Meidän 1,5 vuotiaalla koiraneidillä on ollut jo kaksi juoksua. Toinen juoksu loppui n. 2 kk sitten ja nyt se on alkanut oireilemaan oudosti. Eli mieleltään ärtyisä, vinkuu vähän väliä ja haukkuu, ei vaikuta mitenkään kipeältä vaan pikemminkin v*ttuuntuneelta ja "liehittelee" ja vahtaa meidän leikattua uroskoiraa mikä on outoa kun vasta oli se juoksu :/ välillä menee sohvan alle päivällä mutta tulee nopeesti pois ja kaivaa monttua välillä pihalla. Ruoka maistuu, vettä se ei juo paljon. Nuolee välillä itseään mutta mitään vuotoa ei näy. Myös nisät on normaalin näköiset eikä tuu maitoa. Leluja se ei hoivaa vaan riepottelee/leikkii. Tätä on jatkunut nyt noin 3 päivää ja mietin että onkohan kyseessä koiran ensimmäinen valeraskaus vaikka oireet ei ihan samanlaiset ole kuin tuolta netistä luin. Koira tuntuu itsekin olevan vähän ymmällään ja jotenkin kysyvä koko ajan. Tietääkö kukaan millaisia ovat koiran ensimmäiset valeraskaudet?
koiralla ensimmäinen valeraskaus?
apuvaaa
1
228
Vastaukset
- Kääkkämamma :)
Meidän neidillä (kääpiöpinseri) on aina ollut mojovat valeraskaudet. Ekalla kerralla oli vähän apean oloinen juoksun loputtua, ei kertakaikkiaan oma itsensä. Alkoi sitten olemaan hirveästi ruuan perään, mutta ei missään vaiheessa hoivannut lelujaan tai rakentanut pesää. Nisistä tuli ihan maitoa lopulta. Varmasti joka koiralla yksilöllistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797