Paypal-roskaa

MaksuVeikko

Olen ihmetellyt tällaisia virallisen näköisiä maileja, joissa sanotaan että "Your paypal account has been limited" ja käsketään vaan kirjautumaan mahdollisimman nopeasti paypaliin. Mailissa ei ole mitään liitettä tai linkkiä mitä painamalla mailin lähettäjä voisi päästä tekemään tuhojaan. Ajattelin että ehkä koneeseeni on silloin päässyt joku spyware joka kaappaa tunnuksia ja salasanoja kun käyn nettisivuilla, muttei mitään ole löytynyt. Mitähän tällaisilla linkittömillä ja liitteettömillä roskamaileilla ajetaan takaa? Paypalilta maili tuskin on koska osoite oli joku [email protected] eikä tililläni ei ole tapahtunut mitään outoa toimintaa.

4

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noehkapa

Ehkä roskaaja on unohtanut laittaa linkin. Tai se on piilossa. Kun joskus olen tutkaillut gmailin roskaposteja ja viestissä ei näy mitään linkkiä mutta kun painan oikealta nuolesta ja valinta näytä kokonaan, niin kyllä siellä olikin linkki.

• 1216854645

Tälläinen kalastelu viesti tuli sähköpostista [email protected]

Your Account Has Been Limited!

Welcome PayPal Customer,

Thanks for joining PayPal.

Was discovered that the account did not pass on the stage of the update has been sent following message from paypal customers request re-update your account information before it is suspended. Updated for 10 days before the passage of time to send the message

(Update your account now) PAINIKE

Here’s what we have on file for you. Take a second to confirm we have your correct information.
      Confirmation Code

xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

Edit my information

(For your security, you will be taken to the PayPal homepage and be asked to log in.)

Sincerely,
      PayPal

• MinäIte!

Jos PayPal ilmoittaa, että activoi tilisi, niin tällainen sähköposti on kyseessä. Ja sama juttu jos PayPal pyyttää vahvistaa luottokortin.

[email protected]

• Iik...

Mulle tuli itseltäni tuollainen.. Mitä tarkoittaa? (Lähettäjänä siis oisin muka minä..) ja paypal juttuu... ;(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79