Keskustelu yhteys?

Vihan Voima

Olen johtanut kansainväliset TEISTINEN saatanan palvonta järjästö huom!! YHÄ jäsen! Onko silti mahdollisuus saada KESKUSTELU yhteys HIGH LEVEL jehovan todistajat kanssa? Ehkä paneeli keskustelut satanismi VS jehovan todistus EI voi tietää?? Se on TEIDÄN päästä kiinni!!

15

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihan Voima

      Ei ASIALLISET yhteys otto pyynnöt?? Ehkä kiinnostunut JT prospect member ohi suun? EI voi tietää??! Kyseessä naaman pelastus operaatio VAATIMUKSET huom!! VAIN:

      1. AVOIN tilaisuus (yleisö access)
      2. KESKUSTELU ei KUUNTELU tilaisuus
      3. kahvi tarjoilu

      Valmistellut Legion edustus puheet on!!

      • fghfghhg

        Voisiko ylläpitäjä sanoa reilusti että mikä mättää kun pitää taas poistaa kommenttini?? En tällä kertaa maininnut edes aloittajan etunimeä.


      • ?¿

        "JT prospect membe"

        ?? Mikä tuollainen on


    • Aaa.. uskollinen palvelijani .. öö ööö öö... mikähän se nimesi nyt taas olikaan....
      Noh, samapa tuo.
      Saatanan palvojat ovat siitä mukavaa porukkaa, että kun he tulevat rajan tälle puolen he ylistävät minua päivin ja öin. Pääjohtaja välillä nostelee kulmakarvojaan tuota jatkuvaa heil-huutelua kuullessaan ja joudunkin usein kertomaan, että en anna sen häiritä työntekoa.
      Joskus joku onneton kyselee saisiko sielunsa takaisin ja mihin hintaan. Yleensä olemme sitten sopineet tietystä aikamäärästä , jotka he ensin palvelevat hiiliä lapioimassa (olenko muuten kertonut siitä, miten itsekin kerran jouduin sinne? huh...), pitääkseen helvetin tulta yllä. Aikanaan he sitten siirtyvät ns. taivaallisiin osastoihin, mutta toiset kyllä palaavat välillä takaisin osastoillemme työskentelemään.
      Voi kuulkaa, meillä on niin mukavaa kaikilla siellä tois'puol rajaa, kaikki kannamme kortemme kekoon tehdäksemme asiat sujuvasti toimiviksi kuten Pääjohtaja haluaa.

    • .
    • .

      Voisiko joku Kotkassa (Allintie vai mikä se oli) päin vaikuttava todistaja kertoa onko ensi sunnuntaiksi tulossa saatanan palvoja paikalle. Epäilen näet vahvasti, että ohjelmaa ei muuteta.

      • ..........

      • .

      • ........
        . kirjoitti:

        Eli kyseessä on roolipeli?

        Ei ole.


    • .

      Aloittaja voi toki keskustella täälläkin haluamistaan aiheista, vaikka palstalla ei juuri todistajia ole.
      Samalla hän voi todistaa olevansa muutakin kuin virtuaalilarppaaja.

    • .

      Noh? Mistä aloittaja ajatteli keskustelevansa todistajien kanssa?

      Voin heittää tähän ei-todistajana, että saatana on mielikuvitusolento siinä missä jumalakin, joten saatananpalvojat ovat vain yhden sortin uskovia.

      • aaksapnenillutah

        "Mistä aloittaja ajatteli keskustelevansa todistajien kanssa?"

        Varmaankin "voimakasveista" hänen edellisistä viesteistä päätellen.


    • tomorrow

      Taisi mennä sunnuntain aikaraja naamanpelastuksessa ohi?

    • .

      Aikaraja meni umpeen aikaa sitten ja kommentointi on vaiennut täysin. Kun noin uhoaa, luulisi edes yrittävän jotain . . .

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe