Oinas luotettavin maksaja.

luotettava oinas

http://www.aamulehti.fi/Viihde/1194754627158/artikkeli/uskokoon ken tahtoo horoskooppimerkki vaikuttaa kulutusluottojen maksamiseen.html

Kaikkea sitä tutkitaankin: kulutusluottoihin erikoistunut Bigbank on analysoinut asiakkaidensa maksukäyttäytymistä suhteessa heidän horoskooppimerkkeihinsä.

Eroja ei horoskooppimerkkien välillä löytyikin. Analyysin mukaan viivästyksiä kulutusluottojen takaisinmaksuissa on eniten skorpioneilla ja vaaoilla. Täsmällisimmin laskunsa ovat maksaneet keväällä ja kesällä syntyneet oinaat, leijonat ja ravut.

Tunnollisimpia ovat oinaat. He ovat olleet huomattavasti täsmällisempiä kuin minkään muun horoskooppimerkin edustajat.

Eniten maksuajoista ovat lipsuneet vuoden pimeimpänä aikana loka- ja marraskuussa syntyneet skorpionit.

Vaaka on Bigbankin mukaan toiseksi huolimattomin maksukäyttäytymisessään.

Maksukäyttäytymisarvio horoskooppimerkin mukaan (pieni luku kertoo tunnollisuudesta) :

Oinas 85,7 (luotettavin maksaja)

Härkä 97,5

Kaksonen 98,1

Rapu 97,0

Leijona 95,0

Neitsyt 105,6

Vaaka 108,3

Skorpioni 114,5 (holtittomin)

Jousimies 93,9

Kauris 107,1

Vesimies 101,5

Kalat 97,5

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskut maksettu

Olen oinas ja mä en noista muista maksajista tiiä, mut mun on ihan pakko maksaa mun laskut, en saa muuten mielenrauhaa. Sit ku laskut on maksettu niin kaikki on taas hyvin.

• -.-

Ei voi pitää paikkaansa, koska vaaoilla on noin huono luku.

• Anonyymi

Taulukko ei pidä paikkaansa, koska olen työn ja yksityiselämän johdosta ollut jokaisen merkin kanssa tekemisissä. Rapu ja kala ovat olleet viilareita ja hyväksikäyttäjiä, joille olen menettänyt paljon rahaa. Itse en ole koskaan jättänyt maksamatta lainoja tai ottanut rahaa
        epärehellisiä keinoja käyttäen. tässä olen ehdottoman tarkka. Olen kauris horoskoopissa ja
        tunnen muitakin kauriita, jotka ovat rehellisiä. Taulukko antaa meille huonon arvosanan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taulukko ei pidä paikkaansa, koska olen työn ja yksityiselämän johdosta ollut jokaisen merkin kanssa tekemisissä. Rapu ja kala ovat olleet viilareita ja hyväksikäyttäjiä, joille olen menettänyt paljon rahaa. Itse en ole koskaan jättänyt maksamatta lainoja tai ottanut rahaa
        epärehellisiä keinoja käyttäen. tässä olen ehdottoman tarkka. Olen kauris horoskoopissa ja
        tunnen muitakin kauriita, jotka ovat rehellisiä. Taulukko antaa meille huonon arvosanan.

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen itsekin kauris ja mieheni on oinas. Äitini oli kala ja siskoni rapu. Isäni oli sitä mieltä, että minun pitää opiskella itselleni ammatti, käydä töissä ja säästää siihen rahat. Äitini antoi purkin, mihin piti rahat laittaa, kun minulla oli tilipäivä. Rehellisyys on ollut ohjenuorani koko elämäni ajan Pyhäkoulusta asti.
        Rahat katosivat ja kun kysyin tältä synnyttäjältäni, missä rahat ovat, en saanut mitään vastausta. Isäni oli jatkuvasti työssä ja tuli aina kotiin niin, että olimme nukkumassa. Olin kuitenkin hereillä sängyssä ja kuulin, kun isäni saapui kotiin. Nämä kaksi, äitini suosikki siskoni, josta käytän nimenä horoskooppimerkkiään rapu, vei rahani, koska hänelle tämän jälkeen alkoi ilmestyä uusia vaatteita. Hänen äitinsä ei ollut lainkaan kiinnostunut siitä, että tyttärellään on aivan uusia vaatteita päällään, ja että mistä hän on saanut nämä vaatteet! Hain kauppaoppilaitokseen ja pääsin sinne, mutta koska minulla ei ollut rahaa kirjoihin, koska rahani olivat kadonneet, järjesti tämä kala asiat niin, että jouduin kodittomaksi. Rappukäytävään, mihin muutimme Tampereen Käpylästä, tuli pyhäkoulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2276
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      128
      1492
    3. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      92
      1260
    4. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      114
      1142
    5. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      108
      1083
    6. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      86
      980
    7. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      251
      794
    8. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      6
      757
    9. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      42
      691
    10. Kerro joku asia sinusta,

Jonka kaivattusi tietää?
      Ikävä
      36