nyt minulle riittää, tämä ämmä on tehnyt elämäni helvetiksi viimeiset kaksi vuotta, viimeiset kaksi vuotta elämästäni hän on minua piinannut mutta olen saanut tarpeekseni. Aion kirota tämän paskiaisen sinne minne se kuuluu.
Olen ennen harjoittanut vain positiivisen energian lähettämistä toiseen ihmiseen, toisen kotiin ja siunannut heitä. ensimmäistä kertaa aion käyttää kaikkea tätä negatiiviseen, kaksi vuotta olen kerännyt negatiivista energiaa tätä ihmistä kohtaan ja nyt vain tarvitsen kirouksen, sellaisen joka tekee tuon akan elämästä helvettiä. Kirous ei saa tappaa vaan sen pitää aiheuttaa suurempaa, henkistä kärsimystä.
Joten siis kysyn teiltä jotka olette kironneet toisen ihmisen, kirjoititteko kirouksen itse? mitä välineitä käytitte? Toimiko se? olen tosiaan neitsyt näissä negatiivisten energioiden lähettelyssä.. siunausloitsuja olen harjoittanut vuosia..
Negatiivinen energia
4
363
Vastaukset
- Miksi et mieluummin
hyppäisi kaivoon pelle?
- rakkaus vapaus
Negatiivisuus vetää samaa puoleensa, eli se iskostuu tässä sinuun. Kohteesi ei koskaan saa välttämättä edes tietää vihastasi, eli mustutat vain oman sydämesi rakkauden puutteessasi.
- Non descript
"Negatiivinen energia" saattaa aiheuttaa sekoamista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10791653 - Hjalmar666
Positiinen energia johtaa siihen että ihmisestä tulee onneton hippi, vässykkä ja homo, ja kaikkihan tietävät että Jumala vihaa homoutta.
Myös kirousten tekeminen on naurettavaa homostelua, ja luusereiden hommaa, joten valitse suorempi lähestymistapa negatiivisen energian suuntaamiseen ja vedä tätä ämmää turpaan.
Kunnon lataus negatiivistä luuvitos-energiaa nenänvarteen niin johan helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819