Negatiivinen energia

goodwitchgoingbad

nyt minulle riittää, tämä ämmä on tehnyt elämäni helvetiksi viimeiset kaksi vuotta, viimeiset kaksi vuotta elämästäni hän on minua piinannut mutta olen saanut tarpeekseni. Aion kirota tämän paskiaisen sinne minne se kuuluu.

Olen ennen harjoittanut vain positiivisen energian lähettämistä toiseen ihmiseen, toisen kotiin ja siunannut heitä. ensimmäistä kertaa aion käyttää kaikkea tätä negatiiviseen, kaksi vuotta olen kerännyt negatiivista energiaa tätä ihmistä kohtaan ja nyt vain tarvitsen kirouksen, sellaisen joka tekee tuon akan elämästä helvettiä. Kirous ei saa tappaa vaan sen pitää aiheuttaa suurempaa, henkistä kärsimystä.
Joten siis kysyn teiltä jotka olette kironneet toisen ihmisen, kirjoititteko kirouksen itse? mitä välineitä käytitte? Toimiko se? olen tosiaan neitsyt näissä negatiivisten energioiden lähettelyssä.. siunausloitsuja olen harjoittanut vuosia..

4

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et mieluummin

hyppäisi kaivoon pelle?

• rakkaus vapaus

Negatiivisuus vetää samaa puoleensa, eli se iskostuu tässä sinuun. Kohteesi ei koskaan saa välttämättä edes tietää vihastasi, eli mustutat vain oman sydämesi rakkauden puutteessasi.

• Non descript
    • Hjalmar666

Positiinen energia johtaa siihen että ihmisestä tulee onneton hippi, vässykkä ja homo, ja kaikkihan tietävät että Jumala vihaa homoutta.

Myös kirousten tekeminen on naurettavaa homostelua, ja luusereiden hommaa, joten valitse suorempi lähestymistapa negatiivisen energian suuntaamiseen ja vedä tätä ämmää turpaan.

Kunnon lataus negatiivistä luuvitos-energiaa nenänvarteen niin johan helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe