? En kyllä ymmärrä mitää pahaa siinä on, jos tekee työkseen sitä mistä pitää? Martina poseeraa kameralle, on tehnyt musiikkia, oman tosi-tv sarjan, esiintynyt monissa monissa ohjelmissa, eikö tuossa nyt ole yhdelle ihmiselle aika kivasti? Osa julkkistöistä on tuonut isoja rahasummia hyväntekeväisyyteen! Ihailtavaa anteliaisuutta naiselta, jolla on ulosottoja. Minusta sekin, että hoitaa itsensä, lapsensa, kotinsa ja koiransa niin hyvin kun taitaa, on jo riittävästi. Martina on ahkera ihminen.

        On tehnyt ahkerasti töitä.


      • Anonyymi

        Martina Aitolehmä on varsinainen Jakorasia,jaMunahaukka


    • missä tulokset?

      Jos hän nyt oikeasti tekisi niin paljon hoitoja, leikkauksia, tyylijuttuja kuin puhuu niin tuloshan pitäisi kanssa näkyä....se kun vain ei näy niin eiköhän se jo kerro että blogin jutut on never-neverland unelmia...

    • Siru...............

      No kauniiden naisten elämä nyt on vain vähän erilaista. Autot pysähtyy, kun odottaa suojatien edessä (jos mieskuski), miehet antaa anteeksi vähän v-mäisemmänkin luonteen ja asiat saattaa järjestyä muutenkin vähän helpommin.

      Mutta mitäpä Martinan kadehtijat siitä tietäisivät. He ovat juuri nitä pullukoita, rillipäitä, kalpeanaamoja hiirulaisia, jotka eivät ole koskaan kääntäneet miesten päätä kaduilla.

      • Sairaan upee

        Martinan kadehtijoista en tiedä, eipä ole sellaista vielä tullut vastaan, mutta harva saisi pysähtyvistä autoista sellaista iloa että olisi sen takia valmis lupumaan älystään, urastaan, ihmissuhteistaan, maineestaan, kirjoitustaidostaan, omaisuudestaan ja terveestä ulkomuodostaan. Mutta jos elämän täyttymys tulee siitä että joku ukko katsoo perään ja yrittää ymmärtää vaikka olisi kuinka v-mäinen (tai niin tyhmä että sitä pitää peitellä kiukuttelemalla kuin uhmaikäinen kakara) niin mikäs siinä. Sanoisin kuitenkin että kovin on säälittävä sisältö elämällä.


      • upeempi
        Sairaan upee kirjoitti:

        Martinan kadehtijoista en tiedä, eipä ole sellaista vielä tullut vastaan, mutta harva saisi pysähtyvistä autoista sellaista iloa että olisi sen takia valmis lupumaan älystään, urastaan, ihmissuhteistaan, maineestaan, kirjoitustaidostaan, omaisuudestaan ja terveestä ulkomuodostaan. Mutta jos elämän täyttymys tulee siitä että joku ukko katsoo perään ja yrittää ymmärtää vaikka olisi kuinka v-mäinen (tai niin tyhmä että sitä pitää peitellä kiukuttelemalla kuin uhmaikäinen kakara) niin mikäs siinä. Sanoisin kuitenkin että kovin on säälittävä sisältö elämällä.

        Joo, ja vaikka on älykäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva, hoitaa laskinsa, kotinsa, lapsensa, ihmissuhteensa jne. jne. niin se ei ole este pitää itseään timmissä kunnossa ja kauniina. On naisia jotka pystyvät tähän kaikkeen, sitten naisia jotka tekevät tuosta vain murto-osan, eli sen mihin ei tarvita älyä ja lahjoja.


      • Lottis ulos täältä

        "Jos mies kääntää katseensa rotunaisen perään, ja ehkä miettii asiaa pidemmällekin, se on osoitus siitä, että hän on hyvää, vain jälkikasvunsa parasta ajattelevaa isäainesta."

        Harvoinpa tuollaista pa*kaa missään lukee. Sinähän tunnetusti yrität vikitellä kaikkea vastaan tulevaa.


      • Väsynyt jätkä

        Miten joku, joka leuhkii olevansa "1000 kaadon mies" voi olla hyvää isäainesta? Sehän kertoo vain sen, että on valmis pettämään milloin vain. Jälkikasvulle siinä ei kovin hyvää perustaa rakenneta.


      • säälittävä mara
        Sairaan upee kirjoitti:

        Martinan kadehtijoista en tiedä, eipä ole sellaista vielä tullut vastaan, mutta harva saisi pysähtyvistä autoista sellaista iloa että olisi sen takia valmis lupumaan älystään, urastaan, ihmissuhteistaan, maineestaan, kirjoitustaidostaan, omaisuudestaan ja terveestä ulkomuodostaan. Mutta jos elämän täyttymys tulee siitä että joku ukko katsoo perään ja yrittää ymmärtää vaikka olisi kuinka v-mäinen (tai niin tyhmä että sitä pitää peitellä kiukuttelemalla kuin uhmaikäinen kakara) niin mikäs siinä. Sanoisin kuitenkin että kovin on säälittävä sisältö elämällä.

        Mara on kyllä vitun ruma enkä voi uskoa, että KUKAAN olisi hänelle kateellinen.


      • naikkonen...

        Ai niillä pysähtyvillä autoillako se viehättävyys mitataan. Ok, olen kaunis ja autot päästävät minut aina kävelemään editseen suojatiellä. Mutta luulin, että ihmiset ovat vain hyvätapaisia ja kohteliaita ja päästävät siksi kävelemään editseen. Nyt vasta tajuan, ettei se tapahdu kaikille.

        Joo, mutta kauneuden lisäksi minulla on paljon muutakin, mitä Maralla ei ole. Esim. koulutusta ja luottkortti, jonka laskut lyhennän kuukausittain vaivattomasti.

        Ei kai kukaan sentään Martinaa kadehdi..? En jaksa uskoa, että kellään menisi NIIN huonosti, että jopa Martinaa kadehtii.


      • Ei kaunis
        naikkonen... kirjoitti:

        Ai niillä pysähtyvillä autoillako se viehättävyys mitataan. Ok, olen kaunis ja autot päästävät minut aina kävelemään editseen suojatiellä. Mutta luulin, että ihmiset ovat vain hyvätapaisia ja kohteliaita ja päästävät siksi kävelemään editseen. Nyt vasta tajuan, ettei se tapahdu kaikille.

        Joo, mutta kauneuden lisäksi minulla on paljon muutakin, mitä Maralla ei ole. Esim. koulutusta ja luottkortti, jonka laskut lyhennän kuukausittain vaivattomasti.

        Ei kai kukaan sentään Martinaa kadehdi..? En jaksa uskoa, että kellään menisi NIIN huonosti, että jopa Martinaa kadehtii.

        Autojen pysähtyminen on tieliikennelain mukaista. Kaikkien autojen tulee pysähtyä, jos jalankulkija on aikeisa ylittää suojatien.

        On tietysti mahdollista, että kauniit naiset saavat helpommin tietä, mutta kyllä minä olen aina tien yli päässyt, vaikken voi kehuskella ulkonäölläni.


      • •••••
        Ei kaunis kirjoitti:

        Autojen pysähtyminen on tieliikennelain mukaista. Kaikkien autojen tulee pysähtyä, jos jalankulkija on aikeisa ylittää suojatien.

        On tietysti mahdollista, että kauniit naiset saavat helpommin tietä, mutta kyllä minä olen aina tien yli päässyt, vaikken voi kehuskella ulkonäölläni.

        Juurikin näin. Mieskuskit on kohteliaita esim. ,kun kuljen polkupyörällä (kypärä aurinkolasit) Eivät todellakaan voi nähdä olenko kaunis. Kroppa on tietty suht ok, enkä aja tiukassa ajoasussa.

        Toi on elokuva ja mainos klisee, että miehet toheloi liikenteessä, jos näkee kauniin naisen tai alusvaatemainoksen.

        Ei miehet nyt ihan tolloja ole!!!


      • Martinaeiolerotunainen
        Lottis ulos täältä kirjoitti:

        "Jos mies kääntää katseensa rotunaisen perään, ja ehkä miettii asiaa pidemmällekin, se on osoitus siitä, että hän on hyvää, vain jälkikasvunsa parasta ajattelevaa isäainesta."

        Harvoinpa tuollaista pa*kaa missään lukee. Sinähän tunnetusti yrität vikitellä kaikkea vastaan tulevaa.

        Vanha ketju, mutta kommentoin silti. Martina ei ole mikään rotunainen. Rotunaisella tarkoitetaan, tosi pitkää, hoikkaa, huomattavalla tavalla kaunista naista, jolla on pitkät "rotusääret". Hyvänä esimerkkinä mainittakoon vaikkapa Heidi Klum, ja monet muut huippumallit. Martina ei ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä, eikä hänellä ole "rotusääret". Kaunis nainen hän toki on, sitä en kiistä. Rotunainen on alunperin ollut nimitys mustalaisnaisille. Ja juurikin he ovat usein kauniita, tosi pitkiä, ja heillä on "rotusääret". Martina ei ole myöskään mustalainen.


      • Anonyymi
        ••••• kirjoitti:

        Juurikin näin. Mieskuskit on kohteliaita esim. ,kun kuljen polkupyörällä (kypärä aurinkolasit) Eivät todellakaan voi nähdä olenko kaunis. Kroppa on tietty suht ok, enkä aja tiukassa ajoasussa.

        Toi on elokuva ja mainos klisee, että miehet toheloi liikenteessä, jos näkee kauniin naisen tai alusvaatemainoksen.

        Ei miehet nyt ihan tolloja ole!!!

        Jos on kaunis , pukeutuu sexikäästi ni äijjät kolaroi näin käy ainakin kesällä kun vaatetus vähenee


      • Anonyymi

        Mä en ole ainaskaan😂😂😂


      • Anonyymi
        naikkonen... kirjoitti:

        Ai niillä pysähtyvillä autoillako se viehättävyys mitataan. Ok, olen kaunis ja autot päästävät minut aina kävelemään editseen suojatiellä. Mutta luulin, että ihmiset ovat vain hyvätapaisia ja kohteliaita ja päästävät siksi kävelemään editseen. Nyt vasta tajuan, ettei se tapahdu kaikille.

        Joo, mutta kauneuden lisäksi minulla on paljon muutakin, mitä Maralla ei ole. Esim. koulutusta ja luottkortti, jonka laskut lyhennän kuukausittain vaivattomasti.

        Ei kai kukaan sentään Martinaa kadehdi..? En jaksa uskoa, että kellään menisi NIIN huonosti, että jopa Martinaa kadehtii.

        Erittäin HYVÄ KOMMENTTI !!!!


    • Peräkammarin Eki

      Juu, kauniita naisia minäkin mielelläni tiirailen ja pää kääntyy. Mutta kauniissa naisissa onkin jotain mitä katsoa. Martina on itse sanonut, että kauneus tulee sisältäpäin. Miksi sitten kuitenkin on hankittu tekotissit, liimattu tekoripsiä luomiin, tekotukka on istutettu liimalla päähän, turpa turvotettu pistoksilla yms. Missä se oikea kauneus?

    • Tiwtjää

      Siru tuossa edellä on MARTTI ITSE!! Kovaa työtä koneella, kehua itseään..... Voi vittu mikä ämmä.

    • Ei kaunis

      Ei varmasti ole Siru Martina.

      Näkeehän sen kirjoitustyylistä. Yhdyssanat kohdallaan ja muutenkin kokonaisvaikutelma on ihan toisenlainen. Ei tässä mikään Sherlock tarvitse olla sen huomatakseen.

      Sirun maailmankuvaa hieman ihmettelen.... Ikään kuin miesten "pään kääntö" ja ylipäänsä ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. Olen varsin vaatimattoman näköinen nainen ja ihailen kyllä kauneutta. En silti ole kade, vaan luoja nyt kaikille ei kaikkia avuja ole suonut ja siihen on tyytyminen. Minunkin.

      Ei tulisi mielenkään solvata täällä itseäni kauniimpia (joita todella riittää), vaan kehitän itsessäni sitä, mitä voin eli ymmärrystä elämään.

    • Siru.......

      Ei tässä nyt ole kyse ulkonäöstä eikä sen rinnastamisesta ihmisarvoon, vaan siitä, että jotkut vaatimattoman näköiset ja myös persoonallisuudeltaan rumat ihmiset kadehtivat, mustamaalaavat ja herjaavat täällä Martinaa ja hänen syntymätöntä viatonta lastaan, koska ovat tyytymättömiä itseensä ja kaikkeen siihen, mitä heillä on.

      • rftgy

        Tämä palsta on sitä varten että täällä heitetään läppää julkkispelleistä, ja aiheet tulevat suoraan siitä julkisuuskuvasta jonka nuo pellet meille tyrkyttävät. Jos ihminen syytää tuutintäydeltä elämänkuvaa joka pyörii ulkonäön ja ostosten ympärillä, ja perustuu jatkuvaan asioiden vääristelyyn ja peittelyyn, niin siitä on vaikea repiä mitään syvällistä ja henkevää. Olisin todella huolestunut jos tällaista elämäntapaa ja asennetta, joka näillä monilla on, alettaisiin pitää jotenkin hyväksyttävänä. Näiden ihmisten suurin ansio on olla varoittavana esimerkkinä siitä kun minäkuva on pahasti vääristynyt. Onneksi suurin osa kansasta, jopa niistä jotka lukevat Suomi24:ää vielä tajuaa tämän.


      • Anonyymi
        rftgy kirjoitti:

        Tämä palsta on sitä varten että täällä heitetään läppää julkkispelleistä, ja aiheet tulevat suoraan siitä julkisuuskuvasta jonka nuo pellet meille tyrkyttävät. Jos ihminen syytää tuutintäydeltä elämänkuvaa joka pyörii ulkonäön ja ostosten ympärillä, ja perustuu jatkuvaan asioiden vääristelyyn ja peittelyyn, niin siitä on vaikea repiä mitään syvällistä ja henkevää. Olisin todella huolestunut jos tällaista elämäntapaa ja asennetta, joka näillä monilla on, alettaisiin pitää jotenkin hyväksyttävänä. Näiden ihmisten suurin ansio on olla varoittavana esimerkkinä siitä kun minäkuva on pahasti vääristynyt. Onneksi suurin osa kansasta, jopa niistä jotka lukevat Suomi24:ää vielä tajuaa tämän.

        Tämä palsta on sitä varten, että kirjoitettaisiin julkkisjuoruja, eikä ensisijaisesti omia mielipiteitä julkkiksista.


    • Ei kaunis

      Sirulle,

      Olet varmasti oikeassa, että solvaamisen tarve lähtee tyytymättömyydestä itseen Suhtaudun kuitenkin hyvin skeptisesti tämän kateus-teeman esillä pitoon.

      Jos joku kadehtii tissien esittelyä roskalehdissä ynnä muuta alatyylistä julkisuutta televisiosarjoineen ja pettämistarinoineen, niin hänen täytyy olla henkisesti hyvin epäkypsä ihminen.

      En usko, että tällä on ulkonäön kanssa mitään tekemistä. Pikemminkin kadehtija voisi olla sinänsä ihan sievä missukka, jonka haaveissa on itse paistatella vastaavissa otsikoissa ja pornahtavissa kuvissa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä -periaatteella.

      Valtaosa ihmisistä omaa aivan toisenlaiset arvot, joihin kuuluu rauha ja tasapaino, hyvä ammatti, taloudellinen riippumattomuus ja ehjä perhe.

      Joten summa summarum: solvaamisen taustalla on lähinnä oman ylemmyyden osoittaminen, tuskin kateus. Jos pystyt objektiivisesti tarkastelemaan M. Aitolehden elämänkulkua, niin mitä kadehdittavaa voit siinä nähdä?

      Ja vielä vähemmän kadehdittavaa siinä on kymmenen vuoden kuluttua, mikäli ihmeitä ei tapahdu. Ihmeellä tarkoitan sitä, että vetäytyisi täysin julkisuudesta, kouluttautuisi asiallisesti ja löytäisi vielä onnea rakkaudessa.

      Nimi alkaa olla vain niin tahraantunut, että Suomessa on varmasti hyvin vaikea enää löytää miestä muuten kuin hyvin epämääräisistä piireistä. Kahden lapsen yh (etenkin, kun ovat eri miehille) ei ole meriitti kenellekään ja kun tähän yhdistää Seiska-julkisuuden, niin kyllä asialliset miehet kiertävät kaukaa vakaata parisuhdetta etsiessään.

      Seksiseuraa toki hän saa, kuten nyt periaateessa jokainen nainen, joka vähänkin naista muistuttaa.

      • Ei kaunis

        Haluan vielä korostaa, että tätä herjaamista ja solvaamista en voi voi hyväksyä. Semminkin, kun se kohdistuu M. Aitolehden tyttäreen ja vielä syntymättömään vauvaan, on ilmiö äärimmäisen vastenmielinen.

        Kritisoida M.A::n toimia toki saa. Itsepähän hän on tiensä valinnut. Myös ulkonäköä saa rajustikin arvostella. Itse hän on sen kaiken kansan tietoisuuteen halunnut tuoda jopa alasti.

        Kuitenkin jossain menee raja ja se ylittyy täällä varsin usein.


      • Anonyymi

        Onko kirjoittajalla rikosrekisteri ja huono maine?Siltä kuulostaa kirjoituksen peruusreella ,arvostelet toisen mainetta et saisit paremman olon itselles.Häpeäisit mut ei kuulema eräät häpee ennen maa repee.


      • Anonyymi
        Ei kaunis kirjoitti:

        Haluan vielä korostaa, että tätä herjaamista ja solvaamista en voi voi hyväksyä. Semminkin, kun se kohdistuu M. Aitolehden tyttäreen ja vielä syntymättömään vauvaan, on ilmiö äärimmäisen vastenmielinen.

        Kritisoida M.A::n toimia toki saa. Itsepähän hän on tiensä valinnut. Myös ulkonäköä saa rajustikin arvostella. Itse hän on sen kaiken kansan tietoisuuteen halunnut tuoda jopa alasti.

        Kuitenkin jossain menee raja ja se ylittyy täällä varsin usein.

        Tätä on jo jatkunut vuodesta 2012.


    • ihmeellinen väite

      Hyviä kirjoituksia täällä. Itsekin ihmettelen mitä kadehdittavaa on ihmisessä, jolla ei ole ammattia ja jolla laskut ovat ulosotossa ja on vielä tuleva yh:kin. Enkä sano tätä pahalla, ihmettelen vain. Kauneuskin on ihan keskivertotasoa, kadulla tulee vastaan Maija Meikäläisiä, jotka ovat huomattavasti kauniimpia ja luonnollisempia.

    • Suuuuuuuru

      Tuo kateuskortti saa sen laittajat vain vaikuttamaan entistäkin typerimmiltä.
      Kuka haluaisi olla Martinan näköinen tai elää niin järkyttävää elämää mitä hän joutuu elämään.
      Itse ainakin haluan olla rauhassa, minulle on perheeni tärkeintä eli mieheni ja lapseni, ystävät, työ, aikoinaan opiskelu, harrastukset. Tykkään kyllä kauniista vaatteista ja muusta, mutta en anna ulkomuotoasioiden pelkästään vaikuttaa elämääni, on olemassa jo tärkeämpiäkin asioita, tällä iällä ja elämänkokemuksella. Mutta toki haluan pitää itsestäni huolta ja olla kaunis/huoliteltu, selvä asia.
      Hirveätä myös tuo miesten vaihtamisnopeus...
      Itselläni on menossa toinen mies, eka oli kihlattu, nykyinen joka lapseni isä, on aviomieheni.
      Lisäksi ollut muutamia suhteita, lyhyitä.
      Sänkyyn en myös ikinä ole ekana iltana hypännyt, minimiaika on ollut kuukausi ekoista treffeistä.
      Pettänyt en ole koskaan.
      Yhtäkään laskua en ole jättänyt maksamatta.
      Kaikin puolin Martinan elämä on niin sekaista, suorastaan pelottavaa, en ymmärrä miten hän itse sitä kestää.
      Lisäksi tuo jatkuvat ulkomuotonsa pakonomainen muovailu, kauniista naisesta on tullut kauneuskirurgian irvikuva...

    • Siru......

      Tuo teidän vuolas selittelynne ja epätoivoa hipova vakuuttelunne saa teidät kuulostamaan vain entistä enemmän kateellisilta.

      Myös Martinan yksittäisiin ulkoisiin piirteisiin suhteettoman huomion kiinnittämine aivan kuin häntä tarkastelisi suurennuslasin kanssa on osoitus kateudesta. Kokonaisuus ja koko paketti on kunnossa, niin miksi etsiä yksittäisiä vikoja? Ei miehet kato naisia sillai, että kato tossa on vähän ylimääräistä tai on vähän liian suuri tai pieni sieltä tai täältä. miehet katsoo kokonaisuutta ja karismaa, ja sitähän Martinalla on.

      • paljon epäkunnossa

        Tuolla aikaisemmin sinua pyydettiin tarkastelemaan Martiinan elämänkulkua ja kertomaan mitä kadehdittavaa voit siinä nähdä? Itse ihmettelen, miten väittämäsi paketti voi olla kunnossa, kun laskut ovat hoitamatta, ei ole mitään koulutusta, lapsia näyttää tulevan eri miehille ym.


      • Taru......

      • Ei kaunis

        Miehet katsovat kokonaisuutta, se on selvä. Unohdat kuitenkin, että kokonaisuuteen kuuluu henkinen puoli ja elämänhallinta. Ulkonäköä vähättelemättä muistutan, että se on vain yksi puoli ihmistä. Elämänkulun saatossa hyvin katoavainen ja pinnallinen asia loppujen lopuksi.

        Kaunis luonne, terveet arvot ja kolmikymppiseksi mennessä elämänkaari, joka kertoo pyrkimyksestä kehittyä. Näitä vakavaa parisuhdetta etsivä, asiallinen mies toivoo tulevien lastensa äidiltä.

        Holtiton seksielämä abortteineen, pettämisineen ja kyynerpäät edellä kauneusleikkauksien voimalla itsesä revittely roskalehdistössä eivät ole karismaa tai mitään muutakaan myönteistä.

        Virheitä ovat kaikki tehneet, mutta useimmat niistä myös jotain oppivat ja tekevät korjausliikkeitä.

        Et jostain syystä halua nähdä totuutta, Siru. M.A:n on hyvin vaikea enää nousta tuosta kuopasta, jonka on itselleen kaivanut. Mutta toivottavasti nousee. Kaikkea hyvää hänelle toivotan.

        Itsekin pidän näitä ulkonäkökommentteja osin asiattomina enkä koskaan niitä ole täällä edes puolustellen kommentoinut, koska en halua sellaista keskustelua pitää yllä.


      • Täti Monica

        "Ei miehet kato naisia....." Tässä tämän sairaan maailmankuvan ydin: miesten katseet. On todella alentavaa ja naisia väheksyvää ajatella että naisen ainoa ja merkittävin tehtävä on miellyttää miehen silmää, olla haluttava. Aivan kuin olisi tärkeämpää olla haluttava kuin osata kirjoittaa tai vaikka kyetä elättämään itsensä. Eivät naiset ole, keskimäärin, mitään aivottomia ja avuttomia olentoja joiden elinkelpoisuus mitataan sillä kuinka miehet kuolaavat perään. En sano etteikö fiksun miehen huomio olisi miellyttävää, mutta fiksu mies osaa arvostaa enemmän pään sisältöä kuin ulkokuorta. Ne vähemmän fiksut sitten kuolaavat niiden täytteiden perään, ja sellaisesta en olisi niinkään ylpeä. Itse asiassa ajatus yököttää.


        Ymmärrän toki että maailmassa on ihmisiä joilla ei yksinkertaisesti ole lahjoja ja kykyjä muuhun kuin olla haluttavia ulkoisesti, usein vain se ulkokuori ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään kun itse ihminen on pelkkä tyhjä ja tyhmä kuori. Lienee niin että on oma maailmansa missä elävät ne joilla on niin järkeä, kykyä vastuun kantoon, kuin terveitä arvojakin. Ja sitten on pienempi maailma, jossa elää ne joille haluttavuus on ainoa asia jolla kilpailla. Siinä kisassa he alentavat itsensä kerjäämään sitä kuolaa ihan keneltä vain. Minun silmissäni haluttavuudella kilpailu on kuin heittäisi romukoppaan kaiken sen sivistyksen, arvot ja moraalin jonka ihmiskunta on kehittänyt ja keskittyisi taas olemaan eläinlauma jonka ainoa tehtävä on lisääntyä. Olkoon näin, mutta en todellakaan haluaisi tätä maailmaa tyrkytettäväksi lapsillemme ja nuorillemme. Onni ja hyvinvointi tulee kuitenkin jostakin ihan muusta.

        Itse luen tätä palstaa välillä vain siksi että tiedän mitä lapseni voivat netissä kohdata. Toisaalta luen siksi että haluan ymmärtää edes vähän tällaistakin ilmiötä, kaiken varalta. Kuitenkin suurin osa ihmisistä elää edelleen maailmassa jossa kannetaan vastuu, niin itsestään kuin muistakin. Maailmassa jossa ihmiset saavat tyydytystä siitä kun saavat ajaa asioita eteenpäin niin oman kuin muidenkin eduksi. OIkeasti kaikenlaisten tötteröhuulien ja pyllyn pyörittäjien merkitys on tässä maailmassa varsin vähäinen, vaikka tällä palstalla se tuntuu joiltakin unohtuvan. Se että kirjoitetaan Suomi24:ssä on lopulta aika merkityksentöntä.


      • niceihminen
        Täti Monica kirjoitti:

        "Ei miehet kato naisia....." Tässä tämän sairaan maailmankuvan ydin: miesten katseet. On todella alentavaa ja naisia väheksyvää ajatella että naisen ainoa ja merkittävin tehtävä on miellyttää miehen silmää, olla haluttava. Aivan kuin olisi tärkeämpää olla haluttava kuin osata kirjoittaa tai vaikka kyetä elättämään itsensä. Eivät naiset ole, keskimäärin, mitään aivottomia ja avuttomia olentoja joiden elinkelpoisuus mitataan sillä kuinka miehet kuolaavat perään. En sano etteikö fiksun miehen huomio olisi miellyttävää, mutta fiksu mies osaa arvostaa enemmän pään sisältöä kuin ulkokuorta. Ne vähemmän fiksut sitten kuolaavat niiden täytteiden perään, ja sellaisesta en olisi niinkään ylpeä. Itse asiassa ajatus yököttää.


        Ymmärrän toki että maailmassa on ihmisiä joilla ei yksinkertaisesti ole lahjoja ja kykyjä muuhun kuin olla haluttavia ulkoisesti, usein vain se ulkokuori ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään kun itse ihminen on pelkkä tyhjä ja tyhmä kuori. Lienee niin että on oma maailmansa missä elävät ne joilla on niin järkeä, kykyä vastuun kantoon, kuin terveitä arvojakin. Ja sitten on pienempi maailma, jossa elää ne joille haluttavuus on ainoa asia jolla kilpailla. Siinä kisassa he alentavat itsensä kerjäämään sitä kuolaa ihan keneltä vain. Minun silmissäni haluttavuudella kilpailu on kuin heittäisi romukoppaan kaiken sen sivistyksen, arvot ja moraalin jonka ihmiskunta on kehittänyt ja keskittyisi taas olemaan eläinlauma jonka ainoa tehtävä on lisääntyä. Olkoon näin, mutta en todellakaan haluaisi tätä maailmaa tyrkytettäväksi lapsillemme ja nuorillemme. Onni ja hyvinvointi tulee kuitenkin jostakin ihan muusta.

        Itse luen tätä palstaa välillä vain siksi että tiedän mitä lapseni voivat netissä kohdata. Toisaalta luen siksi että haluan ymmärtää edes vähän tällaistakin ilmiötä, kaiken varalta. Kuitenkin suurin osa ihmisistä elää edelleen maailmassa jossa kannetaan vastuu, niin itsestään kuin muistakin. Maailmassa jossa ihmiset saavat tyydytystä siitä kun saavat ajaa asioita eteenpäin niin oman kuin muidenkin eduksi. OIkeasti kaikenlaisten tötteröhuulien ja pyllyn pyörittäjien merkitys on tässä maailmassa varsin vähäinen, vaikka tällä palstalla se tuntuu joiltakin unohtuvan. Se että kirjoitetaan Suomi24:ssä on lopulta aika merkityksentöntä.

        Hieno kirjoitus. Ei mitään lisättävää eikä mitään pois otettavaa.

        Lisää älykkäitä kirjoituksia, niin tätäkin palstaa viitsii seurata.

        Ei aina niitä samoja vanhoja mollauksia ja muita typeryyksiä.


      • Anonyymi
        Ei kaunis kirjoitti:

        Miehet katsovat kokonaisuutta, se on selvä. Unohdat kuitenkin, että kokonaisuuteen kuuluu henkinen puoli ja elämänhallinta. Ulkonäköä vähättelemättä muistutan, että se on vain yksi puoli ihmistä. Elämänkulun saatossa hyvin katoavainen ja pinnallinen asia loppujen lopuksi.

        Kaunis luonne, terveet arvot ja kolmikymppiseksi mennessä elämänkaari, joka kertoo pyrkimyksestä kehittyä. Näitä vakavaa parisuhdetta etsivä, asiallinen mies toivoo tulevien lastensa äidiltä.

        Holtiton seksielämä abortteineen, pettämisineen ja kyynerpäät edellä kauneusleikkauksien voimalla itsesä revittely roskalehdistössä eivät ole karismaa tai mitään muutakaan myönteistä.

        Virheitä ovat kaikki tehneet, mutta useimmat niistä myös jotain oppivat ja tekevät korjausliikkeitä.

        Et jostain syystä halua nähdä totuutta, Siru. M.A:n on hyvin vaikea enää nousta tuosta kuopasta, jonka on itselleen kaivanut. Mutta toivottavasti nousee. Kaikkea hyvää hänelle toivotan.

        Itsekin pidän näitä ulkonäkökommentteja osin asiattomina enkä koskaan niitä ole täällä edes puolustellen kommentoinut, koska en halua sellaista keskustelua pitää yllä.

        Hyvin on kuopasta noussut.


    • Todella noloa

      Siru olet tosi säälittävä, en voi muuta sanoa, voi sinua raukkaa, hanki elämä, oikeasti.

    • Ei kaunis

      Täti Monicalta tosiaan erinomainen kirjoitus.

      Siru tuossa edellä valittaa, että M. Aitolehden ulkonäön yksityiskohtiin pureudutaan liian kiivaasti. Korostan, etten myöskään hyväksy solvaavaa tyyliä.

      On kuitenkin muistettava, että M.A on itse tuotteistanut ja "brändännyt" itsensä julkisuudessa. Autojenkin eri ominaisuuksia analysoidaan: muotoilun eri detaljit, ilmastointi, kiihtyvyys jne. Miksi siis tuotteeksi itsensä tehneen naisen eri kehon yksityiskohtiin ei voisi kiinnittää huomiota ja sen julki lausua?

      Minulle on aivan sama, miltä hän näyttää ja en tällaisiin keskusteluihin osallistuisi suurin surminkaan koskaan, mutta jos jotkut haluavat ruotia näin ulkonäköä, niin se heille suotakoon.

      Kukaan ei ole M.A:ta kahleissa raahannut studioon pakkokuvattavaksi vähissä vaatteissa/alasti. Aivan itse hän näin on tahtonut.

      • Kimonot

        Juurikin. Mara on toki yrittänyt luoda uskottavuutta laulajana tai "businessnaisena" mutta ilmeisesti niihin ei rahkeet riitä joten aina palataan takaisin oman ruumiin (ja sielun) kauppaamiseen.Tuosta ruumiista on nyt nähty jo oikeastaan kaikki mitä näyttää voi. Mauttomuuden raja on jo ylitetty monesti. Huulten törötys ja silmien siristely "seksikkäästi" on pölähtänyt silmille liian usein, niin usein ettei se jaksa enää edes naurattaa. Edes kuvaajat eivät näytä etsivän kauneutta vaan kohauttavia, vastenmielisiä kuvia. Sinällään se nyt on ihan sama jos aikuinen ihminen tykkää pyllistellä ja tunkea tissejään kameran linssiin, omapahan on mokansa, mutta lapset pitäisi kyllä pitää tästä sairaasta maailmasta kaukana.

        Näin tässä kaupungilla nuoren naisen joka olisi luonnostaan todella kaunis, siis todella, mutta tuo raukka oli täyttänyt huulensa ja kuppikoko oli suhteeton siroon vartaloon. Tuli todella paha mieli hänen puolestaan. Hän varmasti kerää huomiota mutta häntä tullaan automaattisesti pitämään tyhmänä tuon näköisenä. Ensivaikutelmalla on suuri merkitys joten ei lupaa hyvää tälle nuorelle naiselle että ensivaikutelmana on aivottomuus.


    • Klopss

      Niinkö?

    • Rahaonjumala

      Liikunta missä RAHANSA muodossa on meille välttämätöntä. Sanoo martina nyt instastoryssa. Rahanpa niin...

    • Anonyymi

      Vai niin?

    • Anonyymi

      Onko rahnaa ja velkaa?

    • Anonyymi

      Martinan tienaa 140 000 vuodessa. paljono sinä?

      • Anonyymi

        vain 47000 nettona, mut paljoko sinä? nettona


    • Anonyymi

      Onko jokin muuttunut?
      Naurut sai lukemalla ketjun läpi.

    • Anonyymi

      Älä jaksa hei..Martinan pitäs kantapään kautta oppia,että että miten ne rahat oikeen riittää ruokaan,kato niin makaa kuin petaa,on kyllä varmaan tehnyt töitäkin sen eteen,minkälainen elintaso hänellä tällä hetkellä on.On se vaan hurja mimmi,kun tulee lentokoneesta laskuvarjolla alas.ihan turhaan parjataan häntä täällä joka helvetin asia on suurennuslasin alla,teki niin tai näin.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus! Onneksi Martinaa kannustetaan nyt paljon enemmän kuin ennen ja nämä jatkuvasti Martinaa arvostelevat tollot saavat vähän kynsilleen. On se kateus paha tauti mutta ei siitä parannut menestyviä ihmisiä arvostelemalla vaan omaa tilannetta pitäisi petrata jotenkin. Yksi hyvä tapa päästä pois kateuden ikeestä on aloittaa urheilemalla. Siinä mieli virkistyy ja voi myös saada uusia ajatuksia oman elämänhallinan kohentamiseksi.

      • Anonyymi

        Aivan,


        " ei siitä parannut" "oman elämänhallinan" "aloittaa urheilemalla"

        Yksi hyvä tapa päästä pois huonon kieliopin ikeestä on opiskelu.


      • Anonyymi

        Joo, tuo oman elämänhallinta tuntuu olevan monella se juurisyy ongelmiin, joka johtaa mm negatiiviseen palstakirjoitteluun. Toki kaikille ei ole suotu samoja avuja syntyessään mutta positiivisella asenteella pääsee pitkälle. Kannustan kaikkia palstalaisia kirjoittamaan positiivisesti, rakentavasti ja lisäksi kiva lisä on kun värittää kommenteja omakohtaisilla kokemuksilla.


    • Anonyymi

      Ketjun aloituksesta pian 10 vuotta mutta sama nainen edelleen julkisuudessa joka ikinen päivä...
      Mitään järkevää ei ole tehnyt 10 vuoteen ...ai niin nykyään tämä monitaitoinen lahjakkuus on myös ammattiurheilija .....kunnon vehkeet ja koneet edelleen mutta tällä hetkellä valitettavasti joutuu majailemaan vuokra-asunnossa kalasatamassa ja jopa tavallinen kahvinkeitin saadaan näyttämään luxus tavaralta jos Martina sen kuvaa.

      • Anonyymi

        Painopiste on sentään julkaisuissa siirtynyt kynsihoidoista ja tissivaon esittelystä urheiluun. Toki edelleen pääosassa on fyysinen ulkomuoto. Poliisin kanssa Mara on ollut edelleen tekemisissä: 2014 sekä ylinopeus että rattijuopumus. 2017 Sofian pahoinpitely. 2019 ajokielto ajokortitta ajo. Pysäköintisakoista ei taida kukaan edes pysyä kärryllä, niistä Seiska on saanut sivuntäytettä vuodesta toiseen. Mara on myös siirtynyt kirjallisen ilmaisun puolelle erilaisissa blogeissa, mutta valitettavasti lukihäiriö tms. on ajanut plagioimaan, mikä on kertonut omaa surullista tarinaansa.

        Siis jollain tavalla surullinen ja säälittävä hahmo. Yllättävän sitkeä kuitenkin, moni olisi jo hajoillut pahemmin kaiken sotkun keskellä. Tai ehkä hän on niitä joilla normaali ei tunnu missään, sellaisesta ei elämässä ole edes kokemusta. Pitää olla kaaosta ja kouhotusta jotta tuntee elävänsä. Lapsille tuo ei tosin ole mikään terve ympäristö kasvaa.


      • Anonyymi

        Mitä Martta ammattiurheilija... missä lajissa ?


    • Anonyymi

      En tajunnut että 10v. Aloituksesta, mutta tässäpä olikin hyvä katsaus hänen elämästään. Aivan käsittämätöntä mikään ei ole muuttunut, paitsi äiti maksoi ulosottovelat. Sama suuruudenhulluus jatkuu, samaan pisteeseen palasi mistä on lähtenytkin, paitsi yksi avioton lapsi lisää. Käyttäytynyt koko 10v ajan yhtä röyhkeästi ja väkivaltaisesti. Henkisestä kasvusta ei ole nähtävissä mitään merkkejä. Oma ego vaan kasvanut narsismiasteelle, ja lapsetkin mukana hänen ulostuloissaan. Stefan varmasti kärsinyt kaikista eniten, kun veti hänet ja Isabellan paska julkisuuteensa. Martinasta kannattaa pysyä kaukana jos haluaa säilyttää jonkinlaisen maineen.

      • Anonyymi

        Marahan on hyvinvointi valmentaja ilman mitään koulutusta voihan noita titteleitä itselleen keksiä ja kopsata ohjelmia netistä. Kun katsoo maran ns ironman treenejä heitellään vähän tennispalloja ja sen sellasta vispaamista jolla ei ole mitään tekemistä kestävyyslajiin treenaamisella ja miksi ei sano tai mistään löydy mitään aikoja mitä on suorittanu no pissiksille saa myytyä ohjelmia kun näyttelee ja kehuu itseänsä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marahan on hyvinvointi valmentaja ilman mitään koulutusta voihan noita titteleitä itselleen keksiä ja kopsata ohjelmia netistä. Kun katsoo maran ns ironman treenejä heitellään vähän tennispalloja ja sen sellasta vispaamista jolla ei ole mitään tekemistä kestävyyslajiin treenaamisella ja miksi ei sano tai mistään löydy mitään aikoja mitä on suorittanu no pissiksille saa myytyä ohjelmia kun näyttelee ja kehuu itseänsä 🤣

        Tuo on aivan totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marahan on hyvinvointi valmentaja ilman mitään koulutusta voihan noita titteleitä itselleen keksiä ja kopsata ohjelmia netistä. Kun katsoo maran ns ironman treenejä heitellään vähän tennispalloja ja sen sellasta vispaamista jolla ei ole mitään tekemistä kestävyyslajiin treenaamisella ja miksi ei sano tai mistään löydy mitään aikoja mitä on suorittanu no pissiksille saa myytyä ohjelmia kun näyttelee ja kehuu itseänsä 🤣

        Rauhoitu nyt. Ässät rakastaa tosiaan ja heistä tulee ihana pari♥️♥️


    • Anonyymi

      Raukka parka yrittää sävyttää hiukset saman värikseksi kun Sofialla. Ja kasvohoitoon äkkiä että muka näyttäis nuoremmalta

    • Anonyymi

      onko näin?

      • Anonyymi

        Todellakin on


    • Anonyymi

      Ajatelkaa että aloitus on vuodelta 2012..mutta martina on edelleen jatkuvasti lehdissä .Mikään ei tosin ole muuttunut paitsi Martina omakehu..hän on entistä leuhkempi kun sai elää useamman vuoden luxus elämää.,,nyt kuitenkin asuu vuokralla kalasatamassa toki miettii jo asunnon ostamista jos pankki antaa lainaa.

    • Anonyymi

      Foorumilla kaikeata kuultaa syvä kateus, no mikaan ei ole niin kateellinen ja häikäilemätön kuin suomalainen nainen. Mikään elukka ei pääse samalle tasolle kun tällä foorumilla kirjoittavat elämäänsa kyllästyneet naisihmiset.

      • Anonyymi

        Mistä nää foorumilaiset sun mielestä on kateellisia?

        Eikö näitä eronneita kahden lapsen persaukisia äitejä ole ihan tarpeeksi, jotta ei tarvii Martinaa kadehtia?

        Neljäkymppiä alkaa jo olla lasissa, mutta jutut on ne samat kuin 20 v sitten. Eroja, riitoja, äkkirakastumisia, tukkanuottasia..

        Tämä Marttiina ei ole kypsynyt ollenkaan vuosien saatossa, vaikka itse niin luuli lehtikirjoituksestä päätellen.

        Toiset ei kypsy. Mutta toiset kypsyy niihin, jotka ei kypsy..


    • Anonyymi

      Repesin😂😂😂 "MeidänStokka" 😂😂😂😂
      Iltalehdessä.

    • Anonyymi

      Oikeesti! Onko näin kauan kirjoitettu yhdestä naisesta?

      • Anonyymi

        Martina näyttää gorillalta.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa sun aloitukset päivästä toiseen. Oot melko sairas ihminen, jos joku julkisuuden henkilö menee noin ihon alle.

    • Anonyymi

      Ajatelkaa yli 10 vuotta sama stalkkeri vainonnut Martinaa.
      Jauhaa samoista asioista vuonna 2021 yli 10 ketjun aloitusviestistä.

      Miten sairas täytyy ihmisen olla, ennenkuin pääsee hoitoon?
      Pakkomielteestäkin voi parantua, kun vaan saa apua.

      Ajatelkaa yli 10 vuotta!

      • Anonyymi

        Tuo salarakasjuttu näyttää ainakin olevan jonkun kirjoittajan sydämellä vuosikymmenen. Tuon Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Kadi Kaljula oli samassa BB-talossa Martinan kanssa. Sieltä on pätkä missä sanoo jotain negatiivista Martinasta ja sanoo että hänelle on sanottu että jos tulee jossain vastaan niin hänen pitäisi antaa Martinaa turpaan. Täytyypä googlata tuo Kadi Kaljula.


    • Anonyymi

      Naisten tavaramerkki ei tunnetusti kestä arvostelua ja opastusta. Mutta onhan Martinalla taas munaa lohdutukseksi. Toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Ketä tämä lyyli kiinnostaa.. itse törmäsin nimeen uutissivulla, tuli tarve kommentoida turhuuden turhakkeesta... ja se uutinen oli hänen hannunsa... kyllä on moni jo lovella käynyt... ilmeisesti ei ole tyydyttäviä suhteita jokotai, eli ymmärrätkö seksi-raha...

      • Anonyymi

        Nostit sitten ylös vuonna 2012 tekemäsi aloituksen.


    • Anonyymi

      Täytyy todeta että eikö miehillä ole mitään tolkkua kun ottaa ristikseen tuon naikkosen... hyvät elatusrahat varmaankin saa, tavoite on ehkä ollut saada mies naimisiin kanssaan... on sitten mitä kaluta kun ero vääjäämättä tulee... kukas se olikaan meidän entisajan munahaukka, taitaa kalveta tämän rinnalla...

    • Anonyymi

      Olikos tuo aloitus tehty joskus siihen aikaan kun Martina oli raskaana? Olisiko tehty sitten sen jälkeen kun Stefu oli kuulemma ihastunut johonkin vauvakutsuilla mukana olleeseen. Tuostako se Martinan mustamaalaaminen ainakin yhden tahon masinoimana lähti?

      • Anonyymi

        Kyllä. Tuo kirjoitus 05:38 kertoo että näin on.


    • Anonyymi

      Tuo aloittaja vaatii Eskolle yksinhuoltajuutta. Hymyssä oli juttu ketkä sitä ovat julkisesti vaatineet aikanaan. Siellä oli ainakin yksi pariskunta, nykyään entinen pariskunta ja eräs Maisan kaverinakin kunnostautunut.

    • Anonyymi

      Nämä vanhat kirjoitukset kertovat kyllä aika paljon mustamaalaajista.

    • Anonyymi

      Onko tuo B-luokan julkisuus ollut minkään arvoista? Ihmissuhteet ovat vain kärsineet vuosien saatossa, ihmiset haukkuu ja nälvii pitkin palstoja vuodesta toiseen. Mitä tuosta elämästä jää käteen?

      • Anonyymi

        B-luokan julkkiset ovat aina haukkuneet ja jatkavat haukkumista edelleen.


    • Anonyymi

      " Vuodet ovat pakottaneet minut löytämään itseni ja etsimään sen, mitä elämältäni haluan. Olen ymmärtänyt, että pohjimmiltani kaipaan rauhallista, aitoa ja tavallista elämää, Aitolehti pohti."

      Ylläolevan raportoi tänään 8.6.21 muuan aamuisin ilmestyvä aviisi jonka nimessä esiintyy harhaanjohtavasti sana ilta.

      Että siis näin: "Olen ymmärtänyt, että pohjimmiltani kaipaan rauhallista, aitoa ja tavallista elämää" sanoi rva Aitolehti, ja olisi voinut vielä jatkaakin että:" josta sitten joka käänteen ja risauksen tuon julkisuuteen sosiaalisessa mediassa." mutta ei jatkanut vaikka ehkä olisi siltäkin osin meille kaikille halunnut uskoutua arvoisa rva Aitolehti.

      Mutta olemmeko me kiinnostuneita rauhallista aitoa ja tavallista elämää viettävästä rva Aitolehdestä? Tuskin, joten nykyinen julki rakas saa kenkää välittömästi kun yleinen mielenkiinto liittoa kohtaan päättyy.

      Tosin kun kyseessä on vuorineuvoksen tuloja mailman typerimmän joukkuepelin pelaamisesta ansaitseva ammatti-jääkiekkoilija, joka kumminkin pystyy tarjoamaan naiselleen kaikki ne ulkoiset puitteet mitkä nainen ikinä kokee tarpeelliseksi saada. Ja nuori aktiiviurheilija mies voi olla tiikeri sängyssä kunhan vain ei työnsä takia joudu rasittamaan itseään fyysisesti liikaa.

      • Anonyymi

        rva? Ketkä käyttävät sanaa rouva, vanhat ihmiset ja romanit. Ostakaa rouva jne.


      • Anonyymi

        Kuka helvetti tänne novelleja kirjoittaa, eihän noita kukaan lue. Kansalaisopistossa on kirjallisuuspiirejä, mene ihmeessä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rva? Ketkä käyttävät sanaa rouva, vanhat ihmiset ja romanit. Ostakaa rouva jne.

        "Ketkä käyttävät sanaa rouva, vanhat ihmiset ja romanit. "
        Siis ylipäätään kohteliaat ihmiset käyttävät rouvaikäisistä naisista oletustitteliä rouva. Hiukka nuoremmista naisista sitten käytetään tittelia neiti ja ala-asteikäisistä titteliä nuori neiti.

        Rva on Aitolehden tapauksessa kohteliaampi titteli kuin vaikkapa vosu.


    • Anonyymi

      Lasten traumatisoiminen varmaan kaduttaa kun alkavat oirehtia teineinä.

    • Anonyymi

      Hirveän vaivan näit kirjoittaaksesi pelkkää shaissea. Mikä mahtaa motivoida moiseen ?
      Luin viisi ekaa riviä, ja totesin täysin hölynpölyksi. Mene hyvä ihminen ulos nauttimaan kesästä, sillä et tehnyt läpimurtoa kommentillasi, jota ei kukaan täysjärkinen jaksa edes lukea alkua pidemmälle. 👎🤡

    • Anonyymi

      Onko sama tyyppi viellä täällä notkumassa?

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista että puhuu tuosta Eskon yksinhuoltajuudesta. Olisiko eräs heistä joka sitä oli vaatimassa. Hymyn nettisivuilla on vieläkin juttu ja nimet näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista että puhuu tuosta Eskon yksinhuoltajuudesta. Olisiko eräs heistä joka sitä oli vaatimassa. Hymyn nettisivuilla on vieläkin juttu ja nimet näkyvissä.

        Ainakin kaksi noista oli viidakon tähtösissä yhtä aikaa kun Martina. Aika usein joku palaa nimenomaan tuohon viidakon tähtösiin. Ja olihan siellä tietenkin Maisa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kaksi noista oli viidakon tähtösissä yhtä aikaa kun Martina. Aika usein joku palaa nimenomaan tuohon viidakon tähtösiin. Ja olihan siellä tietenkin Maisa myös.

        Ja sitten linkannut jonkun salarakasjutun taas.


      • Anonyymi

        Ei mukamas tunne Martinaa vaan on aikaisemmin lukenut vain lehtikirjoituksia. Joopa joo. Hyvin tunnistettava tuo joka on vuonna 2012 tehnyt aloituksen.


    • Anonyymi

      Miks sä kirjotat pelkkää pahaa martinasta tunnetko Martinan henkilö kohtaisesti et varmaan kuhan kirjoittelet pahaa oloasi tänne

    • Anonyymi

      Löytääkö joku vanhemman ketjun?

    • Anonyymi

      Hyvin näyttää pärjäävän.

      • Anonyymi

        Hyvät jutut kannattaa kerrata.


    • Anonyymi

      Just joo

    • Anonyymi

      Olisiko Eskon kirjoituksia nuo kaksi ensimmäistä?

      • Anonyymi

        Voisi olla myös tämän toisen jota Martina tukisti.


      • Anonyymi

        On ainakin seurannut tarkkaan Martinaa koska kertoo että ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan, ja oikeasti kyseinen henkilö ei kiinnosta minua lainkaan, ja ihmettelen että haukutaan mutta joutaisi sinne vuokrakasarmeille asumaan.


    • Anonyymi

      Olipa hyvä vuodatus muutaman vuoden takaa 🔥

      • Anonyymi

        Noin kymmenen vuoden takaa kuten täällä on moneen kertaan todettukin. Onko Martinalla ollut noin kymmenen vuotta sitten jotain erityisen häiriintyneitä ihmisiä ympärillään vihreänä kateudesta? Niinkuin tuo aloittaja joka nytkin haki oman aloituksensa näkyviin. "Ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan".


    • Anonyymi

      Menestyjillä on kautta aikojen ollut näitä stalkkereita. Stalkkerit ja selän takana p&skaa jauhavat ovat niitä ihmisiä, jotka itse eivät uskalla tehdä elämästään oman näköistään. Stalkkerit ovat ihmisiä, jotka antavat oman epäonnistumisen pelkonsa määrittää elämänsä rajat. Ja kun nämä ahdasmieliset alentajat itse eivät uskalla rikkoa rajojaan, niin silloin he huutavat suureen ääneen oman elämättömön elämänsä tuskaa haukkumalla niitä jotka uskaltavat.
      Tyhjät tynnyrit kolisee kovimmin.

    • Anonyymi

      Minulle ei ole vielä valjennut minkä sortin julkkis tämä hlö on jos poissuljetaan miesten suht tiuha vaihtaminen... taitaa käydä herkästi ylikierroksilla, narsisti... tämä kuva minulla on hänestä, suht säännölleen tulee uutinen uudesta miehestä... mut ei mitään omia aikaansaannoksia...

      • Anonyymi

        No jos on sinkku nainen deittailla täytyy eikä iskeä sormiaan heti ensimmäiseen paska kasaan.On oma hyvin menestyvä yritys ja viimme vuodenkin ansiotulot oli 214000 €.Osti oman sijoitus asunnon .Moni puoleinen lahjakkuuden peri kuva on nainen.TV - työt juontaa itse omaa ohjelmaansa ja on valmentaja ja ravitsemus-asiantuntija .🌹.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on sinkku nainen deittailla täytyy eikä iskeä sormiaan heti ensimmäiseen paska kasaan.On oma hyvin menestyvä yritys ja viimme vuodenkin ansiotulot oli 214000 €.Osti oman sijoitus asunnon .Moni puoleinen lahjakkuuden peri kuva on nainen.TV - työt juontaa itse omaa ohjelmaansa ja on valmentaja ja ravitsemus-asiantuntija .🌹.

        Ja mikä on koulutus noille aloille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on sinkku nainen deittailla täytyy eikä iskeä sormiaan heti ensimmäiseen paska kasaan.On oma hyvin menestyvä yritys ja viimme vuodenkin ansiotulot oli 214000 €.Osti oman sijoitus asunnon .Moni puoleinen lahjakkuuden peri kuva on nainen.TV - työt juontaa itse omaa ohjelmaansa ja on valmentaja ja ravitsemus-asiantuntija .🌹.

        Ei tarvitse olla tutkintoa henkilöillä,kun on viisautta sitkeyttä periksiantamaton luonne ja ei lannistu vastoin käymistä .


    • Anonyymi

      Aloitampa vielä vielä kerran olet aloittanut jo 11 vuoden ajan ja samaa paskaa näköjään tuupista pursuaa .Hyvää jatkoa taas kerran.
      .

    • Anonyymi

      Minä vihaan parisuhteita ja olen onnellinen.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi näette vaivaa haukkua jotain turhakkeita täällä. Niistä pääsee, kun ei noteeraa.

    • Anonyymi

      On julkaissut elämäkerran ja oli haastateltavana tv:ssä viiden jälkeen ohjelmassa. Antoi tosi tyhjäpää kuvan itsestään. Haastattelija koetti saada hänestä jotain irti niin ihan tyhjiä sanoja ja lauseita eukko latelee. Varmaan harmitti haastattelijaa kun yleensä pyydetty ja joutui uhraamaan työpäivänsä tuohon paneutumalla.
      Kovasti oli pynttäytynyt mutta sanottavaa ei ollut.

      • Anonyymi

        Taidat olla tämän aloituksen heinäkuussa 2012 tehnyt ja vieläkin täällä. Miksi?


    • Anonyymi

      Aloittaja vuodelta 2012 näyttää kadehtivan sitä että Martina on laulanut ja sitten aloittaja haluaa että Esko saa yksinhuoltajuuden. Kukahan on kyseessä? Arvailuja... Kun aloittaja on aloituksen tehnyt niin Martina odotti Stefun lasta. Aloittaja kyseli täällä onko jollain jotain negatiivisia tietoja Martinasta. Aloittajan kiinnostus liittyy vahvasti lapsiin.

      • Anonyymi

        Aloitus on tehty aamuyöllä kolmelta vuonna 2012. Eikös täällä vieläkin ole aamuyöllä kolmelta Martinan haukkumiskirjoituksia päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty aamuyöllä kolmelta vuonna 2012. Eikös täällä vieläkin ole aamuyöllä kolmelta Martinan haukkumiskirjoituksia päivittäin.

        Teillä tai sulla on ns psykoosit tulilla. Onko sulla mitään muuta elämässäsi kuin Martina aitolehti? Seuraat haukkana aloituksia kellonaikoineen. Kannattaisi oikeasti tehdä tolle asialle jotain


    • Anonyymi

      Korkokengät näyttäytyvät juhlissa ja tilaisuuksissa, vaikkakin on urheilullinen.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea ajatuksella kolme ensimmäistä kirjoitusta jotka on tehty heinäkuussa 2012.

      • Anonyymi

        Tästä taas näette asian on vainonut Martina 12 vuotta, niinkuin olen sen kertonut aikaisemmin. Sairaus on vain pystynyt samana ja vainoaminen samoin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä taas näette asian on vainonut Martina 12 vuotta, niinkuin olen sen kertonut aikaisemmin. Sairaus on vain pystynyt samana ja vainoaminen samoin .

        Sairasta touhua kaivaa vainooja 12 vuotta vanhoja omia tekemiään viestejä, kun ei pysty kirjoittelee mitään uutta negatiivisia asioita Martinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä taas näette asian on vainonut Martina 12 vuotta, niinkuin olen sen kertonut aikaisemmin. Sairaus on vain pystynyt samana ja vainoaminen samoin .

        Ei pidä jatkaa vainoojan viestejä pitäisi se tajuta jokainen täysjärkinen ihminen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä jatkaa vainoojan viestejä pitäisi se tajuta jokainen täysjärkinen ihminen !

        Tämä oli erittäin tärkeä juttu että tuollainen vanha aloitus ja hänen kirjoittamansa kolme ensimmäistä viestiä vuonna 2012 tuli näkyville. Samoja hokemisia kuin tänä päivänä. Martinaa syytetään huonoksi äidiksi jonka pitäisi mennä jonnekin vuokrakasarmille ilman miesten tukea. Eskon pitäisi saada lapsen yksinhuoltajuus. Myös Viidakon tähtösistä ja Martinan laulu-urastakin on hänellä sanansa sanottavana. Erittäin valaisevaa kieltämättä kun vertaa mitä tänä päivänäkin kirjoitellaan. Aivan samoja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli erittäin tärkeä juttu että tuollainen vanha aloitus ja hänen kirjoittamansa kolme ensimmäistä viestiä vuonna 2012 tuli näkyville. Samoja hokemisia kuin tänä päivänä. Martinaa syytetään huonoksi äidiksi jonka pitäisi mennä jonnekin vuokrakasarmille ilman miesten tukea. Eskon pitäisi saada lapsen yksinhuoltajuus. Myös Viidakon tähtösistä ja Martinan laulu-urastakin on hänellä sanansa sanottavana. Erittäin valaisevaa kieltämättä kun vertaa mitä tänä päivänäkin kirjoitellaan. Aivan samoja asioita.

        Olet itse aloituksentekijä ja käsket vielä lukemaan 12 vuotta vanhoja katkeria vuodatuksia. Häpeä jos osaat edes hävetä koko käytössäsi. Vastaat kysyt kehut haukut ja olet jatkanut sitä jo tähän päivään asti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse aloituksentekijä ja käsket vielä lukemaan 12 vuotta vanhoja katkeria vuodatuksia. Häpeä jos osaat edes hävetä koko käytössäsi. Vastaat kysyt kehut haukut ja olet jatkanut sitä jo tähän päivään asti .

        Et voi enempää väärässä olla. Oletko ehkä itse aloituksentekijä vai mistä moinen purkaus? Ei vaikuta olevan mikään Martinan puolustaja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi enempää väärässä olla. Oletko ehkä itse aloituksentekijä vai mistä moinen purkaus? Ei vaikuta olevan mikään Martinan puolustaja täällä.

        ...siis et vaikuta olevan mikään Martinan puolustaja täällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse aloituksentekijä ja käsket vielä lukemaan 12 vuotta vanhoja katkeria vuodatuksia. Häpeä jos osaat edes hävetä koko käytössäsi. Vastaat kysyt kehut haukut ja olet jatkanut sitä jo tähän päivään asti .

        Tuo eilen 22:12:46 on ketjun nostanut ylös. Puhuu jostain korkokengistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse aloituksentekijä ja käsket vielä lukemaan 12 vuotta vanhoja katkeria vuodatuksia. Häpeä jos osaat edes hävetä koko käytössäsi. Vastaat kysyt kehut haukut ja olet jatkanut sitä jo tähän päivään asti .

        Miksi aloituksentekijä itse toisi vanhan ketjun esille, koska nythän tuli selville aika paljon tuosta joka haukkuu täällä Martinaa päivittäin. Ja ennekaikkea se että toiminta on kestänyt jo vuosikymmenen ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aloituksentekijä itse toisi vanhan ketjun esille, koska nythän tuli selville aika paljon tuosta joka haukkuu täällä Martinaa päivittäin. Ja ennekaikkea se että toiminta on kestänyt jo vuosikymmenen ainakin.

        On niin sekaisin sen psyykkinen puoli ei se itse tajua koko asiaa kuinka toimii !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aloituksentekijä itse toisi vanhan ketjun esille, koska nythän tuli selville aika paljon tuosta joka haukkuu täällä Martinaa päivittäin. Ja ennekaikkea se että toiminta on kestänyt jo vuosikymmenen ainakin.

        Tuliko selville? Miten sä ja sun kaltaiset pärjää nettiaikana? Klikkaat todennäköisesti kaikkia linkkejä tms, uskot, että nettiprofiili on tosi jne


    • Anonyymi

      Vanha ketju v. 2012, naureskelin tuota aloittajaa oikein ääneen pari kuukautta seurannut tätä palstaa ja oikein pitkän kirjoituksen saanut aikaiseksi... Aivan samanlaiset jorinat kuin v. 2023, sieltä löytyy D sekä oikeinkirjoittaja jne....

      • Anonyymi

        Mä luin kanssa ja huomasin, että Martina on ollut ihan samanlainen jo 2012. Mitään kehitystä ei ole tapahtunut. Hyvä nosto joltain


    • Anonyymi

      Hyvä ketju! 😃

      • Anonyymi

        Tämäkin ketju todistaa että Martinan kimpussa on henkilö joka on ihka oikea vainoaja, ja vainoaminen on rikos. Jos nettikiusaaminen, -valehteleminen ja -mustamaalaaminen on systemaattista ja kestänyt vuosikausia niin silloin se on vainoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju todistaa että Martinan kimpussa on henkilö joka on ihka oikea vainoaja, ja vainoaminen on rikos. Jos nettikiusaaminen, -valehteleminen ja -mustamaalaaminen on systemaattista ja kestänyt vuosikausia niin silloin se on vainoamista.

        Olet oikeassa, tuolainen pitkäaikainen toiminta on jo vainoamista. Näyttää myös siltä, että on lähes yksin kommentoinut koko ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tuolainen pitkäaikainen toiminta on jo vainoamista. Näyttää myös siltä, että on lähes yksin kommentoinut koko ketjun.

        Siis po. tuollainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tuolainen pitkäaikainen toiminta on jo vainoamista. Näyttää myös siltä, että on lähes yksin kommentoinut koko ketjun.

        Taasko se kristallipallo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tuolainen pitkäaikainen toiminta on jo vainoamista. Näyttää myös siltä, että on lähes yksin kommentoinut koko ketjun.

        On jatkanut aloitustaan ja siinä kirjoittaa että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Aikas jännä juttu kun Hymyssä kerrotaan ja nimet mainitaan, kun joku ryhmä on vuonna 2011 vaatinut Eskolle yksinhuoltajuutta. Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jatkanut aloitustaan ja siinä kirjoittaa että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Aikas jännä juttu kun Hymyssä kerrotaan ja nimet mainitaan, kun joku ryhmä on vuonna 2011 vaatinut Eskolle yksinhuoltajuutta. Mielenkiintoista.

        Esittää että "ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan" ja että "en tunne Martinaa" ja sitten paukuttaa tulemaan kaikki mistä vielä tänä päivänäkin kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittää että "ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan" ja että "en tunne Martinaa" ja sitten paukuttaa tulemaan kaikki mistä vielä tänä päivänäkin kirjoittelee.

        Miten tuo aloituksentekijä vuonna 2012 liittyy Viidakon tähtösiin? Aivan selvästi on joku yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju todistaa että Martinan kimpussa on henkilö joka on ihka oikea vainoaja, ja vainoaminen on rikos. Jos nettikiusaaminen, -valehteleminen ja -mustamaalaaminen on systemaattista ja kestänyt vuosikausia niin silloin se on vainoamista.

        Sinä se toistat tota kerran oppimaasi mantraa joka paikassa. Sinäkö olet rikoksen uhri? Jos et, niin huolehdi vain omista asioistasi. Ei ole tervettä toi sun touhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se toistat tota kerran oppimaasi mantraa joka paikassa. Sinäkö olet rikoksen uhri? Jos et, niin huolehdi vain omista asioistasi. Ei ole tervettä toi sun touhu

        Tarkoitus on että rikoksentekijä tajuaisi mitä on tekemässä mutta tuskin omatunto ainakaan soimaa, koska sitä ei ole tietenkään tuollaista toimintaa harjoittavalla. Hänen sisällään asuu silkka PAHUUS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on että rikoksentekijä tajuaisi mitä on tekemässä mutta tuskin omatunto ainakaan soimaa, koska sitä ei ole tietenkään tuollaista toimintaa harjoittavalla. Hänen sisällään asuu silkka PAHUUS!

        Höpöhöpö. Luuletko, että OIKEASTI PAHA ihminen lässyttää suomi24:llä? Kyllä semmonen tekee ihan jotain muuta. Tällä palstalla kun ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Sinä ja muut palstalaiset tappelette päivät pitkät eipäs juupas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju todistaa että Martinan kimpussa on henkilö joka on ihka oikea vainoaja, ja vainoaminen on rikos. Jos nettikiusaaminen, -valehteleminen ja -mustamaalaaminen on systemaattista ja kestänyt vuosikausia niin silloin se on vainoamista.

        Miksi vainoat ja stalkkaat Sofiaa? Jo ainakin 10 vuotta ellei enemmänkin olet stalkannut? Sofia on kaunis, hyvävartaloinen ja upeat, omat hiuksetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko se kristallipallo?

        Ei tarvita kristallipalloa, sun toimintas kyllä tiedetään ja sut tunnistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se toistat tota kerran oppimaasi mantraa joka paikassa. Sinäkö olet rikoksen uhri? Jos et, niin huolehdi vain omista asioistasi. Ei ole tervettä toi sun touhu

        Etkö huomaa ja ymmärrä itse millaista toimintaa sinulla on, ei ole tervettä touhua?
        Järjestä itsesi hoitoon...jollei läheset sitä osaa tehdä. Pakkohoito olisi sulle paikallaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vainoat ja stalkkaat Sofiaa? Jo ainakin 10 vuotta ellei enemmänkin olet stalkannut? Sofia on kaunis, hyvävartaloinen ja upeat, omat hiuksetkin.

        Sofia on muovista muokattu, eikä ole edes hyvävartaloinen isoine perseineen, saatika kaunis, hiukset lähes tippuneen päästä, otsa kiiltää kaljuuttaan. Kaikkea muuta kuin kaunis, joka päivä stadin kaduilla tulee vastaan paljon kauniimpia luonnollisia naisia, kuin nariseva Lokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Luuletko, että OIKEASTI PAHA ihminen lässyttää suomi24:llä? Kyllä semmonen tekee ihan jotain muuta. Tällä palstalla kun ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Sinä ja muut palstalaiset tappelette päivät pitkät eipäs juupas.

        Olet todella ilkeä ihminen, joka elää elämäänsä Suomi24 oksennuspalstalla vain haukkuen ja arvostellen. Jollet hauku Martinaa, niin haukut muita kommentoijia. Todellinen Random someviisas, joka on tyhmä kuin saapas.
        Ilmeisesti olet joku yksinäinen höppänä, jolta puuttuu täysin oma elämä!!

        Nyt ulos ja puutarhahommiin, niitä riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo aloituksentekijä vuonna 2012 liittyy Viidakon tähtösiin? Aivan selvästi on joku yhteys.

        Siellähän oli Maisa Törppö, Henna Kalinainen, Iida Ketola, Sara Sieppi, Marianne Harjula, Susanna Ingert sekä Anni Uusivirta Martinan lisäksi.
        Törpöllä ja Martinalla oli ollut joku käsirysy, jota ei teeveessä näytetty. Törppöähän tuosta syytettiin kaiken sopan aloittajaksi.
        Eikö tuo Martinan vainoaja ole juuri Törpön suuri seuraaja, joka ihannoi kaikessa Törppöä. Haukkuu myöskin Latvalaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jatkanut aloitustaan ja siinä kirjoittaa että Eskon pitäisi saada yksinhuoltajuus. Aikas jännä juttu kun Hymyssä kerrotaan ja nimet mainitaan, kun joku ryhmä on vuonna 2011 vaatinut Eskolle yksinhuoltajuutta. Mielenkiintoista.

        Jännä juttu. 😂😆 💩🦘


    • Anonyymi

      180 km, nyt ja aina.

    • Anonyymi

      Martinan seuraajien hermot meni kun itsekin näkevät, että Martina on täysin sama kuin 10 vuotta sitten. Sinänsä hyvä, että joku nosti tämän ketjun.

      • Anonyymi

        Älä käännä asioita toisinpäin. Tästä ketjusta näemme että MARTINALLA ON SAMAT KIUSAAJAT, jopa vainojajat, kuin kymmenen vuotta sitten. Toki se asia on tullut esille muistakin vanhoista ketjuista, mitä tänne on nostettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä käännä asioita toisinpäin. Tästä ketjusta näemme että MARTINALLA ON SAMAT KIUSAAJAT, jopa vainojajat, kuin kymmenen vuotta sitten. Toki se asia on tullut esille muistakin vanhoista ketjuista, mitä tänne on nostettu.

        Ai että sentään. Huvin oot kymmenen vuotta elämästäsi käyttänyt. Palstaa vahtien 24/7. Oikein caps lock -raivoon nytkin menet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että sentään. Huvin oot kymmenen vuotta elämästäsi käyttänyt. Palstaa vahtien 24/7. Oikein caps lock -raivoon nytkin menet

        Oletpas yksinkertainen ihminen! Jos tänne on joku linkittänyt ketjun vuodelta 2012 niin silloin se kymmenen vuotta sitten tehty ketju on heti siinä silmien edessä. Ei siihen ole kymmenen vuotta elämästä mennyt vaan ehkä minuutti. Ja kun sen lukee niin toki menee muutama minuutti enemmän. Toistan: oletko ihan oikeasti noin yksinkertainen ihminen? Väitit tuolla toisaalla että joku istuu 20 vuotta vanhojen Seiskan lehtien päällä, kun kirjoittaa jonkun vanhan jutun Seiskasta, jonka on googlannut kun sinuntyyppinen Martinan vainoajaksi luokiteltava on taas jotain suoltanut näppäimiltään. Yksi googlaus että mistä vanhasta asiasta se nyt taas puhuu ja se on siinä. Lävähtää näytölle muutamassa sekunnissa.


    • Anonyymi

      Juurikin näin, SAMAT KIUSAAJAT JA VAINOAJAT ovat Martinan kimpussa edelleen kuin vuonna 2012! Ketjussa myös kaikki luettavissa.

      • Anonyymi

        Martina on samanlainen ja Martinan seuraaja on samanlainen. Ihan samaa sinäkin jauhat ketjut täyteen


    • Anonyymi

      Tuokin Martinan vainoaja, joka uhosi pyöräillä 180 km siitä vaan. Ei ole vielä videota esittänyt, joten ei ole puheidensa mittainen mies!

      • Anonyymi

        Ei se sun idoliskaan polje kuin 90. Miten nyt pakkomielteistä ajattelua sun pitäis tarkistella? 180 km, 180 km, 180 km. Pistä sä video sieltä sohvalta missä makaat. Onko sulla kanttia? Epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sun idoliskaan polje kuin 90. Miten nyt pakkomielteistä ajattelua sun pitäis tarkistella? 180 km, 180 km, 180 km. Pistä sä video sieltä sohvalta missä makaat. Onko sulla kanttia? Epäilen.

        Sinä puhut jatkuvasti siitä kilpailusta jossa poljettiin 180 km. Jankkaat ja jankkaat. Se oli ensimmäinen täysmatka ja kova laji kenelle tahansa. Lähes 4 km uintia, 180 km pyöräilyä ja maratonjuoksu päälle. Ja niin vain Martina, jonka päätyö on aivan joku muu kuin ammattiurheilu, tuli maaliin saakka.


    • Anonyymi

      Näyttää palsta olleen jo v. 2012 sairaiden ihmisten oksennuspalsta...

      • Anonyymi

        Sinä olet siis kirjoitellut tänne vuodesta 2012 asti? Ilmankos tiedät niin hyvin, kuka tänne on kirjoitellut milloinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet siis kirjoitellut tänne vuodesta 2012 asti? Ilmankos tiedät niin hyvin, kuka tänne on kirjoitellut milloinkin.

        Siellä se taas tuli eli Viidakon tähtöset ja että Eskolle pitää saada yksinhuoltajuus. Tuolloin oli Viidakon tähtösissä kaksikin ihmistä mukana jotka olivat olleet vaatimassa Eskolle yksinhuoltajuutta vuonna 2011. Toki koko nimilista näyttää olevan Hymyn sivuilla. Ei se että liittyisi tähän aloitukseen mutta Viidakon tähtöset näyttää olevan se yhteinen tekijä. Ketäs siellä silloin olikaan? Sofian paras kaveri, Maisa, Iida Ketola OnlyFans ja sensellaisia. Aloittaja jonkun tuolla olleen ystävä? koska en usko että kukaan tuolla mukana olleista sentään. Toki hyvin A-M Bergin tyylinen aloitus myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se taas tuli eli Viidakon tähtöset ja että Eskolle pitää saada yksinhuoltajuus. Tuolloin oli Viidakon tähtösissä kaksikin ihmistä mukana jotka olivat olleet vaatimassa Eskolle yksinhuoltajuutta vuonna 2011. Toki koko nimilista näyttää olevan Hymyn sivuilla. Ei se että liittyisi tähän aloitukseen mutta Viidakon tähtöset näyttää olevan se yhteinen tekijä. Ketäs siellä silloin olikaan? Sofian paras kaveri, Maisa, Iida Ketola OnlyFans ja sensellaisia. Aloittaja jonkun tuolla olleen ystävä? koska en usko että kukaan tuolla mukana olleista sentään. Toki hyvin A-M Bergin tyylinen aloitus myös.

        "joutua sinne vuokrakasarmille lapsineen ilman miehen apua" kirjoittaa aloittaja. Sehän on se Stefun omaisuutta ja Hankoa vahtiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se taas tuli eli Viidakon tähtöset ja että Eskolle pitää saada yksinhuoltajuus. Tuolloin oli Viidakon tähtösissä kaksikin ihmistä mukana jotka olivat olleet vaatimassa Eskolle yksinhuoltajuutta vuonna 2011. Toki koko nimilista näyttää olevan Hymyn sivuilla. Ei se että liittyisi tähän aloitukseen mutta Viidakon tähtöset näyttää olevan se yhteinen tekijä. Ketäs siellä silloin olikaan? Sofian paras kaveri, Maisa, Iida Ketola OnlyFans ja sensellaisia. Aloittaja jonkun tuolla olleen ystävä? koska en usko että kukaan tuolla mukana olleista sentään. Toki hyvin A-M Bergin tyylinen aloitus myös.

        Martina on aitolehmä,jakaa tavaraansa,yhdelle ja monelle muullekin,miksikä tälläistä sanotaan?


    • Anonyymi

      Martina on sentään trikotletti ja salarakas.

    • Anonyymi

      Todellakin aivan käsittämätöntä, että hengailee milloin missäkin, milloin kenenkin miehen kanssa ja lapsensa on luultavasti jättänyt äitinsä hoidettaviksi. Martina ei taida aikuistua koskaan.

      • Anonyymi

        Missä olit silloin kun joensuussa tapahtui kauhea juttu 4 vuotiaalle?
        Sen sijaan kannat huolta lapsista jotka voi hyvin ja on rakastavien läheisten ihmisten hoidossa.


      • Anonyymi

        Mikään ei ole Martinan elämässä muuttunut sitten vuoden 2012, Sama itsensä ylentävä , joka juuri ja juuri pääsi peruskoulusta läpi , melkein kirjoitustaidoton tyhmyys.

        Käsittämätöntä, että jotkut vielä seuraavat tuon vatipään elämää, joka on jo niin last season.

        My name is Martina.....ala-asteen oppikirjasta !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole Martinan elämässä muuttunut sitten vuoden 2012, Sama itsensä ylentävä , joka juuri ja juuri pääsi peruskoulusta läpi , melkein kirjoitustaidoton tyhmyys.

        Käsittämätöntä, että jotkut vielä seuraavat tuon vatipään elämää, joka on jo niin last season.

        My name is Martina.....ala-asteen oppikirjasta !!!

        11:36 Sä jauhat päivästä toiseen tuota samaa asiaa....herää pahvi, olet kyllä melkoinen vatipää... Opettele nyt helvetissä käyttämään välimerkkejä oikeen, vai eikö kiertokoulussa opetettu? Parempikin sanomaan, kun oma kirjoitustaitosi näyttää olevan mitä sattuu!


    • Anonyymi

      Martina pakoilee arkeaan johon kuuluu kaksi tytärtä ja yksi koira. Ei viihdy kotonaan. Pakko aina päästä johonkin muualle kotimaassa tai ulkomailla. Sitten odottaa että seiska tekisi lööpin ja tämän jälkeen voi laittaa jatkuvassa alennuksessa olevia valmennuksia myyntiin, kun saa lööpin kautta muutaman lisäkatsojan somessa. Tekee itsestään täysin pellen.

      • Anonyymi

        Mitäs olet mieltä Sofian jatkuvasta lomasta?
        Koira hoidossa ties missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet mieltä Sofian jatkuvasta lomasta?
        Koira hoidossa ties missä.

        Nuo tuo 10.45 on sitä vanhaa höpinää. Seiskassa ilmeisesti juttu Rantiksesta ja siihen liittyen Sohvista, eli yritetään näitä Martsu- juttuja pitää kovasti yllä. Huom tämäkin ketju aloitettu 2012, eli.........🙈🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo tuo 10.45 on sitä vanhaa höpinää. Seiskassa ilmeisesti juttu Rantiksesta ja siihen liittyen Sohvista, eli yritetään näitä Martsu- juttuja pitää kovasti yllä. Huom tämäkin ketju aloitettu 2012, eli.........🙈🙈🙈

        Tämänkin ketjun aloituksen tekijä on Martinan kimpussa vielä tänä päivänäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo tuo 10.45 on sitä vanhaa höpinää. Seiskassa ilmeisesti juttu Rantiksesta ja siihen liittyen Sohvista, eli yritetään näitä Martsu- juttuja pitää kovasti yllä. Huom tämäkin ketju aloitettu 2012, eli.........🙈🙈🙈

        On juttua seiskassa, sekä tänään 31.8 2023 Iltalehdessä

        Lopulta Seiskan kanteen päätynyt pariskunta loksautti poliisilla palasia paikoilleen. Cobra oli Belórfin uusi miesystävä, Niko Ranta-aho.

        Puontin mukaan viihdelehdistöstä oli ollut paljon apua tutkinnassa, sillä erityisesti Ranta-ahon henkilöllisyyden ollessa hämärän peitossa, Belórfin suhdekuviot johdattivat poliisit oikeille jäljille.

        Poliisi sai juoruista pontta ja seurasi Belórfin sosiaalista mediaa. Usein poliisin seurantaryhmä odotti pariskuntaa väärissä paikoissa, mutta päivitysten perusteella pariskunta löytyi usein helposti.

        Sofia Belórf tuomittiin Katiska-vyyhdissä 80 päiväksi ehdolliseen vankeuteen rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Ranta-aho puolestaan sai 11 vuoden ehdottoman vankeustuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin ketjun aloituksen tekijä on Martinan kimpussa vielä tänä päivänäkin.

        Samat jutut on mitä on vuosikymmenen toistellut päivittäin. Hauska kun kommentoi lisää niin siinä haukkuu että Martinaa ei osaa laulaa. Vielä pari päivää sitten täällä taas hoki samaa ja yhdistettiinkin siihen että onko Mäntylän ja Tukiaisen kavereita koska hekin olivat yrittäneet laulajan uraa. Joku, jota kutsui lempinimellä ambiainen, taisi myös kuulua kaveripiiriinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat jutut on mitä on vuosikymmenen toistellut päivittäin. Hauska kun kommentoi lisää niin siinä haukkuu että Martinaa ei osaa laulaa. Vielä pari päivää sitten täällä taas hoki samaa ja yhdistettiinkin siihen että onko Mäntylän ja Tukiaisen kavereita koska hekin olivat yrittäneet laulajan uraa. Joku, jota kutsui lempinimellä ambiainen, taisi myös kuulua kaveripiiriinsä.

        Ei sun tarvi koko ajan kerrata mitä palstoille on kirjoitettu, et hyödy siitä mitään.


      • Anonyymi

        Välillä esittää että on yksinhuoltaja, välillä että on yhteishuoltajuus viikko/viikko-systeemillä. Kumpikaan noista ei ole totta kuten näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvi koko ajan kerrata mitä palstoille on kirjoitettu, et hyödy siitä mitään.

        Kyllä hyödytään!
        Kaikki näkee miten retuperällä suomen mielenterveyspalvelut.
        Hullu voi olla hullu vuosikausia pääsemättä hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyödytään!
        Kaikki näkee miten retuperällä suomen mielenterveyspalvelut.
        Hullu voi olla hullu vuosikausia pääsemättä hoitoon.

        Tuo on kyllä valitettavasti aivan totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyödytään!
        Kaikki näkee miten retuperällä suomen mielenterveyspalvelut.
        Hullu voi olla hullu vuosikausia pääsemättä hoitoon.

        Jatka vaan samaa rataa kun haluat olla esimerkkinä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyödytään!
        Kaikki näkee miten retuperällä suomen mielenterveyspalvelut.
        Hullu voi olla hullu vuosikausia pääsemättä hoitoon.

        Totta!


    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Vai että oikein varvassandaalit

      • Anonyymi

        haha


      • Anonyymi

        Ei ollu varaa ostaa omia


    • Anonyymi

      Ketju v. 2012 ja aivan samanlaiset höpinät, kyllä olisi yhteiskunnassa monelle hullulle koppihoito paikallaan!

    • Anonyymi

      Kuten sanottu, tulee olemaan Martinan ja miehensä lakimiehelle helppo tehtävä.

      • Anonyymi

        Aloittaja on se joka Stefun omaisuutta ja Hankoa vahtii ja kirjoittelee ahkerasti kiinteistöasioista ja niiden neliöistä ja omistussuhteista ja tämäntyyppisistä. Joku entinen kiinteistövälittäjäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on se joka Stefun omaisuutta ja Hankoa vahtii ja kirjoittelee ahkerasti kiinteistöasioista ja niiden neliöistä ja omistussuhteista ja tämäntyyppisistä. Joku entinen kiinteistövälittäjäkö?

        Joo, se toivottaa jo vuonna 2012 Martinan vuokrakasarmeille ja Stefusta eron jälkeen hihkui että Martina joutui vuokrakasarmeille Kalasatamaan.

        Ajatella että saamme kuitenkin kiittää aloittajankin lempityttöä Sofiaa siitä että Martinalla on nyt noin hyvä mies. Ilman Sofiaa Martina ehkä edelleen toimisi Sofian sanoin Stefun "omaishoitajana".


      • Anonyymi

        Se raivosta kunnianloukkauksia syytävä on nyt nostanut tämän ketjun ylös. Tuonne ylemmäs on taas laittanut juttuaan. Vihjailukin on rikos mutta tottakai on syytänyt aivan suorin sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se raivosta kunnianloukkauksia syytävä on nyt nostanut tämän ketjun ylös. Tuonne ylemmäs on taas laittanut juttuaan. Vihjailukin on rikos mutta tottakai on syytänyt aivan suorin sanoin.

        Esimerkiksi Thaimaassa kello onkin 6 tuntia enemmän kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se toivottaa jo vuonna 2012 Martinan vuokrakasarmeille ja Stefusta eron jälkeen hihkui että Martina joutui vuokrakasarmeille Kalasatamaan.

        Ajatella että saamme kuitenkin kiittää aloittajankin lempityttöä Sofiaa siitä että Martinalla on nyt noin hyvä mies. Ilman Sofiaa Martina ehkä edelleen toimisi Sofian sanoin Stefun "omaishoitajana".

        Googlasin hieman ja vuonna 2014 se oli tehnytkin aloituksen että Martina olisi nähty Kontulassa vuokra-asuntoa katselemassa. Sehän oli sitä aikaa kun Martinan stalkkerin lempityttö Satu Tuomisto, (siitäkin että on stalkkerin lempityttö löytyy todisteita vanhoista ketjuista) oli vampannut Martinan miehen hetkeksi.

        Sitten oli muuitakin missä kirjoittelee vuokrakasarmista ja ahkerasti on kirjoitellut myös Ruoholahdesta, eli tuo paikka sitä myös erityisesti on kiinnostanut vuosien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin hieman ja vuonna 2014 se oli tehnytkin aloituksen että Martina olisi nähty Kontulassa vuokra-asuntoa katselemassa. Sehän oli sitä aikaa kun Martinan stalkkerin lempityttö Satu Tuomisto, (siitäkin että on stalkkerin lempityttö löytyy todisteita vanhoista ketjuista) oli vampannut Martinan miehen hetkeksi.

        Sitten oli muuitakin missä kirjoittelee vuokrakasarmista ja ahkerasti on kirjoitellut myös Ruoholahdesta, eli tuo paikka sitä myös erityisesti on kiinnostanut vuosien varrella.

        Sehän on raivonnut tuolla kihlausotsikoiden alla ja näkee että tietää tarkasti jopa Martinan asunnon neliömäärän ja samoissa jutuissaan vihjailee törkeästi Martinan miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin hieman ja vuonna 2014 se oli tehnytkin aloituksen että Martina olisi nähty Kontulassa vuokra-asuntoa katselemassa. Sehän oli sitä aikaa kun Martinan stalkkerin lempityttö Satu Tuomisto, (siitäkin että on stalkkerin lempityttö löytyy todisteita vanhoista ketjuista) oli vampannut Martinan miehen hetkeksi.

        Sitten oli muuitakin missä kirjoittelee vuokrakasarmista ja ahkerasti on kirjoitellut myös Ruoholahdesta, eli tuo paikka sitä myös erityisesti on kiinnostanut vuosien varrella.

        Googlasin hieman...
        Pikaisella googlauksella...
        Googlatessa tuli vastaan...
        Onhan se hyvä, että sait tiedon, että Joku oli nähnyt Jonkun Kontulassa.
        Se nyt ei yllätä, että kateutesi ja katkeruutesi ikikohde Satu tuli mainittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin hieman...
        Pikaisella googlauksella...
        Googlatessa tuli vastaan...
        Onhan se hyvä, että sait tiedon, että Joku oli nähnyt Jonkun Kontulassa.
        Se nyt ei yllätä, että kateutesi ja katkeruutesi ikikohde Satu tuli mainittua.

        Mitähän pahaa tuo Satu Tuomisto on tehnyt kommentoijalle, kun jaksaa ja jaksaa jänkätä naisesta?
        - vienyt miehen kommentoijalta
        - vienyt kaverin miehen
        - on kommentoijan kateuden kohde
        Jos syy on vain Stefu, siitäkin traumasta olisi hyvä päästä eroon 10 vuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Thaimaassa kello onkin 6 tuntia enemmän kuin Suomessa.

        Monessa muussa maassa on 6 tunnin aikaero. On tunnin, kahden, kolmen, neljän viiden jne aikaeroja. Pikaisella googlattamisella löydät tiedot.


    • Anonyymi

      Jos jonkin turhimon elämää pitää pohdiskella noin perusteellisesti, ehkä olisi aika laajentaa elämänpiiriä ja hankkia vaikka uusi harrastus?

    • Anonyymi

      Kyllä jaksaa aina ihmetellä kun näkee Martinan instassa inhottavia kommentteja että minkälaisia ihmisiä on niiden kommenttien takana. Eräskin vanhempi noin yli viisikymppinen nainen, joka kommentoi inhottavasti, oli kuitenkin kiinteistövälittäjä. Sitten on aivan jotain hoitotyössä tai opettajana olevia nuorempia naisiakin. Toki eläkkeellä olevia opettajamummojakin löytyy tietenkin. Mutta nainen on naiselle susi, se tiedetään. Voisi kuvitella että edes tietyt ammatit rajoittaisivat inhottavaa käytöstä toista naista kohtaan mutta eihän se niin ole.

    • Anonyymi

      Onko tämä taas yksi seitsemän päivää lehden myyntivaltti ,jos on niin tyhmiä lukijoita jota tämä asia kiinnostaa. On mieletöntä kuinka nämä julkkikset elättää itsensä seiska päivän lehden jutuilla. ensi viikolla on taas yksi Martina juttu kihlaus purkautui ja kas kummaa taas lehti kiinnostaa. Muuten kertokaa minulle mitä tämä Martina on tehnyt päästäkseen näin suureen suosioon lukijoiden keskuuteen. Onko hän ollut joku missi vai joku roskalehden tuoma julkkis?

      • Anonyymi

        Juttu oli samantien ainakin Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV3:n sivuilla sekä Seiskassa. Kaikki ottivat Martinan instasta jutun.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja, Satu Tuomiston fanaattinen fani, on tehnyt kirjoitellut yhtä outoja juttuja vuonna 2014. Siis vuoden 2014 ketjussa tuli ilmi että on tosiaankin Satu Tuomiston fanittaja. Mutta kirjoitustyylistä ei voi erehtyä. Tuo on hausta että aina sanoo että yhtään ei kiinnosta mutta todellisuudessa kiinnostaa niin pirusti.

      • Anonyymi

        Joo, sama henkilö on joka vuoden 2014 ketjussa väittää olevansa toimittajan tytär. Kehoittaa sitä, joka siinä aloituksessa väittää kuuluvansa Stefun lähipiiriin, vaikuttamaan taustalla asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama henkilö on joka vuoden 2014 ketjussa väittää olevansa toimittajan tytär. Kehoittaa sitä, joka siinä aloituksessa väittää kuuluvansa Stefun lähipiiriin, vaikuttamaan taustalla asioihin.

        Lopuksi sitten kirjoittaa että onnea S&S eli Stefu ja Satu. Olette onnenne ansainneet. Siis vuosi on 2014. Satuhan vamppasi Stefun kun oli pieni tauko avoliitossa Pikkaraisen veljen kanssa. Satu kyllä myöhemmin kertoi että Stefu oli valehdellut että olivat Martinan kanssa eronneet. Satu on ollut mukana myös Martinan projekteissa eli tanssinut Martinan tanssiryhmässä. Nämä Martinan projekteissa mukana olleet naiset ovat aina käyneet kuumana Stefuun. Se on kyllä outoa että mistä syystä on ollut aina pakko vampata just Stefu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopuksi sitten kirjoittaa että onnea S&S eli Stefu ja Satu. Olette onnenne ansainneet. Siis vuosi on 2014. Satuhan vamppasi Stefun kun oli pieni tauko avoliitossa Pikkaraisen veljen kanssa. Satu kyllä myöhemmin kertoi että Stefu oli valehdellut että olivat Martinan kanssa eronneet. Satu on ollut mukana myös Martinan projekteissa eli tanssinut Martinan tanssiryhmässä. Nämä Martinan projekteissa mukana olleet naiset ovat aina käyneet kuumana Stefuun. Se on kyllä outoa että mistä syystä on ollut aina pakko vampata just Stefu.

        Jospa Martina on koulinut hänestä vailla omaa tahtoa olevan heikon nyhvelön, jolla on rahahanat auki?
        Toisaalta, onko Stefan korvamerkitty iluisiksi ajoiksi Martinalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Martina on koulinut hänestä vailla omaa tahtoa olevan heikon nyhvelön, jolla on rahahanat auki?
        Toisaalta, onko Stefan korvamerkitty iluisiksi ajoiksi Martinalle?

        No, kyllä kai se oli silloin korvamerkitty kun oli Martinan kanssa avoliitossa. Siitä ajastahan nyt on kyse että miksi Martinan projekteisssa olevat naiset niin innokkaasti ovat jahdanneet Stefua. Tämä nykyinenkin on osallistunut Miss Helsinki -kisoihin Martinan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopuksi sitten kirjoittaa että onnea S&S eli Stefu ja Satu. Olette onnenne ansainneet. Siis vuosi on 2014. Satuhan vamppasi Stefun kun oli pieni tauko avoliitossa Pikkaraisen veljen kanssa. Satu kyllä myöhemmin kertoi että Stefu oli valehdellut että olivat Martinan kanssa eronneet. Satu on ollut mukana myös Martinan projekteissa eli tanssinut Martinan tanssiryhmässä. Nämä Martinan projekteissa mukana olleet naiset ovat aina käyneet kuumana Stefuun. Se on kyllä outoa että mistä syystä on ollut aina pakko vampata just Stefu.

        Seuraaja kirjoittaa hauskasti: pieni tauko avoliitosta. Eikös sitä kutsuta eroksi?
        Ja Satu-viha jatkuu edelleen, jatkunut jo 10 vuotta. Satu Satu Satu...
        Kateus on kavala tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraaja kirjoittaa hauskasti: pieni tauko avoliitosta. Eikös sitä kutsuta eroksi?
        Ja Satu-viha jatkuu edelleen, jatkunut jo 10 vuotta. Satu Satu Satu...
        Kateus on kavala tauti.

        Taas tuli kerran todistettua että Matinan vainoajalla on joku yhteys Tuomistoon. Siis tästäkin jutusta mutta tottakai vanhat kirjoitukset, etenkin vuoden 2014 kirjoitukset, sen todistaa.


    • Anonyymi

      Vainoojalla vaikeeta 😡 kaivannut taaskin 11 vuotta vanhoja ketjuja ylös, hakisi nyt apua tohon ahdistukseen ja pakkooireiluun Martina Martina Martina Martina.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe