Saako syylän pois sormesta miten??? Oon kokeillu kaikki apteekkikamat ja ilmastointiteipit...
syylä
8
11349
Vastaukset
- Syylät pois
Kokeile vielä osterivinokastuotteita,joita saat luontaistuotekaupoista.Oon saanut itseltäni ja lapseltani syylät pois niitä syömällä.
- Mimmi
Ei toimi kaikilla. Itse olen kokeillut kyseistä menetelmää, mutta sain vain hirveän allergisen reaktion, joten hoito piti lopettaa. Olen kuullut, että toisillakin näin on käynyt. Ei sovi siis kaikille, toisille tepsii kylläkin. Tapauskohtaista.
- Huuhaata
Toi osterivinokas on ihan huuhaata. Piti auttaa muka molluskoihin. Syötin lapselleni pirun kalliita kapseleita 4 pakkausta, kunnes luovutin. Molluskat kun vaan lisääntyivät.
Sitten emlasin jalkoja ja puristelin ne parin viikon sisään kaikki. Ei oo tullut takas. - asdasdasdasdasd
siis oot syöny niitä ja ne on lähteny lapseltaski? ihme taikuri..
- Neitonen
Tämä on tosi juttu: Kun aamulla heräät,kastele aamusyljellä sormen syylää. Se pienenee ja sitten häipyy kun teet niin joka aamu!
- Tosi on
paikkansa, toi aamusylki. Mulla oli itelläni jalkapohjassa syylä, isohko. Taistelin näitten Verruxinien muitten lääkelaastareitten kanssa aikani. Totesin ettei tepsi. Kuulin tän vinkin yhdeltä tutulta, ja olin kyllä hieman äimän käkenä tästä vinkistä, kuulostaahan se aika hmmm. erikoiselta. Kokeilin sitten ja jouduin toteamaan että se tepsi. Pikkuhiljaa se syylä pieneni kunnes huomasin että sitäpä ei enään ollutkaan, ja ei ole takaisin tullut.
- syyläkäs
Tosi on kirjoitti:
paikkansa, toi aamusylki. Mulla oli itelläni jalkapohjassa syylä, isohko. Taistelin näitten Verruxinien muitten lääkelaastareitten kanssa aikani. Totesin ettei tepsi. Kuulin tän vinkin yhdeltä tutulta, ja olin kyllä hieman äimän käkenä tästä vinkistä, kuulostaahan se aika hmmm. erikoiselta. Kokeilin sitten ja jouduin toteamaan että se tepsi. Pikkuhiljaa se syylä pieneni kunnes huomasin että sitäpä ei enään ollutkaan, ja ei ole takaisin tullut.
Itse olen 30-kymppinen ukko, ja kautta elämän on pari sinnikästä syylää sormissa seurannut mukana. Ainut todella tepsinyt keino on ollut jäädytyshoito (nestemäinen typpi), mutta sen hoidon antaminen loppui valitettavasti hoitopaikassa kesken.
Seuraavia keinoja on tullut kokeiltua:
- Verruxin sively viilahinkkaus kuukausitolkulla: ei juuri auta, saa välillä syylän hajoamaan, mutta ei lopullisesti katoamaan
- Auringonhattu-uutesively: vain villitsi syyliä, mutta hoito tuli lopetettua noin viikon kuluttua
- Aamusylkisively: ei näkynyt ainakaan viikon hoidolla mitään tulosta.
- Valkosipulihinkkaus: viikon hoidolla ei mitään merkitystä.
- Ilmastointiteippi: aiheutti allergisen reaktion, molemmat kädet tulivat nopeasti täyteen pikkunäppylää -> piti lopettaa hoito heti.
- Jäädytyshoito: noin 7:stä syylästä hävisi kahden hoitokerran jälkeen 5. Loput 2 jäivät kun hoito loppui kesken.
Onkohan nuo viikon hoidot liian lyhyitä edes ensimmäisten parantumismerkkien saamiseen? Verruxinin jäljiltä olen raa'asti repinyt syylien palasia pois, vaikka jossain siitä varoitellaan. Oma (vähän ääliön oloinen) lekurini puolestaan sanoi, että syyliä voi aivan surutta rapata ilman haittavaikutuksia.
Hyvää on se, että yli kymmenen vuoden aikana syylät eivät ole tarttuneet vaimooni, vaikka paljon toisiamme hivelemmekin. Onko kellään tarttumiskokemuksia?
- Polttomerkki
Ei tarttumiskokemuksia,mutta jalasta lähti syylä,kun kolvilla sitä sipaisin...siisi kuumalla! Toki iho palaa,mutta terävällä kärjellä vaan se syylä.
Eikä ole tullut takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2511556IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk311471Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70916Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421863Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136818