nyt minulle riittää, tämä ämmä on tehnyt elämäni helvetiksi viimeiset kaksi vuotta, viimeiset kaksi vuotta elämästäni hän on minua piinannut mutta olen saanut tarpeekseni. Aion kirota tämän paskiaisen sinne minne se kuuluu.
Olen ennen harjoittanut vain positiivisen energian lähettämistä toiseen ihmiseen, toisen kotiin ja siunannut heitä. ensimmäistä kertaa aion käyttää kaikkea tätä negatiiviseen, kaksi vuotta olen kerännyt negatiivista energiaa tätä ihmistä kohtaan ja nyt vain tarvitsen kirouksen, sellaisen joka tekee tuon akan elämästä helvettiä. Kirous ei saa tappaa vaan sen pitää aiheuttaa suurempaa, henkistä kärsimystä.
Joten siis kysyn teiltä jotka olette kironneet toisen ihmisen, kirjoititteko kirouksen itse? mitä välineitä käytitte? Toimiko se? olen tosiaan neitsyt näissä negatiivisten energioiden lähettelyssä.. siunausloitsuja olen harjoittanut vuosia..
Negatiivinen energia
4
406
Vastaukset
- Miksi et mieluummin
hyppäisi kaivoon pelle?
- rakkaus vapaus
Negatiivisuus vetää samaa puoleensa, eli se iskostuu tässä sinuun. Kohteesi ei koskaan saa välttämättä edes tietää vihastasi, eli mustutat vain oman sydämesi rakkauden puutteessasi.
- Non descript
"Negatiivinen energia" saattaa aiheuttaa sekoamista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10791653 - Hjalmar666
Positiinen energia johtaa siihen että ihmisestä tulee onneton hippi, vässykkä ja homo, ja kaikkihan tietävät että Jumala vihaa homoutta.
Myös kirousten tekeminen on naurettavaa homostelua, ja luusereiden hommaa, joten valitse suorempi lähestymistapa negatiivisen energian suuntaamiseen ja vedä tätä ämmää turpaan.
Kunnon lataus negatiivistä luuvitos-energiaa nenänvarteen niin johan helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518015Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892400MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181406