bratz

Cloe and Jade

Moi!
Olen yksi monista bratz fanista.
Olen helpottunut kun bratzia ei lopetettu olikin vain huhua!
Sain ensimmäisin bratzin 2006 vuonna oli Katia mukana tuli hiusharja(aina melkein tulee?),pokaali(kultainen),kypärä....
Ja nyt niitä on kertynyt 33!
Käyn harvoin täällä.

10

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cloe and jade

      Tänne voi kirjoitella kaikkea bratzeista.
      Ja voi kysyä multa jotain.Melkein mitä vain.

    • Cloe and Jade

      Ja montako teillä on?

    • Cloe and Jade

      Moiks
      Nyt niitä on 34,ostin tokmannilta uuden.

      • Yasmin ;)

        Moi! Minkä ikäinen oot?
        Ite omistan 38 bratzia, mukaan lukien 4 poikabratzia, ja 1 normaalia pidempi ns. "Keijubratzi".
        Toivottavasti vastaat, olis mukava jutella näistä bratzeista :))


      • Minä 11v
        Yasmin ;) kirjoitti:

        Moi! Minkä ikäinen oot?
        Ite omistan 38 bratzia, mukaan lukien 4 poikabratzia, ja 1 normaalia pidempi ns. "Keijubratzi".
        Toivottavasti vastaat, olis mukava jutella näistä bratzeista :))

        Mun ikä on 11v onks se noloo jos leikkii viel brazeillä? Ja mulla on "keijubrazi". Mutta vain yksi poika ja barbeja löytyy ja ihan hirveesti brazeja


      • Minä 11v
        Minä 11v kirjoitti:

        Mun ikä on 11v onks se noloo jos leikkii viel brazeillä? Ja mulla on "keijubrazi". Mutta vain yksi poika ja barbeja löytyy ja ihan hirveesti brazeja

        Sori noi kirjotusvirheet


      • 16w_Bratzfani
        Minä 11v kirjoitti:

        Sori noi kirjotusvirheet

        Ei se ole noloa! Itse leikin Bratzeillä 13 -vuotiaaksi asti ja vieläkin joskus mun serkun kanssa. leiki ihan niin kauan kuin sua huvittaa ja älä kuuntele haukkujia!


    • hoooi

      itse sain ensimmäisen bratzini silloin kuin ne tulivat markkinoille olisikohan ollut vuosi 2001, harmittaa kun menin myymään bratzejäni kirppiksellä, kun nykyiset bratzit joita kaupoissa myydään ovat paljon tökerömpiä, en siis tietenkään leikkisi bratzeillä mutta olisin voinut pitäää niitä koristeina, itsekkin leikin vielä 11-vuotiaana bratzeillä nyt lähenen kahtakymmentä.

    • Minulla on viisi Bratz nukkea. Minulla on tavallinen Sasha, Jade Funk ´N´glow, Winter time wonderland Cloe, Bratz boyz Koby ja Slumber party Meygan. Olen jo yli kaksikymppinen. Leikin bratzeillä 15-vuotiaaksi asti. Ekan Bratzin ostin vuonna 2001.

    • Anonyymi

      Terve! Oon tälläne 14v tyttö ja on ollu jo aika kauan tapana pitää bratz-maratoneja vähä välii. Siis katon sitä 2000-luvun tv sarjaa (joku pyhimys latas ekan kauden suomidubilla youtubeen kokonaan) ja niitä leffoja kans tulee katottua. En oo siis kiinnostunu hirveesti niistä nukeista tai mistää materiasta. Vähän hävettää että katon niitä, koska ne on hyvin kökösti tehtyjä ne leffat ja se sarja. Mut siinä on se tunnelma ja ne vibat (ja huumori) ja kiintymys hahmoja kohtaan, mikä saa mut kattomaan niitä. ehdoton lempileffa on bratz forever diamondz, voi luoja miten rakastan sitä leffaa! mun lempihahmo on (mitä en omalla nimellä viitsisi myöntää) Mandy Pickett, ((BRATZ FOREVER DIAMONDZ LEFFASTA TULEE NYT KAMALA SPOILERI, ÄLÄ HELVETISSÄ JATKA LUKEMISTA JOS ET OLE NÄHNYT KYSEISTÄ LEFFAA!!))se tyttö joka sabotoi niitä kilpailijoitaan saadakseen ne saappaat. se on musta hyvin kiehtova ja aliarvostettu hahmo, ois ollu äärimmäisen kivaa jos sille hahmolle olis tullu lisää ruutuaikaa. Lempikohta siitä koko leffasta on se missä bratzit (ja sharidan) ajaa mandyä takaa ja hän onnistui vedättämään heitä siinä junakohtauksessa. oon addiktoitunu mandyyn ja ihailen häntä, jota en kuiteskaan myönnä missään, koska se mitä mandy tekee on niin törkeetä ja väärin. en tekis ikinä niin ja ihmiset joka tekee niin ei ansaitse ihailua. mutta en voi sille mitään, mandy on niin hurmaava ja cool!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe