Side by side jääkaappipakastin

uuteenkotiin2013

Millaisia käyttökokemuksia teillä on tuosta?Lähinnä se puhdistettavuus kiinostaa.onko hankalaa vai helposti puhistettavat osat?Plussia ja miinuksia asiasta jakoon,kiitos!

10

11290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex kodinkonekorjaaja

Side by side kaappi on oikeasti suositeltava ratkaisu. Näiden suunnitteluun suuret merkit käyttävät yleisesti paljon enemmän resursseja ja rahaa, kuin ainoastaan pohjoismaiden makkinoille suunnattuihin erillisjääkaappeihin ja pakastimiin. tästä syystä side by side kaapeissa yleensä vähemmän suunnitteluvirheitä / tyyppivikoja. Tosin hyllyjen sijoittelu voi olla pohjoismaiseen makuun hieman hassu. Kaapin asennus on myös hankalaa johtuen laitteen painosta ja koosta

• Älä nyt viitsi

"Ex kodinkonekorjaaja" kirjoittaa kyllä nyt täysin puutaheinää.

Olen meinaan asunut (työn vuoksi) useammassakin euroopan maassa kuukausista vuosiin ulottuvissa pätkissä ja tavallisia jääkaappeja ja jääkaappipakastimia löytyy niin taloista kuin apartementeistäkin.
        Oliskohan kahdessa kämpässä ollut side-by-side, kaikissa muissa perinteinen ratkaisu.
        Toki jääpalakonetta ja teräspintaa on ollut sun muuta.

Ja nämä ovat kyllä aina olleet ihan hyviä asuntoja (olen ammatissa jossa joutuu myös edustamaan joten myös kodin pitää olla edustava).

• Kyllä ex kodinkonekorjaaja puhuu totta kyllä lgtä vuosia huoltaneena voin sanoa että niissä ei ole vikoja juuri ollenkaan.
      Ja jos vikaa tulee niin ainakaan osat ei paljoa maksa.
      www.kodinkonepalvelu.com

• kkh69

Mun mielestä side by side on kaksi 60cm konetta vierekkäin asennettu toisiinsa liitossarjan kanssa. nämä yhdistelmäkaapit missä on pieni pakkanen ja jääkaapi on ihan perseestä. yks kompura hoitaa hommat ja puhaltimien kansaa siirrettään kylmää ympäriinsä. ja jääpalakoneet, voi v...u. joko jumissa tai jotain muuta. kuplivaaa vettä jääkaapista, joo kiva kunhan sitä sitten huolletaan. kaks peruskonetta vierekkäin niin säilyy ruuat ja vältytään perheriidasta.

• LG ok

LG meillä, mallissa pakastin jääkaappia kapeampi, olemme olleet tyytyväisiä. Kodinkoneliikkeet tyrkyttivät lähes poikkeuksetta ostettavaksi sitä jääpalakoneellista versiota, mikä tuntui naurettavalta.

• Moi uuteen kotiin muuttaja!

Side by side kylmälaitteet ovat hyvä valinta uuteen kotiin niinkuin vanhaankin. Tänä päivänä side by side kaapit ovat teknisesti kuin käyttäkokemuksellisesti hyviä vaihtoehtoja. On tarjolla kaappeja joissa on vesiautomaatti/ jääpalakone, mutta on myös kaappeja joissa näitä ei ole. Vastauksena kysymykseesi; side by side on helppo pitää puhtaana, laatikot ja lasihyllyt ovat irroitettavia. Ulkopintakin on tänäpäivänä tehty materiaaleista joihin ei tartu helposti esim. sormenjäljet, muutamalla pyyhkäisyllä ulkokuorikin on helppo pitää puhtaana pitkään.

Tässä linkkinä meidän side by side valikoimaa eri merkeiltä.

http://www.expert.fi/Tuotteet/Kodinkoneet/Kylmalaitteet/Side-by-side

Toivottavasti näistä on apua valintaasi!
      Jos tulee lisää kysyttävää, vastaamme mielellämme.

Terveisin
      Matias Expertiltä
      www.expert.fi

http://www.expert.fi/Tuotteet/Kodinkoneet/Kylmalaitteet/Side-by-side

• samsung amerikankaap

Kappas, miele-kauppias on rekisteröinyt itselleen nimimerkin kun tuli piilomainonnasta puhe.

Itse aiheeseen: tottahan se jääpalakone pitää olla. Minun mielestä ihan naurettavaa että niitä edes tehdään ilman jääpalakoneita.

Kokeile, et luovu koskaan.

• LG jääpaloilla

on ok

• Samsung side by side

Meillä on Samsung side by side, ollut jo vuoden päivät, ilman jääpalakonetta.. Ihana ja hyvä se on, mahtavalla led valaistuksela, paljon kätevämpi käyttää kuin tavallinen jääkaappi-pakastin, kaikki niin hyvin esillä, ei tarvi kurkotella ja etsiä ruokia ja onhan tilaakin noin puolet enempi, ja ilmankierto tekee niin raikkaaksi .

• Side By Side vai no?

Onko kenelläkään tietoa, mistä johtuu että nämä jääpalakoneellisten side by side jääkaappien halpisryhmän koneet ovat kallistuneet sitten kevään/kesän. Aikaisemmin katselin, niin noin 900 Euron tietämiltä alko löytyä halvimmat mallit Samsungilta ja LG:ltä ja kai muiltakin valmistajilta, joitka kilpailevat samassa hintaluokassa. Siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin. Nyt halvin hintaluokka on yhtäkkiä siirtynyt noin 1200 euron paikkeille. nopeasti laskettuna 33% hinnannousu. Mistähän moinen johtuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe