Oinas luotettavin maksaja.

luotettava oinas

http://www.aamulehti.fi/Viihde/1194754627158/artikkeli/uskokoon ken tahtoo horoskooppimerkki vaikuttaa kulutusluottojen maksamiseen.html

Kaikkea sitä tutkitaankin: kulutusluottoihin erikoistunut Bigbank on analysoinut asiakkaidensa maksukäyttäytymistä suhteessa heidän horoskooppimerkkeihinsä.

Eroja ei horoskooppimerkkien välillä löytyikin. Analyysin mukaan viivästyksiä kulutusluottojen takaisinmaksuissa on eniten skorpioneilla ja vaaoilla. Täsmällisimmin laskunsa ovat maksaneet keväällä ja kesällä syntyneet oinaat, leijonat ja ravut.

Tunnollisimpia ovat oinaat. He ovat olleet huomattavasti täsmällisempiä kuin minkään muun horoskooppimerkin edustajat.

Eniten maksuajoista ovat lipsuneet vuoden pimeimpänä aikana loka- ja marraskuussa syntyneet skorpionit.

Vaaka on Bigbankin mukaan toiseksi huolimattomin maksukäyttäytymisessään.

Maksukäyttäytymisarvio horoskooppimerkin mukaan (pieni luku kertoo tunnollisuudesta) :

Oinas 85,7 (luotettavin maksaja)

Härkä 97,5

Kaksonen 98,1

Rapu 97,0

Leijona 95,0

Neitsyt 105,6

Vaaka 108,3

Skorpioni 114,5 (holtittomin)

Jousimies 93,9

Kauris 107,1

Vesimies 101,5

Kalat 97,5

4

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskut maksettu

Olen oinas ja mä en noista muista maksajista tiiä, mut mun on ihan pakko maksaa mun laskut, en saa muuten mielenrauhaa. Sit ku laskut on maksettu niin kaikki on taas hyvin.

• -.-

Ei voi pitää paikkaansa, koska vaaoilla on noin huono luku.

• Anonyymi

Taulukko ei pidä paikkaansa, koska olen työn ja yksityiselämän johdosta ollut jokaisen merkin kanssa tekemisissä. Rapu ja kala ovat olleet viilareita ja hyväksikäyttäjiä, joille olen menettänyt paljon rahaa. Itse en ole koskaan jättänyt maksamatta lainoja tai ottanut rahaa
        epärehellisiä keinoja käyttäen. tässä olen ehdottoman tarkka. Olen kauris horoskoopissa ja
        tunnen muitakin kauriita, jotka ovat rehellisiä. Taulukko antaa meille huonon arvosanan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taulukko ei pidä paikkaansa, koska olen työn ja yksityiselämän johdosta ollut jokaisen merkin kanssa tekemisissä. Rapu ja kala ovat olleet viilareita ja hyväksikäyttäjiä, joille olen menettänyt paljon rahaa. Itse en ole koskaan jättänyt maksamatta lainoja tai ottanut rahaa
        epärehellisiä keinoja käyttäen. tässä olen ehdottoman tarkka. Olen kauris horoskoopissa ja
        tunnen muitakin kauriita, jotka ovat rehellisiä. Taulukko antaa meille huonon arvosanan.

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen itsekin kauris ja mieheni on oinas. Äitini oli kala ja siskoni rapu. Isäni oli sitä mieltä, että minun pitää opiskella itselleni ammatti, käydä töissä ja säästää siihen rahat. Äitini antoi purkin, mihin piti rahat laittaa, kun minulla oli tilipäivä. Rehellisyys on ollut ohjenuorani koko elämäni ajan Pyhäkoulusta asti.
        Rahat katosivat ja kun kysyin tältä synnyttäjältäni, missä rahat ovat, en saanut mitään vastausta. Isäni oli jatkuvasti työssä ja tuli aina kotiin niin, että olimme nukkumassa. Olin kuitenkin hereillä sängyssä ja kuulin, kun isäni saapui kotiin. Nämä kaksi, äitini suosikki siskoni, josta käytän nimenä horoskooppimerkkiään rapu, vei rahani, koska hänelle tämän jälkeen alkoi ilmestyä uusia vaatteita. Hänen äitinsä ei ollut lainkaan kiinnostunut siitä, että tyttärellään on aivan uusia vaatteita päällään, ja että mistä hän on saanut nämä vaatteet! Hain kauppaoppilaitokseen ja pääsin sinne, mutta koska minulla ei ollut rahaa kirjoihin, koska rahani olivat kadonneet, järjesti tämä kala asiat niin, että jouduin kodittomaksi. Rappukäytävään, mihin muutimme Tampereen Käpylästä, tuli pyhäkoulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      73
      8104
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      5737
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      44
      3882
    4. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      92
      3652
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      41
      3630
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      59
      3272
    7. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      24
      3086
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2985
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      52
      2850
    10. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      97
      2833
    Aihe