Löysin yhden clen inoxmatic 250s 100l ja 6 bar tuotto nolla korkeudella. Tuo paras löytyykö isompia ? Hinta tietty järkirajoissa tuo n 400 euroa muta semmoinen max 1000 kipurajalla ei yli. Tuon clenin ostan ellei joku muu löydy pian.
Tehokas pienvesiautomaatti?
3
1115
Vastaukset
- 11+8
Hinnasta voin päätellä että ei ole tulossa kastelukäyttöön vaan ihan vedenpumppaukseen taloon, maatilalle jne... Suosittelen unohtamaan vesiautomaatit.
Kannattaa ostaa oikea vesirengaspumppu, jollainen tuo clen muuten saattaa olla, en mene sanomaan varmaksi mutta siltä näyttää.
Mako, Grundfos CM-A, jne... oikeita pumppuja eikä leluja. Kysy putkiliikkeeltä tarjous, täytyy tietää haluttu paine, matka kaivolta, imukorkeus, haluttu tuotto.- Teho ruiskuttelija
No ihan hupi käyttö ja kasvimaata auton pesua yleistä huuhtelemista raktorin ja vehkeiden multien pudotusta (en käytä painepesuria) pitäs menä vettä paljon niin vie töryt mennessään ja olla siirreltävussä helposti valovirralla.
makot on kiinteitä pelejä kaivolle. - 11+8
Teho ruiskuttelija kirjoitti:
No ihan hupi käyttö ja kasvimaata auton pesua yleistä huuhtelemista raktorin ja vehkeiden multien pudotusta (en käytä painepesuria) pitäs menä vettä paljon niin vie töryt mennessään ja olla siirreltävussä helposti valovirralla.
makot on kiinteitä pelejä kaivolle.Melko kallista pumppua olet hupi käyttöön hankkimassa.
No osta sitten tuo clen, eiköhän se ole paras tuohon käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082